1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27217 inlägg · 5186 ämnen

Härligt Wolle!!!!

Härligt Wolle!!!!
Ni som var på hockeyn igår såg att Wennströms fjolårsform har kommit tillbaka. Det är bara att tacka han för vinsten..

Det vore tjänste fel att byta målvakt till morgondagens match!!!

Fan vad kul det ska bli imorgon, om jag nu inte ska opereras om förstås..

Sv: Härligt Wolle!!!!
Är det någon som vet vem som hade nr 2 igår? Han spelade inte men det är kul att veta vem som "knackar på dörren"...

Sumo: kan tänka mig att det var Jonatan Moen.

Pommer: har jag aldrig hört talas om o finns inte med på j20 sidan... vem e han?

Sumo: Det är en back som kommer användas som libero i detta system. Mycket rörlig!

OE: Jag tycker inte att Wolle ska ha all beröm...backarna spelade också bra....Tycker inte ni också det är fel och ha Forsberg i PP???Han e ju ingen skön lirare såå...det ska man ha där...en pp line e ju...Karmhag på skottet...albrant passar, tano framför mål, pettersson och josefsson ska också vara med och håla i spelet....ha det gött grabbar

OE: men var e han ifrån?

aleksander_: Spelade backarna bra? Hur kan då Trojanerna komma rent fria 6-7 ggr i samma match..

Vill inte säga att Rögles backar e dåliga men hade inte Wolle haft en bra dag igår hade Rögle inte vunnit..

Sumo: Han är född 1985 och kommer från vårt kära RBK.

OE: Fan vad roligt.. Hoppas att han får chansen så att man får se honom.. Backsidan är ju inte så bred så chansen är stor!

OE o Sumo: Trevligt! Tyckte han hade ett jäkligt fint skär... såg stabilt ut. Yngre spelare kan ibland se ut som bambi på isen men han såg stark ut!

citizen: Såg stabil ut? Han spelade ju inte igår, eller du tänkte på uppvärmningen?

Sumo: Ja, jag tänkte på när han åkte på isen i uppvärmningen och i pauserna:-) Sanna mina ord han hade ett grannt skär!

« · 313475