Zappaholic:
Lite nyfiken blir man på din fotbollskarriär. Var det Mallbacken,Gideonsberg,Älvsjö,Umeå IK,KIF Örebro eller Jitex du spelade i eller Gefle,GIF Sundsvall,Örebro SK? om du förstår vad jag menar.
Vad skulle du säga om Sewage "gör om" Bobby Brown lite,blir det njutbart?
Zappaholic:
Bra då var det klarlagt. Brukar försöka ha lite trevligare ton med kvinnor,bra då är det raka rör som gäller.
Jag med,mittfält,div5. Tror dock lagen i norra Västerbotten håller nog så bra klass som många allsvenska...
Vårat lag hade förmodligen spelat ut erat allsvenska tjonglag som bara söver:)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Farbror Barbro:
jag känner då inte till någon allsvensk fotbollsspelare som kommit ut ur garderoben? Känner du till någon?
Bra att du håller dem på stången! Hög klass rakt igenom på dina inlägg.
Det känns lite som att vi "rullar på två kedjor" här på hockeysnack. Kurtan har helt klart visat fina tendenser. Han känns som en het junior som vi kan plocka upp i vårt grymma lag. Viktigt att sprida istiden i det långa loppet.
Förresten, har du läst texten till Bobby Brown? Man behöver inte ändra så mycket, bara ändra orden Bobby Brown till "mumsbiten Forsberg" så är den klockren.
Mellan 3 och 20 tecken har också visat rätta takter, kanske kan han bli 3e femman i framtiden?
Zappaholic:
tänk om du kunde hålla dig till förlorarnas hörna där du hör hemma... dvs Qatar Bs sida?
Redigerad kommentar
Zappaholic:
Gå in på Qatars sida och be att psykot ska sluta skriva öknamn om andra lag, spelare, ledare och andra skribenter, det skulle vara en bra början. Sen får du ta tillbaka dina misundsamma avundsjuka inlägg riktade mot Skellefteå AIK, och så får du be om ursäkt för att du förorenat här med ditt eviga tjäbbel. Sen får er klubb sparka alla rejects ni köpt in från Qatar, spelare och ledare. När allt detta skett, då ska jag sluta kalla er för Qatar B.
Farbror Barbro:
alltså, jag har inte sett Qatars presskonferens och flens-Ostens pressade kommentarer. Men enligt det man har läst... hihihihi herregud så glad man är att den mannen är vid rodret. Jösses vilken låg klass, både som människa och som sportsligt ansvarig. Rättshaverist är tamefan en underdrift.
Går det att överklaga att Christina Abbot drog till HV?
Kaiser:Frölunda, jag vet :-(, ett jävla otyg.
Tack för att du skriver nyanserat, glädjer mig. Det finns hopp om den gula boken ;-)
Barbro:
alltså, det är nästan så att man inte tror att det är sant? :-)
Inget av typen "Vi tackar vår lagkapten och önskar honom lycka till". Alltså, man lägger fram ett skambud till lagets bästa spelare och kapten. I ett läge då man just fått en miljardär som kastar pengar på klubben... och så måste man kalla till PK och avrätta Christina på ett sådant sätt... jösses! Flen-Osten, the one and only! :-)
Zappaholic:
Som sagt, man får ta seden dit man kommer. Jag är ju en relativt ny skribent här på hockeysnack, det är inte så att jag suttit och gjort detta i flera år?
Jag förstår inte problemet? Ska man inte sitta här på hockeysnack och bete sig som ett psyko och stapla hatinläggen på varandra med öknamn hit och dit?
Jag är rädd Osten börjar ligga pyrt till,enda livlinan är väl att han och Posh förmodligen är lite mer än bara "kompisar" för att anknyta till texten jag nyss läste om Bobby Brown.
Redigerad kommentar
Man försöker skärpa sig men Osten och Qatar irriterar så till den milda grad.
Kabanov utanför laget och orsaken kanske går spekulera i men senaste matcherna har han varit blek. Känns helt rätt ta in dom som tydligare gett järnet.
Farbror Barbro:
YES SÖREN PERSSON ÄR BORTPLOCKAD!
Kul att du läste texten till Bobby Brown. Läs den bifogade texten, t om ännu grövre gayhumor i den.
Det kan inte bara vara jag som ser ironin att någon som kallar sig för Zappaholic och hävdar att han har läst ALLT om Zappa och kan ALLT om Zappa sitter där och häver ur sig homofob om andra som skämtar till det?
www.lyrics007.com/Frank%20Zappa%20Lyrics/He%27s%20So%20Gay%20Lyrics.html
Farbror Barbro:
Väntar nu bara att de ska plocka borft Petter Rönnqvist från Géatan Royers gäng så att man kan ha på ljudet under sändning. Då kan det här bli en kanonkväll, om vi lyckas knipa segern förstås. Tippar 4-1 till oss.
Tror nog att Kabanov saknas pga skada. Lövensvinets slashing som höll honom borta i en match gör sig påmind.
Redigerad kommentar
Zappaholic:
vill du ha "blaj" får du allt ringa till den mumsiga skitklicken Forsberg. NU ÄR DET HOCKEY!!! SKELLEFTEÅ AIK YYYEEEEESSSSSS!!!
Blister Brigade:
helvetes jävla vårtiga kuk!
Det här gör fan ont att se. Dubai ser koncentrerade ut, vi ser nervösa ut.
Huss:
aj aj aj AJ! Det gör ont att se. 0-2 är klart i underkant, länge sedan jag såg oss vara så här utspelade. Typ 6-7 år sedan.Dubai ser väldigt koncentrerade ut och spelar avslappnat, spelar ett bra lagspel. Ingenting stämmer för oss. Vi ser paralyserade ut och tagna av stundens allvar. Passningarna är i knähöjd eller en meter bakom. Vad händer?
Nu har vi 40 minuter på oss att skärpa till oss å det grövsta.
Väldigt otäck skada där på Hennessy. Hoppas att det inte tog i ögat utan bara på kinden eller örat.
Dubai är för övrigt ett väldigt sportsligt lag. Har inte sett en enda filmning eller fult spel från deras sida. Det tyder på ett starkt ledarskap uppifrån toppen och ner. Jävligt bra är de också.
Huvva. Det ser jobbigt ut detta.
Redigerad kommentar
Sven Sewage:SS, en fråga i all enkelhet. Varför är inte du som ett uberfan av skaik aldrig på plats i SKA och bevittnar matchen live?
För övrigt ser Växjö ut att bygga på trenden med bortavinster i denna finalserie. Tiomiljonersmanner Pesonen är han med? Totalt osynlig nu när matcherna betyder allt, men han kanske blir synlig när det blir pp och ofysiskt.
Rytter:
hur gick det med Josh Hennessy? Var tvungen att tröstsupa hela periodpausen, och missade allt snack.
Wolf:
gissa varför! Ett tips: det har med geografi att göra.