1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27178 inlägg · 5186 ämnen

Halmstad

Halmstad
Fan vad dom gnäller i Halmstad,kolla deras gästbok.
Men dom har väl inget annat för sig.

Sv: Halmstad
bon scott: Det verkar som att halmstadspelarna stått för nära röglespelarna, eftersom ett helt gäng dragit på sej halsont och feber. Det är tufft att vara hockeylirare i förkylningstider...

Ja hjälp vilken trist och hetsig debatt det är i Hammers forum.
Självfallet är det förkastligt att kasta in skit på isen, men om man tycker att hela ängelholmspubliken därmed är huliganer så måste man rimligen vara fel ute.
Det är väl inget annat lags supportrar som varit så negativa mot att vara i Ängelholm?
Kanske en charmoffensiv skulle hjälpa?
Om vi röglefans gav dem var sin kram före och efter match, så skulle de kanske känna sig mindre affekterade?
Sen detta med provokatoner från spelare mot klackar är lyckligtvis väldigt sällsynt (jag kan bara påminna mig 3-4 matcher där detta förekommit). Precis som Lej skriver så skulle det vara lika illa om det var en röglespelare som gjorde sådana dumheter.
Hoppas på en bättre derbystämning framöver - både på och utanför isen!

Patrik: Jag var där inne tidigare i dag och tyvärr så är där tre eller fyra Halmstadssupportrar som gör allt som står i deras makt att piska upp stämmningen mot Rögle till allt annat än förståelse.

Finns absolut ingen ursäkt för att kasta in saker på spelare eller dommare. Jag hoppas att dom skyldiga inser att dom ska hålla sig ifrån ishallen i fortsättningen.

Och att skylla på spelare som gör gester mot klacen är i mina ögon en riktigt dålig ursäkt för att bära sig urkorkat åt. Dom spelarna lyckades alldeles utmärkt i sitt agerande nu kanske klubben får höga böter och då har dom ju fått som dom önskade. Jag önskar visst att ledare i hammers tog dom spelarna i örat men det är är en utopi, dom försvagade ju Hammers motståndare.

Nä visa nu i morgon att vi är trevliga Rögle

Belix: Halmstads ledare är säkert inte nöjda med deras spelares uppträdande. Så småsinta att de skulle tycka om detta är de verkligen inte.

« · 143855