Hej, Har bara en liten fråga. Hur kan AIA:s resor vara så dyra? Jag menar Linköping 300 spänn och då ingår biljett iofs... Men vi körde den resan för 200 kr och då ingick biljett. Och vi har cirka 8 mil längre resa enkel. Eftersom vi har samma bussbolag RS och AIA så BORDE ju priserna vara ungefär snarlika. Jag vet inte om AIA vill tjäna på sina bussresor. Jag är också mycket väl medveten om att AIA är en relativt nyskapad supporterklubb men jag får inte ihop det. Det är NU som resorna borde vara billigare när ni ska lyfta upp ännu ett Skånelag till eliten. Jaja, det var det hela...
Har bara en liten fråga. Hur kan AIA:s resor vara så dyra? Jag menar Linköping 300 spänn och då ingår biljett iofs... Men vi körde den resan för 200 kr och då ingick biljett. Och vi har cirka 8 mil längre resa enkel. Eftersom vi har samma bussbolag RS och AIA så BORDE ju priserna vara ungefär snarlika. Jag vet inte om AIA vill tjäna på sina bussresor. Jag är också mycket väl medveten om att AIA är en relativt nyskapad supporterklubb men jag får inte ihop det. Det är NU som resorna borde vara billigare när ni ska lyfta upp ännu ett Skånelag till eliten. Jaja, det var det hela...