Hur kan vissa få bära en rögle tröja,dem har nog inte insett att det betyder hjärta.Kommer man till ett lag så vill man väl för fan visa upp sig från sin bästa sida,inte bara åka runt å glida.Jag är så trött på alla dem som gnäller på spelsystemet,ni som kan lite hockey borde kunna se att det Rögle spelar är ingen torpedhockey.Dem spelar inte något spel alls.Finns inga linjer i spelet,en viss person ställer sig bakom mål när vi har power play står där å väntar,fan vad jag blir förbannad där gör man inga mål,nä vi skickar den till icing så kan kan få vila istället för det är inte så jobbigt. Nä inhandla 1 ny back för som det är nu så kan man vara hur dålig som helst å ändå få spela nästa match. Vi som följer er vill se lite vilja är ni inte intresserade av det så har rögle en konståkningsklubb ni kan tillhöra RÖGLE BETYDER HJÄRTA RÖGLE BETYDER HJÄRTA
sillen: Jag skrev igår att om spelarna bara får lite självförtroende kommer allt o vända. Men efter 5-1 mot Halmstad e det nog betydligt mer än självförtroende de behöver. Inte ens de galnaste av Halmstads supportrar kunde drömma om att man skulle förnedra "det solklart bästa laget i Södra allsvenskan" med 5-1!! Va inte på plats själv men siffrorna och artiklarna talar sitt tydliga språk. Tycker spelarna verkar vara otränade. De står ofta upp bra första 10 o sen rasar de sönder o samman. VA FAN E DET SOM HÄNDER!!?? O var finns hjärtat o glöden som utmärkte spelarna förra året? Något drastiskt måste hända o de håller inte längre att säga att "det är långt kvar"!! Huvud måste rulla.
betyder hjärta.Kommer man till ett lag så vill man väl för fan
visa upp sig från sin bästa sida,inte bara åka runt å glida.Jag är så
trött på alla dem som gnäller på spelsystemet,ni som kan lite hockey
borde kunna se att det Rögle spelar är ingen torpedhockey.Dem spelar
inte något spel alls.Finns inga linjer i spelet,en viss person ställer sig bakom mål när vi har power play står där å väntar,fan vad jag blir förbannad där gör man inga mål,nä vi skickar den till icing så kan kan få vila istället för det är inte så jobbigt.
Nä inhandla 1 ny back för som det är nu så kan man vara hur dålig som helst å ändå få spela nästa match.
Vi som följer er vill se lite vilja är ni inte intresserade av det så har rögle
en konståkningsklubb ni kan tillhöra
RÖGLE BETYDER HJÄRTA
RÖGLE BETYDER HJÄRTA