Vi föds alla med Timrå IK-hjärta men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg Det är våran, Timrå IK fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Håller med Nanne... höj standarden en aning så att vi slipper rensa upp ;) Rivalitet är bra och ska finnas, men det behöver ju inte betyda smutskastning.
Jag tycker att vi ska hålla denna diskussion lite mer rumsren så att det inte går överstyr. Kärleksfulla gliringar är ju alltid välkomna, men se gärna till att hålla det vid endast gliringar och inte påhopp. Kule annars med diskussionerna....
Knugen: Ett tips till alla SSK-spelare i morgon. Ta på er VARMA halsdukar, för det kommer att bli korsdrag i SSK:s försvarszon hela matchen igenom. Stor risk för kraftigt förkylda SSK:are om ni inte lyder mitt råd!!!
Bigge: Vad tråkigt att det är så att alla SSKare har fått en dålig uppfostran..... Kanske skulle Vi Tikare starta föräldragrupper så alla får en bra uppfostran. Om man nu skall tolka ditt inlägg att allt beror på uppfostran.
Vi föds alla med Timrå IK-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg. Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
norris: Mmm tror nog att det är viktigt för Juha att laget slipper kriga i botten... sen beror det nog på vad han får för erbjudanden åxo.. han kanske tycker att två säsonger räcker. men det är ju rätt menlöst att spekulera i det... om han stannar eller itne vet nog bara juha själv...
Som Knugen säger: Juha och Poppe har kontrakt över denna säsong. Larsson har kontrakt t o m säsongen 2004-05. Juha stannar nog endast om SSK börjar spela lite mer offensivt.
pappin: Nä han har kontrakt den här säsongen..förra året skrev han om jag inte minns fel 1 år..tror det var samma sak i år ..det innebär att det är sista året..
Nike89: Lär vara rent skitsnack.. SSK har i dagsläget bara 11 forwards och sju backar.. att tillgå idag.. verkar inte finnas någon som helst sanning i det påståendet.. dessuto lirade ju båda spelarna från start hemma mot Luleå.. och varför låna ut lirare som man rankar så högt att dem är med å lirar från start?!?!
SSK diskuterar med AIK om en utlåning/övergång av Ola Möllerstedt.Plus att Gnagarna är ute efter Peter Gerhardsson som har svårt att få något uträttat i Södertälje som har en stark forwardsbesättning.
Knugen: Jo det är "Här kommer boysen" jag menar. Nog har du rätt i att det är svårt att göra en hockeylåt, men med lite bättre grejer att spela in och skapa med så torde det kunna bli lite bättre kvalitet....
nanne: Bra målvakter, och bra spelare. Det kommer att bli en bra match, men frågan är om Södertälje räcker till. Frölunda är extra laddade pga senaste förlusten hemma mot HV 71, och kommer inte att förlora ikväll på hemmaplan. Ni är välkomna till Scandinavium, uppbjudna till kamp om 3 poäng. Tyvärr för eran del så åker era pojkar hem med tomt bagage. ;-)
danne147: håller faktiskt inte med dej. Däremot kanske Frölunda vinner då deras utespelare på vissa punkter är vassare. Men ett SSK i flyt är få som rår på. Det har vi sett förr.
Vill bara tala om för dom som inte redan vet, att dom visar Södertälje - Luleå på Canal Plus på torsdag. Jag har begärt semester då för att kunna se matchen. Tur att farsan har Canal Plus.....=)
Men nu riktar vi först och främst in oss på att försöka ge Frölunda en minnesbeta ikväll. Mitt patriotiska tips är 2-4 till SSK.....
Nu har jag röstat på SSK's "lag-låt" för att vara den sanna SSK'aren som jag ju är. Men ska jag vara ärlig så är inte våran låt så himla bra. Den låter väldigt "demo" och är ganska torftig. Kan det vara Mankan som sjunger? Låter lite som han i alla fall. Ingen av låtarna som fanns att rösta på var speciellt bra, men det fanns dom som ändå hade lite kvalitet. Men men........Som jag sa...Jag röstade på våran låt för att vara patriotisk.....=)
danne147: Det kommer onekligen att bli en tuff drabbning där jag hoppas att Södertälje vinner med hjälp av Roffe i målet och den fina framgångsvåg som vi rider på just nu. 3 poäng mot VF och vi ska vara stolta........