1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

4732 inlägg · 374 ämnen

Forum

« · 2517652 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: HockeySnacks drift-tråd
mattias - 74: ytterligare en sak. Om jag hoppar i mitt skrivna stycke dvs klickar o ska ändra på något så kommer reklamen upp igen. Förra inlägget jag skrev såg jag nog den där reklamen 22ggr medans jag skrev. Grymt irriterande
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
När ska ni fixa så rätt antal inloggade medlemmar stämmer på tjuvkikarsidan igen?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
MorganaLefaey:

Samma här för mig, otroligt irriterande.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
mattias - 74: så fort jag klickar på att skriva något så får jag upp en reklambanner om amazon som saknar x för att stänga ner. Nu tog det ett tag att få till så jag kunde skriva då jag inte kunde stänga ner den. Visade sig tillslut att den försvann när man började hamra på tangenterna.
Riktigt irriterande o dåligt, men kanske bara en sak på telefon.

Kan vara fler som får samma o tror att något är fel o inte testar att börja skriva medans amazonreklamen täcker allt.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus:

Står att jag har 2 nya händelser trots att jag läst alla

Vad är fel?

Sorry fixat haha
Kommentera

Samlingstråd för buggar efter serveruppdatering
Hej, som sagt imorse så gjordes en större uppdatering av HS-servern med programvara. I stort så har det gått bra men några bugar kommer att dyka upp.

Det jag vet om nu är att det har blivit lite "kollisioner" då det gäller profilbilder. Så fel profilbild kan hamna på en användare. Rättar det under dagen. Det är alltså ingen som har varit inne på någon annans konto utan det har blivit fel vid konverteringen av bilder som skedde vid uppdateringen. :-D
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Vombat: Det var en bug i matchtipset som gjorde att det ibland inte "tog" när man tryckte på spara. Det ska vara fixat nu!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rip Kirby:
Kan inte heller spara mina matchtips. Har skickat pm till admin men inget svar... Tips?
Prövat såväl dator padda o mobil
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rip Kirby: No worries. Nu funkar det 👍
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: Jag kan inte spara mitt matchtips på min mobil. The magic thing händer alltså inte när jag "trycker" på spara-knappen. Jag har testat med att stänga ner reklam och dylikt i själva sparafasen, det gör ingen skillnad. Samma lika både i Hockeysnackappen som i webbläsaren.
Kommentera

Sv: Östersund ik finns inte med där man väljer vilken klubb man
dempa: Jodå Modo ligger varmt om hjärtat det också, pappa kommer från ö-vik, När man var upp och hälsa på mormor och morfar som barn, passa man på se nån match.
Kommentera

Sv: Östersund ik finns inte med där man väljer vilken klubb man
Surjämte: nej de finns inte med. Du får välja en MoDo-logga. Då får du kompisar!
Kommentera

Sv: Östersund ik finns inte med där man väljer vilken klubb man
Surjämte: Kan vara din syn, men troligtvis inte 😆😂
Kommentera

Östersund ik finns inte med där man väljer vilken klubb man
Östersund ik (ÖIK) finns inte med där man väljer vilken klubb man håller på.
Eller är man helt blind, Kan vara så också.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
HockeySnack har haft lite nertid mitt under matcherna och det har varit eftersom att belastningen varit för hög. Orsaken till det var att vi flyttade till en ny server i våras och den har inte varit helt optimerad. Det märktes först nu när säsongen drogs igång då trycket på HS blev högre än under off-season. Jag håller på att försöka fixa problemet så att ni vet...
Kommentera

Sv: Ta bort inlägg från sin egen gästbok
Söker lite tips. När ens moderator blockat bubblor och meddelanden och i forumet hur får man tag i honom då? Känns ganska rimligt att man får just tag i en moderator? Vad har jag gjort för att förtjäna detta undrar ni, ifrågasatt en varning. Kämpa Peja!
Kommentera

Sv: Uppdatering av lagen
Marcus: Kan du få upp MoDo till SHL igen vore jag mer än nöjd, gärna på bekostnad av Djurgården
Kommentera

