Södertälje SK

2611 inlägg · 374 ämnen

SSK-Rögle 090929

1217599 · » Till forumet


Sv: SSK-Rögle 090929
Intressant drag att göra Klasen till captain. Hoppas Hallin tar det på rätt sätt.
Kommentera

Sv: SSK-Rögle 090929

distanserad:

Återstår att se om man kan hitta några avnämare så att man frigör lite pengar. Efterfrågan är väl inte sådär jättestor.

Kommentera

Sv: SSK-Rögle 090929

A_x_e_l: En stor jävla eloge ska ni ha som börjar i spelaränden och inte gör det lätt genom att sparka tränaren.

Pettersson är den sista jag skulle vilja ha i ett lag, han är allt annat än en lagspelare och sprider sjukt dålig stämning omkring sig.

Ryan Glenn behöver väl inte ens nämnas - han är elitseriens absolut sämsta spelare. Alla kategorier. Att han varit kvar så här länge är en gåta. Måste finnas ett dussin juniorer som är bättre.

Kommentera


Sv: SSK-Rögle 090929
distanserad: Kändes väl som att det var fler än han som borde sparkas. ;)

Att lämna handicap med ett 5 mot 3-läge det första man gör var ju inte så lyckat om man säger så. Sen blev det värre...

HV är kanske inte heller idealmotståndaren att få tillbaka självförtroendet mot. Vet fortfarande inte vad jag ska tro om det här laget.
Kommentera

Sv: SSK-Rögle 090929
8-1. Sparka Glenn.
Kommentera

SSK-Rögle 090929
Mörker. Vet inte vad jag är mest besviken på: att bussiga SSK har 3 poäng med 40 sekunder kvar och sedan skänker bort två av dem till Rögle eller skämtet till publiksiffra. Blir det förlust borta mot TIK lär man bli tvungna att tvinga folk till hallen under vapenhot.

Kul för Bicek att få hänga en och "Julle" Jakobsen som passade fick sin första ES-poäng. Snygg straff av Klasen också, i övrigt en besvikelse i mängden.
Kommentera

1217599 · »