« Föregående · 832172 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Så j-kla vackert!!
Metal Guru: Tsss...i själva verket så är det väl en självupplevd grej du varit med om å nu försöker du bortförklara det hela å skylla på oss...
Sv: Branda
Smogz: Han lär inte komma, nej.
www.norran.se/sektion_c.php?id=764444&avdelning_1=101&avdelning_2=0
www.norran.se/sektion_c.php?id=764444&avdelning_1=101&avdelning_2=0
Branda
Hej!
Tittade på Litvinovs hemsida...dom förlorade förra matchen med 3/2 i sudden.
Men verkar ligga 2 poäng från slutspelssträcket (om det är lag 1-8) i slutspel. Innebär detta att det är kört att få hit honom. Deadline går ut idag och Litvinov har chans på slutspel. Alla lag utom 9:an har spelat 47 matcher - dom har spelat 48 - dvs har spelat klart)?? NÅn som vet?
Tabell
1. Bílí Tygři Liberec 92
2. Mountfield Č.Budě.. 84
3. Moeller Pardubice 83
4. Sparta Praha 79
5. Hamé Zlín 75
6. Energie Karlovy Vary 73
7. Slavia Praha 72
8. Rabat Kladno 70
9. Vítkovice Steel 68
10. Chemopetrol Litvínov 68
11. Znojemští Orli 68
12. Oceláři Třinec 67
13. Lasselsberger Plzeň 57
14. Vsetínská hokejová 34
Tittade på Litvinovs hemsida...dom förlorade förra matchen med 3/2 i sudden.
Men verkar ligga 2 poäng från slutspelssträcket (om det är lag 1-8) i slutspel. Innebär detta att det är kört att få hit honom. Deadline går ut idag och Litvinov har chans på slutspel. Alla lag utom 9:an har spelat 47 matcher - dom har spelat 48 - dvs har spelat klart)?? NÅn som vet?
Tabell
1. Bílí Tygři Liberec 92
2. Mountfield Č.Budě.. 84
3. Moeller Pardubice 83
4. Sparta Praha 79
5. Hamé Zlín 75
6. Energie Karlovy Vary 73
7. Slavia Praha 72
8. Rabat Kladno 70
9. Vítkovice Steel 68
10. Chemopetrol Litvínov 68
11. Znojemští Orli 68
12. Oceláři Třinec 67
13. Lasselsberger Plzeň 57
14. Vsetínská hokejová 34
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
Seabiscuit:
Personligen så gör det mig ingenting om Harkins får sitta på bänken resten av säsongen! Risken är stor att det är det han får göra...
Karl´n är förmodligen den enda i ES som är helt inne på att det ska gå att spela hockey utan att åka skridskor!
Personligen så gör det mig ingenting om Harkins får sitta på bänken resten av säsongen! Risken är stor att det är det han får göra...
Karl´n är förmodligen den enda i ES som är helt inne på att det ska gå att spela hockey utan att åka skridskor!
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
4EVER: Serielunk? Nej den verkar helt vara avskaffad denna säsongen.
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
ursäkta om jag frågar men vad ska ni med en kanadensare till? ni har ju king och harkins e inte båda dom transatlanter?
och ett lag får väll bara använda sig av två icke euspelare per match.
och ett lag får väll bara använda sig av två icke euspelare per match.
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
mok:
Mmmm... Ingen serielunk här inte! ;)
Gör inget om ni tvålar dit djurgår´n!
Mmmm... Ingen serielunk här inte! ;)
Gör inget om ni tvålar dit djurgår´n!
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
4EVER: Viktig match för båda lagen där på torsdag liksom att Frölunda möter djurgården.
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
mok:
Det är väl ingen större sensation att ett lag som gått som tåget ett tag åker på pumpen! Men, ska inte alls ta äran från Mora!
Vi får se till att plocka ner dom på torsdag istället!
Det är väl ingen större sensation att ett lag som gått som tåget ett tag åker på pumpen! Men, ska inte alls ta äran från Mora!
Vi får se till att plocka ner dom på torsdag istället!
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
4EVER: Frölunda var aningen bleka i sitt spel men Mora bidrog starkt till att göra dom bleka. Men visst hade Frölunda fått ett ledningsmål tror jag scenariot hade vart annorlunda.