Sv: Ta bort inlägg från sin egen gästbok
Rico01: Har samma sak i min gästbok...
Kommentera

Ta bort inlägg från sin egen gästbok
Hej! Finns det någon möjlighet att ta bort spam från sin egen gästbok?
Kommentera

Sv: Nertid under helgen
Nu har HS flyttat till den nya servern. Hör av er i den här tråden om ni märker av några buggar. Jag har redan hittat flera som jag har rättat. Det beror på att servrarna skiljer sig åt litegrann.
Kommentera

Nertid under helgen
HockeySnack ska flytta till en ny server i helgen så det kan bli lite nertid beroende på när jag gör flytten. Jag försöker göra det på en kväll. Anledningen är att den Ubuntu-version (16.04 TLS) som vi kör på slutade att supporteras i april.
Kommentera

Uppdatering av lagen
Har gjort dessa uppdateringar på HS:
* Serietillhörighet. HV71 och Troja till HA, Timrå till SHL och Väsby till de lägre serierna
* Nya loggor för Lakers och Örebro

Säg till om ni hittar fler saker som ska uppdateras så som loggor etc.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Andersson: Nu ska det vara fixat!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Andersson:
Samma här
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Något är fel . När man kommer in på hockeysnack fungerar inte ' mina forum ' , Händelser , eller uppdateringen på forumen
Kommentera

Sv: Leif Skywalker är Yoda Marklund
puffe: jag kunde inte sagt det bättre själv vilket e en typisk sak att säga men det är trots allt sant så jag säger det igen, jag kunde inte sagt det bättre själv!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Leif Skywalker är Yoda Marklund
Chewbacca Lundm: Problemet med att kolla upp vad du skrivit är svårt, dina inlägg brukar ha ganska kort sista förbrukningsdag. Så ber hemskt mycket om ursäkt att jag skrev 'rasistiska inlägg', eftersom jag inte har nåt exempel. Men du o några Lule-supportrar verkar hysa visst agg mot varann. kan du inte fokusera på att skriva inlägg om Lulesamer mm på deras sida, så slipper alla andra behöva läsa detta tjafs.

Sedan om andra skriver skit mot er , samma sak, håll det lite mer internt gärna. Men måste tillstå att jag aldrig läst att du gått till frontalangrepp mot en person(vlket är hyfsat vanligt på diverse forum).

Så en stilla vädjan, kärleken mellan Luleå o Skellefteå kan ni väl hålla mer diskret, en stilla önskan bara.
Kommentera

Sv: Leif Skywalker är Yoda Marklund
Yoda är uppenbarligen tillbaka i annat format med ny nick. Han bryr sig inte ens om att försöka dölja sig. Sjukt och sorgligt. Återigen dags för moderatorerna att agera och kontinuerligt bevaka alla Skellefteå supporter som nyregistrerar sig. Sorgligt, snacket förstörs.
Kommentera

Sv: Leif Skywalker är Yoda Marklund
Chewbacca Lundm: Du och Sven i Luleå kommer tydligen inte överens. Om du inte skrev rasistiska inlägg skulle du få mer sympati. det är smaklöst från båda håll. Kan ni inte ta detta utanför allmänna forum?
Kommentera

Leif Skywalker är Yoda Marklund
Stäng av och ta bort användaren. Blocka ip och mac-adress innan det spårar.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
puffe: Usel svenska från mej, byt ut Randa mot Rwanda obakåt. suck...ch byt ut kåll balåt mot koll bakåt. stavar sämre än vår kung nu
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Om inte jag kan enas med en viss MoDoit på vårt forum, så är chansen obefintlig. fast båda länderna styrs ju av samma skrot o korn, så givetvis kan de enas. Dom tog ju nån gammal krigsförbrutare från Randa i helgen, så ha kåll balåt, haha
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
puffe:

