OE: Senaste noteringen eurohockey.net har om honom är just från tiden i Rögle, så han verkar ha gått upp i rök eller kanske blivit jänkare på heltid...
En gång i tiden, närmare bestämt mellan 80/81-82/83 hade vi en spelare som hette Paavo Reivilää. I den sedemera så klassiska tröja 13 slet han omkring på isen i sina röda (!) grillor. Om någon vet vart han håller hus idag får ni gärna höra av er till mig. Jag misstänker dock att han har flyttat hem till Finland...
Junior: Mycket får man skämta om. men fan inte att jag är hifare, hade det varit i usa skulle jag stämt dig på flera miljoner...tacka vet jag en fotbollsmatch på höja ip...
Junior: Låt Junior(erna) få chansen. Pallar de trycket i ett ev, kval ? Svar:Det känns inte helt uteslutet. Men vågas det chansas ? Är själv lite kluven.
aiastellan: Tycker alla ställer upp och åker med upp till Växjö den fredagen. Låt den kvällen bli totalt jävla minnesvärd. Tycker alla ska ställa bilen och följa med bussen. Kommer att bli tokroligt.
Patrik: Ja jag är inte så säker på det. Enligt min "källa" (som det så populärt kallas) så är det klart väldigt väldigt snart. Var helt säker på att det skulle släppas idag.
OE: Tack den lever än.Jag ler lite här för mig själv... Allvarligt talat skulle det vara en dröm om vi blev minst 4 bussar. DET räcker mer än väl.Rögle spelar bra och leder med ett par baljor och vi alla sjunger:Vi drömmer om elits... Mer information om bussresan hoppas vi presentera im.
aiastellan: Senaste gången det gick mer än en buss till bortamatch var i premiären 98 mot Troja. Det börjar kännas avlägset... Hoppas det kan upprepas mot Lakers!
Minns att en viss Stellan var i högform på den resan och svängde ihop "vi drömmer om, Elitserien"-ramsan på vägen upp...
Pommer: Jag håller med dig Pommer. Får bara en spelare förtroende och chansen kan det bära långt. Det man saknar ibland är hjärta och det har de... Tänker tillbaka på Kenny och Daniel J vilka genombrott. Jag gillar att se juniorer ta för sig !
I somras var jag hemma hos R.Hansson och snackade souvenirer. En sak var vi rörande överens om och det var trycket på denna T-shirt. Verkligt hockeytryck ! Den skulle ju bara finnas tillgänglig. Kanon även i sommar på beachen.Klockren ! NU gör den det och jag skall köpa den, räkna med det !
R - Riktigt bra för att den är Ö - Önskvänlig på födelseda´n G - Gudomligt vacker med L - Legendariskt tryck helt enkelt E - En klassisk hockeytröja
Titta på Rögle souvenirer och bedöm själva. LÄNK ? Vad är det ?
Tycker inte Rögle behöver värva någonting om det inte är något speciellt dom hittar. Jag tycker att det är bättre flytta upp juniorer istället för där finns ingen bättre serie att utvecklas i för en junior än en sådan här serie. Dessutom är det roligare att se en Röglefostrad spelare lyckas i A-laget, en sådan spelare har ju redan hjärtat i klubben.
aiastellan: Inte nog med Domare, Poliser och Spöken... enligt initierade källor lär även den legendariske Guddarpar´n ha köpt reklaplats i nyss nämnda blad. Enligt samma källor skall han försöka kränga sin frystorkade "Vargtass" på postorder...