Weezer: Några förändringar inom styrelsen ? då måste jag göra dig besviken. Men du har alla möjligheter att lösa ett medlemskort i RBK så kan du komma till årsmötet och där föreslå en ny styrelse. lasse
Weezer: Rodnar och tackar men det är ju så att vår inställning till Rögle har ju på inget sätt förändrats för att det går dåligt för laget. Vi håller och älskar vårt kära RBK. Kan vi supportrar fortsätta och stötta vårt lag på det bästa sätt vi bara kan så är jag övertygad att vår belöning i att spelet blir bättre efterhand. Efter onsdagen kan det ju bara bli bättre eller hur? Vi vill ju ha något verkligt possitivt ut av även denna säsong och en resa med många av våra Röglevänner till växjö är ju en sådan possitiv sak.
Weezer: Kan bara hålla med. Sen tycker jag att många ställer upp för Rögle i borta matchen mot Växjö. 58pers just nu. Och då är det ändå 3veckor kvar och några hemma matcher till som folk kan anmäla sig på: Bara att hålla tummarna att Rögle börjar vinna nu. Då blir det nog succé mycket folk i Växjö.
Jag är stum av beundran för killar som Stellan, Belix m fl för deras positiva inställning trots att den sämsta säsongen på många år spelas upp inför våra ögon. Vi får väl hoppas på förändringar inom styrelse m m inom kort för att vända om detta sjunkande skepp innan det är för sent.
Vill ni se hockey på söndag åk till Åstorp o kolla när dom spöar Trelleborg, finns säkert nån gammal miffo i trelle. som man kan hata.. Dom har online från Rögles match...Åk till Åstorp..
Norra_Sittplats: 1 om vi inte blir fler anmälda finns bussar från 30 till 80 personer så allt beror på hur många vi blir vi kommer att försöka pussla ihop bussstorlekarna så alla som vill med kommer med
åsljungafredrik: Jag tycker inte det nu i alla fall. Jag tror att han är mycket kunnig. Det som i så fall skulle vara en anledning till att han skulle sluta är om spelarna inte tycker det fungerar när det gäller personkemiskt. Det är klart att sådant har stor betydelse för laget. Något är fel. Kanske alla förlusterna sitter i huvudet på spelarna. Vad vet jag! Klart att man kan tycka att spelarna skulle kunna vara så pass proffsiga att de skulle skaka av sig förluster och sedan gå vidare. Man ska dock aldrig underskatta psyket!
Om man ska kunna sova, får du nog komponera en visa om ett division 2 lag i stället. Det kanske fungerar bättre! Rögle upprör och engegerar, det är inget sömnpiller *s*
åsljungafredrik: mel: (Lemontree) Jag drömmer jag drömmer ! Jag drömmer om, elitserien, jag drömmer om att RBK ska upp igen ! Och om det inte går, så går det säkert nästa år ! Jag drömmer ! Jag drömmer ! Ett tips för att kunna sova kanske.
åsljungafredrik: Är möjligt vi brukar stanna till i örkelljunga för på och avstigning men en av bussarna för det kommer att bli flera var så säker får väl göra ett snabbstopp där
Gunilla: Vilken tur om du inte passar i finrummet för vi ska till Växjö ishall och mycket kan man kalla den men finrum nja det är väl till och ta i. Klart du ska med bara anmäl dig nu!
aiastellan: det e bra stellan att du har lockat till dig gunilla så hon kommer på matchen...vi ska vinna mot växjö denna gång...på läktaren och i matchen...
Jasså, verkligen! Kanske p g a hans tofflor på isen. När får man se en sådan bravur nästa gång av en tränare? Tugga tuggummi och gå på trätofflor på isen samtidigt imponerar *s*
Gunilla: Anledningen är ju att vi ska känna lite som om det förr i tiden. Jag menar faktiskt allvar. Du saknar det ju lika mycket som jag och denna säsongen har ju inte gjort oss gladare mer än att ALLA ska till Växjö.
Ja, det hade varit värt hela resan, absolut! Ingen annan som jag känner vill babbla "Ted Hojsing" med mig... Fast Ted Sator är väl den som jag vill babbla mest om ;)
Jag har ett JÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTEEEEESTORT Röglehjärta, du skulle bara veta! Känner mig nog lite rädd *s* för er stora starka killar i rögle-gänget, he he. Pengarna hade inte varit ett hinder, jag lägger gärna de pengarna på att ha roligt på en match i Växjö. Jag har väl varit i Växjö förr, fast det var en annan av mina stora idoler som fick mig dit...
Har ni behov av en fikatant i bussen, eller??? *s*
Gunilla: du kommer att vara älst om du är född före 1926 för så gammal är älste person i bussen :-) (och det är inte jag)och om du inte kan ramsorna så lovar jag att Stellan :-) kommer att hålla lektion för dig i bussen
Vad tycker ni???tycker ni att mats waltin ska avgå???jag tror inte att han har så mycket förtroende av ledningen nu...dom måste börja vinna matcher isåfall...
lasse