Ibland tycker jag Leif Boork är en jävligt sorglig individ.
Först står han och har åsikter, starka åsikter, om att Melin ska bort från Rögles bås på grund av den uppkomna "jävsituationen". Det finns inte en chans i helvetet att ha honom kvar, nä nä!
Sen står han och kritiserar Rådbjer, för att han lämnat ett tips i tv om vilket lag han tippade vinna sm-guld. Kritik som redan älts en gång i hans veckokrönika i Expressen.
När huggorms-ätaren och Scheikevännen Leif Boork, i egenskap av företrädare för Hammarby som Rögle ska möta i kvalserien, spyr galla över hur Melin och Rögle hanterar situationen, exakt hur jävla o-jävig är han då?
Jonas: Jag har tidigare tyckt att Boorken haft sunda åsikter, men han sjunker mer och mer i min aktning. Att han nu försöker på alla sätt att få vår klubb och våra spelare och ledare ur balans inför matcherna mot Hammarby är så dåligt så man knappast tror sina öron. Att han sedan kan anklaga en av sveriges bästa domare för att inte vara opartisk är ren skandal och det är ju förväl att han inte sitter i förbundet. Nä, låt honom uppleva vad en "proffsig" tränare och proffsiga spelare, ledare samt publik kan åstadkomma. lasse
lej: Jag har fortfarande puls efter "Sportklubben". Det är ju fantastiskt hur idrottssverige får upp ögonen mer och mer för Rögle och dess tränare. S.k. experter och gästtyckare som kräver både det ena och det andra inför kvalserien, vad gäller Rögle. Uttalanden och tyckerier i frågor där endast ett fåtal människor vet hur det egentligen står till. Är "etablissemanget" så jävla stirra för att vi ska ta storsatsande LHC's eller institutionen Brynäs elitserieplats?
Det finns väl bara ett riktigt bra sätt att ge svar på tal, precis som du skriver: På'rom bara!
OE: Jag hoppas verkligen det, Jag är övertygad över att detta inte har påverkat Melin negativt. Och jag är säker på att Melin kommer klara detta gallant.
Har ni tänkt på att det är alltid tv4 och inte svt som kommer med detta med Melin.
mn båstad: Det är därför att TV4 numera är en trist kanal som bara kör "enligt schablon". De är inte längre den fräscha uppstickaren som man var för 10 år sedan. Självbelåtenhet är aldrig bra när det gäller att hålla sig kvar på toppen, man måste ha hunger!
Först står han och har åsikter, starka åsikter, om att Melin ska bort från Rögles bås på grund av den uppkomna "jävsituationen".
Det finns inte en chans i helvetet att ha honom kvar, nä nä!
Sen står han och kritiserar Rådbjer, för att han lämnat ett tips i tv om vilket lag han tippade vinna sm-guld. Kritik som redan älts en gång i hans veckokrönika i Expressen.
När huggorms-ätaren och Scheikevännen Leif Boork, i egenskap av företrädare för Hammarby som Rögle ska möta i kvalserien, spyr galla över hur Melin och Rögle hanterar situationen, exakt hur jävla o-jävig är han då?