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
Knegare:
Du hörde väl radiokommentatorn! Frölunda gick inte att känna igen jämfört med de senaste matcherna. Å hemmavinsten mot Färjestad är väl inte så mycket att säga om när en femma ligger och kräks!
Äh, främlingslegionen sprattlar till lite! Ödmjukhet visar jag först om vi tar mindre än 3 pinnar mot dom i båda matcherna! ;)
Å det ser jag inte som någon större risk!
Du hörde väl radiokommentatorn! Frölunda gick inte att känna igen jämfört med de senaste matcherna. Å hemmavinsten mot Färjestad är väl inte så mycket att säga om när en femma ligger och kräks!
Äh, främlingslegionen sprattlar till lite! Ödmjukhet visar jag först om vi tar mindre än 3 pinnar mot dom i båda matcherna! ;)
Å det ser jag inte som någon större risk!
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
Eller varför inte Skellefteå - Björklöven i kvalserien ;) spännande!
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
4EVER: För h-vete 4EVER...ödmjukhet...Moraiten lär ju vara på dej som en epidemi om dom vänder på steken å går förbi i slutspurten...se bara vad dom nyss gjorde med Mohikanerna från Götet.
Nä de våra måste ta ut ytterligare kraft från...från...ja jag vet inte vad ...men måste minst sno poäng från b-å-d-a matcherna mot dom härnäst...å 08-orna däremellan...annars lär man få gnaga på benpiporna i slutskedet av serien då inga naglar är kvar...
Nä de våra måste ta ut ytterligare kraft från...från...ja jag vet inte vad ...men måste minst sno poäng från b-å-d-a matcherna mot dom härnäst...å 08-orna däremellan...annars lär man få gnaga på benpiporna i slutskedet av serien då inga naglar är kvar...
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
Bonäs norra:
Vem vill inte se daladerbyn och skånederbyn i ett hett kval?
Jag vill!
Vem vill inte se daladerbyn och skånederbyn i ett hett kval?
Jag vill!
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
4EVER: Det är inte en säkert att Leksand kommer till kvalserien.
Passa dig för ett för stort högmod, har inget emot saik ,men sådant där snack slår tillbaka
Passa dig för ett för stort högmod, har inget emot saik ,men sådant där snack slår tillbaka
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
uhahl:
Vore riktigt j..a kul att få uppleva ett slutspel i "knarkarkvarten". Vore läckert att få fira ut den gamla arenan med en kvartsfinal.. men.. långt kvar dit än! Vi lever på hoppet!
Tror att alla våra år under 2000-talet i kvalserien kommer till användning nu. En kvalserie är 10 matcher med nerverna utanpå, så vi vet vad det handlar om!
Tycker vi skickar ner Mora tillsammans med Malmö i kvalserien så har vi en kvalserie som går till historien också!
Mora-Leksand
Malmö-Rögle
Bara att bänka sig.... =)
Vore riktigt j..a kul att få uppleva ett slutspel i "knarkarkvarten". Vore läckert att få fira ut den gamla arenan med en kvartsfinal.. men.. långt kvar dit än! Vi lever på hoppet!
Tror att alla våra år under 2000-talet i kvalserien kommer till användning nu. En kvalserie är 10 matcher med nerverna utanpå, så vi vet vad det handlar om!
Tycker vi skickar ner Mora tillsammans med Malmö i kvalserien så har vi en kvalserie som går till historien också!
Mora-Leksand
Malmö-Rögle
Bara att bänka sig.... =)
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
uhahl: Ja herre jösses vad mycke nagelbitar matcher det kommer nu...tidigare då vi var å harva i undre regionerna i hockey Sverige å mötte löven så var det orolig kista med rännskita som följd då det gällde dessa derby matcher...fast nu kan man nog räkna med viktminskning kommande veckor iallafall...
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
4EVER: De har jag missat,Har tyckt att ni spelat stabilt rakt igenom serien och anser att ni är värda att spela slutspel.
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
uhahl:
Jo faan, vi har åkt på ett par riktiga väckarklockor!
HV borta 2-6, Färjestad hemma 1-5, HV hemma 1-6, Brynäs borta 0-6 + MODO borta, då 2 gånger dessutom!
Men som sagt, det har fungerat som väckarklockor! Omgången efteråt så har grabbarna knytit nävarna igen!
