1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27194 inlägg · 5186 ämnen

Matchen

Matchen
Nån som vet hur det går idag? Sitter och pluggar men man vill ju veta....

//P

Sv: Matchen
P:
Matchen idag höll låg klass! Det verkade som om båda lagen höll igen lite! Hyggligt tempo i första och halva andra. Matchen slutade 5-3. Kan även berätta att det sålts ca 3500 biljetter....Ses på onsdag!

NiC: jaså.. tänkte att dom skulle leka lite och vinna med 9-0 eller nåt... äsch då.. 3500 redan? wow.. och det lär ju vara många som inte köper i förväg! jag som satte 3600 på mitt odds... hmm.. jopp vi ses på onsdag och då ska vi skapa tryck så att melin ska stanna också. 3500 redan... det kan man ju säga är en del sålda biljetter.. då kanske det kan komma över 4000 :) ses.
Hasse

Att det sålts 3500 biljetter tror jag inte riktigt på. Isåfall så kommer det garanterat att bli fullsmokat på Onsdag.

Matchen var ingen höjdare nä. Johansson verkade het. 2mål idag. Blanck & Herman var också helt ok.

Harris gjorde något som man absolut inte vill se på en match. Hade det var tävlingsmatch så hade han blivit utbuad ända hem till Karlshamn.

Referat från träningsmatchen uppe nu.

Har hört att det sålts många biljetter, än finns dock både sittplatser och ståplatser kvar så ta chansen att uppleva premiärfesten på plats!!

Du måste fått snösting :o)
Ca 450 på läktaren?
Jag och dom jag pratade med snackade om minst 800pers.
Jaja, så jävla viktigt är det ju iofs inte :o)

Junior:
Jag kan inte med säkerhet säga att det sålts 3500 biljetter. Det inkluderar ju i så fall årkorten. Jag berättar bara vad en funktionär berättade. Jaja....drag lär det bli och längtar gör man...Ses!

NiC: Ja vad man längtar till på onsdag, man får lyckorus stup i kvarten när man tänker på matchen och man börjar redan att bli nervös och dessutom svårt att sova.

Och efter en mindre bra genomförd match idag pekar mycket på att det blir en riktigt bra match från Rögles sida på onsdag...

Hardmen:
Hehe....Kan inte annat än hålla med!

Junior: Jag bedömde det som att det var färre på dagens match än på den förra. Det finns ungefär 2400 sittplatser i hallen och om det varit 800 pers som du menar skulle var tredje varit använd. Tror det är rimligare med var 5,3:e.... men vem vet.

« · 184196