I malmö ff´s årskrönika så får även där Laker´s en känga. Tänk på att att vi snackar MFF & inte MIF. Såhär står det.
ÅRET`S RIS
"Helt klart Växjö Lakers tjuvaktiga supportrar. Man snor inte ett lags hela supporterrepertoar med text och allt och bara byter ut lagnamnet. Kom på nåt eget för helvete, tarvliga bondlurkar! "
Junior: Ja, att den skulle komma kunde man ju vara väldigt övertygad om! Sa det redan första gången jag var i Växjö. Ett skott, ett mål för Växjö...den är ruggig att sno! Den är så "personlig" för MFF och i min tanken ska man inte ens tänka på att kopiera den! Bara att gratulera MFF för det är en bra låt att sjunga loss på en längre preiod! Tar emot att säga det då folket som kommit på den är från Malmö men ibland måste man "offra" sig...
Så som sagt, att MFF utsett Växjö Lakers som årets RIS är inget jag blev överraskad av!
Tänk på att att vi snackar MFF & inte MIF. Såhär står det.
ÅRET`S RIS
"Helt klart Växjö Lakers tjuvaktiga supportrar. Man snor inte ett lags hela supporterrepertoar med text och allt och bara byter ut lagnamnet. Kom på nåt eget för helvete, tarvliga bondlurkar! "
Bara att instämma..