1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27183 inlägg · 5186 ämnen

Troja-Rbk

Troja-Rbk
Då bär det snart av till Ljungby för ännu en seger?
Hoppas det kan bli bra på lektarn också, och hoppas att motparten, tyskarna kan sjunga lite också. Vilket språk nu De ska sjunga? jag tror på 3-5 till Rögle kan t.o.m bli mer. men ha en trevlig kväll framför datorerna, eller TV:n.
Hans.

Sv: Troja-Rbk
Om någon mot förmodan skulle vara här och tiita ikväll, så kom in på chatten och häng med på Rögles vinst ikväll. Följ länken nedan och tryck sedan på länken till chatten.

2-1 (0-0,2-1) till Troja vid slutet va andra. Ser nog inte så bra ut, trots att RBK tog en snabb 0-1 ledning i börjana av andra.

Jaaaaaa!! härligt!.. Rögle kviterat!.. 2-2... poerplay Jakob Johansson assisterad av Torgny Löwgren... nu krävs bara ett vinnande mål också!.. kul fresten att Torgny fick göra en assist har inte blivit så myket poäng för honom i hösta va

FredrikM: Eller ja Torgny har gjort en del poäng... men..ja ha 5 minuter kvar

FredrikM:
FredrikM:
Togge ligger på den totala 11:e platsen i poängligan inför den här omgången o 3:e plats i den interna ligan.
Kom in i matchen

Joinzzon: jaja jag sa juh att han hade gjort en hel del poäng!.. eller det läste du inte?.. men jag har för mig att han brukade ösa in ännu fler mål föregående säsong er

Ännu en seger, den satt hårt åt men det gick till sist. Stabilt försvarsspel matchen igenom, men för många missade målchanser. Iwarsson var bra idag och trycket på läktaren var klart godkänt.

« · 161861