Vad i helvete är det som händer?? Har spelarna glömt hur man spelar hockey? Med sådant spelar material som Rögle har hade man vunnit kvällens match med mig i båset! Mats Walltin ska inte få all skit för detta. Det är ju trots allt spelarna som krigar på isen o ska produera
Rögle måste ha ett allvarligt krismöte och reda ut detta möget. Sånt här spel vill ingen se!!!
Hela Rögle dvs. Ordförande, komiteér, ledare och spelare måste göra något NU!!!! AGERA!!!
Sumo: tack de är det jag också säger man kan skylla allt på waltin..Splarna får skämpa sig också!! Dom har ju spelat hockey sen små. Skaffa en nya spelare så de bler en ny täning ilaget..
Sumo: Jag hoppas att du och erik har rätt, men då får han komma redan igår ungefär. Det finns ett uppehål, jag tror att det ligger runt 10 dagar, men jag kan inte svära på när!
Rögle måste ha ett allvarligt krismöte och reda ut detta möget. Sånt här spel vill ingen se!!!
Hela Rögle dvs. Ordförande, komiteér, ledare och spelare måste göra något NU!!!! AGERA!!!