Jo faan, vi har åkt på ett par riktiga väckarklockor!
HV borta 2-6, Färjestad hemma 1-5, HV hemma 1-6, Brynäs borta 0-6 + MODO borta, då 2 gånger dessutom!
Men som sagt, det har fungerat som väckarklockor! Omgången efteråt så har grabbarna knytit nävarna igen!
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
4EVER: Dålig koll,men ni har väl inte åkt på ngn rejäl utskåpning för utom Modo matchen,
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
4EVER: Bättre sent än aldrig sägs det ju men gäller att hålla i dom sista 11 matcherna nu för Frölunda möter många lag som ligger runtomkring oss nu. Så det blir ovisst in i det sista tror jag.
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
mok:
Mmmm... =)
Sånt som ger extra krydda! Ingen serielunk här inte!
Har redan räknat in er i slutspelet, ni ångar på riktigt bra, lite sent omsider men..
Linköping känns som man kan ta däremot!
Mmmm... =)
Sånt som ger extra krydda! Ingen serielunk här inte!
Har redan räknat in er i slutspelet, ni ångar på riktigt bra, lite sent omsider men..
Linköping känns som man kan ta däremot!
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
Dream Team: Ja, nog är det ändå det.
Det är bara Malmö vi har tagit mer poäng mot.
Man får ju se det i skenet av att ni är förväntat topplag och vi förväntat bottenlag. Då är jag helt klart nöjd med tre segrar.
Det är bara Malmö vi har tagit mer poäng mot.
Man får ju se det i skenet av att ni är förväntat topplag och vi förväntat bottenlag. Då är jag helt klart nöjd med tre segrar.
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
Åkerman:
Precis.. Nu visar vi ödmjukhet så vi inte får igen det sen!
Jävligt skön seger, men nu gäller det att ladda alla j..a batterier vi har! 2 riktigt viktiga 6-poängsmatcher framför oss!
Precis.. Nu visar vi ödmjukhet så vi inte får igen det sen!
Jävligt skön seger, men nu gäller det att ladda alla j..a batterier vi har! 2 riktigt viktiga 6-poängsmatcher framför oss!
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
Åkerman: Fem möten totalt sett. Ni har vunnit tre, medan Timrå vunnit två. Är det att ha "lätt" för en motståndare, så visst, ok för mig.
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
Åkerman: Skiljer ju inte så mycket till rödtattarna heller... :-)
Sv: Skellefteå - hockeysveriges plåga!
Skön vinst.
Vi verkar ha lätt för Timrå i år.
6 62 Luleå
7 62 Frölunda
8 61 Cluben
9 61 Vi
Det börjar dra ihop sig.
Vi verkar ha lätt för Timrå i år.
6 62 Luleå
7 62 Frölunda
8 61 Cluben
9 61 Vi
Det börjar dra ihop sig.
Sv: Modo
björn power: Jag menar.. vi i LHF har både Boden och Piteå som riktiga derbybröder + att vi lärt oss hata "järnskallarna" från Giron som alltid hatar oss "kystbor" och hellre skickar sina talanger till Brynäs eller Björklöven (snacka om länssvikare). Ingen regel utan undantag förvisso men generellt så ligger LHF inte bra till i malmfälten av någon underlig jantelag.
MEN, ändock anser vi SAIK i Ske-å som en riktig derby antagonist och älskar dessa matcher.
(Till saken hör oxå att dom flesta Lulebor alltid höll på SAIK innan vi själva spelade i högsta serien, 1978 är ett högtidsår för oss LHF:are!)
MEN, ändock anser vi SAIK i Ske-å som en riktig derby antagonist och älskar dessa matcher.
(Till saken hör oxå att dom flesta Lulebor alltid höll på SAIK innan vi själva spelade i högsta serien, 1978 är ett högtidsår för oss LHF:are!)
Sv: Modo
Bonäs norra: Håller med till 100%, själv tvivlade jag mycket när jag såg namnen i truppen men, men... Det är bara att ge detta lag sin respekt - mycket bra gjort så här långt och extra roligt för oss längst i norr som fått ett riktigt derby (trots vissa AIK supporters som hävdar dom bara har en trätobroder, den lika många mil söderut...).
« Föregående · 832172 · Nästa »