1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27217 inlägg · 5186 ämnen

Skyll inte enbart på Waltin!!!

Skyll inte enbart på Waltin!!!
Vad i helvete är det som händer?? Har spelarna glömt hur man spelar hockey? Med sådant spelar material som Rögle har hade man vunnit kvällens match med mig i båset! Mats Walltin ska inte få all skit för detta. Det är ju trots allt spelarna som krigar på isen o ska produera

Rögle måste ha ett allvarligt krismöte och reda ut detta möget. Sånt här spel vill ingen se!!!

Hela Rögle dvs. Ordförande, komiteér, ledare och spelare måste göra något NU!!!! AGERA!!!

Sv: Skyll inte enbart på Waltin!!!
Sumo: tack de är det jag också säger man kan skylla allt på waltin..Splarna får skämpa sig också!! Dom har ju spelat hockey sen små. Skaffa en nya spelare så de bler en ny täning ilaget..

erik: Jag hoppas att du har rätt att det är så enkelt som att skaffa någon ny spelare som tänder laget...

The Punisher: jag tror att det räcker med en ny back för att tända laget o ge publiken något att attraheras av..

Finns där någon längre ledighet nu under höstrsäsongen?

Sumo: Jag hoppas att du och erik har rätt, men då får han komma redan igår ungefär. Det finns ett uppehål, jag tror att det ligger runt 10 dagar, men jag kan inte svära på när!

The Punisher: Uppehållet ligger mellan 2 och 12 november.

Det är ju snart o det är ju väldigt bra för Rögle. Ett ev. nyförvärv hade ju varit bra att kört in då!

Sumo: Jag tror det måste göras något innan. Ju förr dessto bättre

« · 309658