Björklöven kan mycket väl förlora både mot NH90 och SAIK(två svåra bortamatcher för löven)samtidigt som vi vinner mot NH90 i sista, då klarar vi det... Jag vill inte ge upp och jag vill inte gå in och läsa en massa skit om att säsongen är över... VI GER OSS ALDRIG!!!!!!!!!! Och om det nu inte går så är det inte matchen mot löven i går som avgjorde det, utan matcher som Boden och Bofors hemma, NH90 och Skellefteå borta
Jag anser för övrigt: * att Stoffe måste träna styrketräning.. * att Johan Lindgren inte behövs i laget, han gör inte ett skit, han bara klagar på oss supportrar ... * att Hermansson har ett röglehjärta utan dess like, men han måste träna snabbhet och teknik...
Men jag tror att Lundmark och Votruba kommer att ta upp oss
Björklöven kan mycket väl förlora både mot NH90 och SAIK(två svåra bortamatcher för löven)samtidigt som vi vinner mot NH90 i sista, då klarar vi det...
Jag vill inte ge upp och jag vill inte gå in och läsa en massa skit om att säsongen är över...
VI GER OSS ALDRIG!!!!!!!!!!
Och om det nu inte går så är det inte matchen mot löven i går som avgjorde det, utan matcher som Boden och Bofors hemma, NH90 och Skellefteå borta
Jag anser för övrigt:
* att Stoffe måste träna styrketräning..
* att Johan Lindgren inte behövs i laget, han gör inte ett skit, han
bara klagar på oss supportrar ...
* att Hermansson har ett röglehjärta utan dess like, men han
måste träna snabbhet och teknik...
Men jag tror att Lundmark och Votruba kommer att ta upp oss