Då bär det snart av till Ljungby för ännu en seger? Hoppas det kan bli bra på lektarn också, och hoppas att motparten, tyskarna kan sjunga lite också. Vilket språk nu De ska sjunga? jag tror på 3-5 till Rögle kan t.o.m bli mer. men ha en trevlig kväll framför datorerna, eller TV:n. Hans.
Om någon mot förmodan skulle vara här och tiita ikväll, så kom in på chatten och häng med på Rögles vinst ikväll. Följ länken nedan och tryck sedan på länken till chatten.
Jaaaaaa!! härligt!.. Rögle kviterat!.. 2-2... poerplay Jakob Johansson assisterad av Torgny Löwgren... nu krävs bara ett vinnande mål också!.. kul fresten att Torgny fick göra en assist har inte blivit så myket poäng för honom i hösta va
Joinzzon: jaja jag sa juh att han hade gjort en hel del poäng!.. eller det läste du inte?.. men jag har för mig att han brukade ösa in ännu fler mål föregående säsong er
Ännu en seger, den satt hårt åt men det gick till sist. Stabilt försvarsspel matchen igenom, men för många missade målchanser. Iwarsson var bra idag och trycket på läktaren var klart godkänt.
Hoppas det kan bli bra på lektarn också, och hoppas att motparten, tyskarna kan sjunga lite också. Vilket språk nu De ska sjunga? jag tror på 3-5 till Rögle kan t.o.m bli mer. men ha en trevlig kväll framför datorerna, eller TV:n.
Hans.