ja kanske ta upp detta i FNs sakerhetsrad. Tror du ryssarna och amerikanerna kan enas?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
kulltorp: Ja, detta slår en del annat, Om inte annat borde nån seriös Skellefte-moderator reagera. Blir ju ett problem för den föreningen med om nån använder deras emblem för att skriva all denna visdom. Ett problem att man kan registrera flera konton, men blir väl svårt med integriteten om man måste regga med personnummer.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
kulltorp: Jag har prövat att maila forumledarnda för att göra dem uppmärksamma på problemet. Kanske hjälper om fler gör samma sak
Skamligt för hela sajten och jäkligt synd om Boden som inte har en egen moderator som kan städa bort den skit som trollet sprider
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Osj02: Det är pinsamt, å Hockeysnacks vägnar, att dessa troll fått härja fritt så länge. Vad är problemet?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Stäng ner Bodensidan, det är pinsamt för alla det som händer där och också för Boden som stad och klubben som associeras med de grova övertrampen.

Stäng ner Yoda, och Barbro, dom skämmer konstant ut snacket

Herrar moderatorer, gör något!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Någon huvudadmin som kan rensa Gorkymans förmodligen hackade konto?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
{Vombat m.fl}: Inte en dag försent. Nu får vi fokusera på hockey och slipper trollen. Som ett dåligt minne från Mordor så lägger vi det bakom oss och kvar är ju nu att dessa två användare också borde stängas ner.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
DansbandsWolf:
Japp det verkar som att det äntligen börjar hända något som liknar uppstädning. Bara synd att trollet inte fattar vinken. Utan han intar bara andra forum där han sprider sin dynga under sina olika alias. Tycker synd om Boden som blev måltavla för hans trollerier
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
DansbandsWolf:

Ni verkar ha tappat energin inne pa er sida, skumt nar slutspelet blev installt sa ni kunde inte ens bli utslagna javlart direkt i sedvanlig ordning.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Vombat: Så snacket har äntligen satt ner foten och tagit av trollmoderatorn Farbro uppdraget att moderera Sheleftyouboken.
Inte en dag för tidigt.

Jag blev glad!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Vombat:
Er sida har tystnat när ni kom överens om att inte sprida lögner om Skellefteå AIK -säger allt.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Men intressant att deras egen sida är stängd för nya inlägg. Det säger en del om nivån där. Bör dessutom påpekas att det är DEN ENDA sidan som är stängd. Man tycker att trollen någon gång skulle inse att deras sätt bara förstör för den förening som de säger sig representera
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
bisterfinnen:
Det måste nog till att stänga ner trollet med alla sina alias. Till dess lär han sprida dynga i alla forum han inte är avstängd i. Men det är ingen enkel sak att hålla koll på alla hans användare
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Vombat: Vi får hoppas att de stänger ner Bodens sida också då, eller kanske ännu hellre, stänger ner ett par troll-konton.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Vombat:

Glad sommar!

Trakigt att du inte uppskattar den moderna kraftpoesin, och tur att snacket pa er egen sida haller sa otroligt hog klass - precis som er klack.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Vombat:
När Luleå-boken stängs ner med den nu intagne? Sven Savage som moderator och lögnspridare kommer HS bli en trevlig sajt för alla hockeyvänner.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Såg att Bodens IK hade seglat upp på den aktuella sidan. Gick in för att kolla vem som skrev något där. Och där huserar nu trollen från Skellefteå. Förstod inte varför men tog en klädnypa för näsan och tittade in i deras forum och det verkar som att Skellefteås sida är stängd för kommentarer. Man kan anta att det är pga trollerierna där. Så nu har trollen lyckats hitta Bodens forum för att sprida sin hatpropaganda. Skamligt. Hoppas att alla anmäler opassande inlägg som trollen sprider på era sidor.

Glad sommar till alla i dessa frustrerande tider
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: Vår brevlåda har irriterat mig ganska länge.

Inboxen fungerar .

Utboxen (skickade brev) FINNS INTE längre.

I alla fall inte hos mig. Vilket är olyckligt, speciellt som moderator.
Kommentera

« · 2517652 · »