Sportspel

569 inlägg · 61 ämnen

NHL2004

368716 · » Till forumet


Sv: NHL2004
Boström: Skulle vara kul om EA sport kunde komma ut med bowling ochså.
Kommentera

Sv: NHL2004
Fredrik: Dynasty - mod e härligt!
man kan fixa me ekonomin och anställa massor av folk, förlänga kontrakt, värva spelare!
du bestämmer också hur dom skall träna!
Kommentera

Sv: NHL2004
arf: om du går in på inställingar så kan man ändra massor av funtioner som t ex. att du kan haka dom bättre...
Och det gäller att ha bra tryck på fösvaret och bra taktik!
Testa kollapsande och diamant så har jag det och det funkar kanon för mej!
Målvakten har hållt nollan 8ggr. på bara 15matcher!
Lycka till!
Kommentera

Sv: NHL2004
Boråsindian: Det har kommit ut på Både data och ps2!
NHL 2004 finns på internet me!
Kommentera

Sv: NHL2004
arf: Jodå de finns så man kan slänga med klubban i försök att slå undan pucken...tror det är den knappen som du flipp-passar med när du har pucken (inte säker) du får gå in på inställningar
Kommentera

Sv: NHL2004
Har någon något tips på hur man får någon ordning på backspelet? De eländes forwardarna bara rinner igenom försvaret. Tackla/haka har ju blivit snart nog omöjligt! Finns det någon "slå-undan-pucken"-funktion?
Kommentera

Sv: NHL2004
Flip: Ja rent manager spel är inget jag gillar..jag vill ha lite Action och inte bara tabeller och staplar...Jag vill spela matcherna själv men trist nog är det så JÄVLA SEGT och ingen fart i det även om man ställer upp allt på max.Reaktionen på det är segt oxå
Kommentera

Sv: NHL2004
RavenLord:
Testade att lira dynasti men jag har väääntat verkligen länge på ett hockeymanager spel och att sätta sig o spela detta B-manager spel funkar inte för mig. Tyvärr jag väntar på det riktiga hockeymanager spelet...Men visst vill man ha "light" versionen av det så kan an ju lira den.
Kommentera

Sv: NHL2004
Fredrik: Har just börjat köra Dynasty Mode med Toronto och det verkar vara lite av det jag efterlyst i tidigare spel att man ska sköta lönerna och lite mer runt laget...Har ej någon åsikt om de är bra eller inte ännu då jag nyss körtigång.
Kommentera

Sv: NHL2004
Har ni inga komentarer om Dynasty Mode.. Det tycker jag verkar jäkligt kul.. Har precis laddat hem demot, så ska testspela det innan jag köper det nu...
Kommentera

Sv: NHL2004
Ambroo: de känns som att NHL04 måste inskaffas har själv ett så gammalt som 01 så de lär vara en viss skillnad har hunnit med att spela 03 med men de nyare ser intressantare. japp lägger kosing på ett nytt Nhl spel.
Kommentera

Sv: NHL2004
Flip: Det visste jag redan...tänkte mest på skillnaden Pc kontra P2!
Kommentera

Sv: NHL2004
danoj: Passningarna blir allt annat än sega om man håller inne passningsknappen lite längre. Lite för länge så blir det en pass som bara de bästa kan ta emot. Jag gillar det skarpt, även om jag också bara haft det ett dygn. Hoppas man kan orka uppdatera Elitserietrupperna bara.
Kommentera

Sv: NHL2004
Fick spelet idag till min PS2 och måste säga att jag är lite irriterad.
Spelkontrollen kändes väldigt seg till en början, även om man efterhand vänjer sig, sega passningar mm, och då ska ni veta att jag har allt på "max speed" så att säga.
Och om det sen är någon som tror sig veta någon funktion så man slipper styra med den förbannade analoga spaken så tveka inte över att skicka det tipset till mig!
Kommentera

Sv: NHL2004
Ambroo:

det finns det fullt av, det som jag tycker är så bra är att det är så realistiskt. Alla passen sitter inte i klubbbladet längre, och pucken har ingen bestämt bollbana som det har funnits i alla dom tidigare spelen. man kan göra mer lyckade "dump n chase" strategier osv osv. Finns mkt nytt i 04, mitt tips är att ni skaffar det.
Kommentera

Sv: NHL2004
danoj: Kommer det att vara nån skillnad på spelen då?
Kommentera

Sv: NHL2004
danoj:
Detta är ett spela som man blir ruskigt "biten" av på en gång.
Möjligheten att spela Elitserien höjer verkligen intresset för spelet (om undertecknad får välja).
Kommentera

Sv: NHL2004
danoj: Hoppas du kan skriva och betygsätta PS2 Versionen här sedan :) Jag funderar på att fixa den om den är bättre än till PC
Kommentera

Sv: NHL2004
PS2 versionen släpps som bekant på torsdag, och trillar ner i brevlådan på fredag.
Hade lite funderingar hur man skulle ställa sig till PC resp PS2 versionen, då PC versionen är så att säga, "billigare" att få tag på ;)
Men sådana spel gör sig faktiskt bäst på konsol enligt mig, speciellt när man jobbar nätter och kan sitta och spöa upp FBK efter noter hela tiden :)
Kommentera

Sv: NHL2004
Mycket dåligt med repriser i 2004 "PC" och när man gör mål så visar de närbild på helt fel spelare och gärna nån i andra laget.
Något som är förbättrat är slagsmålen
Kommentera

Sv: NHL2004
RavenLord:
Ahh sorry såg det nu!
Kommentera

Sv: NHL2004
Snyggt är spelet men efter 5-6 matchers lir tycker jag de är sämre än 2003..men det brukar jag nästan jämt tycka om spelkänslan när det kommer ett nytt så man ändrar sig kanske framöver.(man lär ju speeda upp de på alla sätt för att de ska bli någorlunda fart i det)
Få se om man skaffar det till PS2 oxå sedan
Kommentera

Sv: NHL2004
jo1: RAM är Tredje målvakt i PC spelet.
Kommentera

Sv: NHL2004
jo1: Han är med, När jag spelade mot BIF med VF så stog han i målet. Detta är på PC.
Kommentera

Sv: NHL2004
Varför är inte jamie Ram med i truppen?
Kommentera

Sv: NHL2004
Boråsindian: Ingen aning, men jag lär skaffa det också. 2:a oktober är ett datum jag har hört, men jag är långt ifrån säker på att det stämmer. Håll ögonen öppna bara. 8-)
Kommentera

Sv: NHL2004
Gone: När släps det till playstation 2?? Det kom ju bara till pc i torsdags.
Kommentera

NHL2004
Sitter precis och putsar siffrorna i matchen mellan DIF och lhc. Spelet är snyggt som sig bör men det tar nog några matcher innan jag hittat alla förbättringar. Ingen synbar försämring än i alla fall. Att Elitserien är med från början får ses som en stor bonus (och att DIF spelar med förra årets tröjor förstås...)
Kommentera

368716 · »