Imorgon kommer vår gamle idol, den store Lars-Fredrik Nyström på besök. Ska folk gå ner o knacka på hos tråkhockeyns mästare igen? Denna gång så kanske han öppnar ;)
Verkar bli en bra uppladdning inför morgondagens match. Djurgården leder med 1 - 0 mot Malmö.
Just nu så känns det bara som om vi MÅSTE till KS i år, just av den anldeningen att vi kan få en möjlighet att spela ner MIF i allsvenskan. Sen kan allt annat vara skitsamma ;)
Mygel: Trillar Malmö ner i kvalserien och Rögle inte tar sig dit, då vet jag inte vad jag gör. Att möta Malmö i kvalserien i en avgörande match hade varit riktigt roligt.
Mygel: Om det Rögle vi har framför oss nu, på något sätt skulle snubbla in i kvalserien, och om även Malmö skulle hamna där, skulle det Rögle vi har framför oss få sig en sån jävla snyting i matcherna två att jag knappt vågar tänka på det. Den bistra sanningen, oavsett hur många juniorer vi plockar upp!
Ebbe: KS känns som en utopi! Men visst vi får väl se vart Rögle flyger hän! ... o JPP snackar om framtida nyförvärv hur ska de gå undrar jag med spänning! Han har ju inte lyckas att fixa fram en back på en höst... men man ska aldrig bedöma lägen i förväg!
metal guru: Inte när motivationen består av en halvblind, låghalt krigsveteran med knallpulverpistol, som slängs in mot en nyservad och fulltankad stridsvagn.