1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

4731 inlägg · 374 ämnen

Forum

« · 1985266 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: Fortfarande helt hopplöst. Får upp rutan gång på gång.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: trollen e luriga!!

Mike.F
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Jaca: Enligt HS regler så får man bara ha ett konto.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Ett annat förslag är att det ska bara vara tillåtet med ett konto per person! Man kan lätt se att det finns dem som skriver under ett x antal synonymer i olika böcker bara för att jävlas! De flesta forum inom andra områden tillåter bara ett konto per person, personligen så tycker jag att det skulle bli bra mycket mer seriösare här inne då..
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus:
I vår bok hade användaren ”Bad Brett” ett kul förslag på hur gilla knappen skulle kunna se ut är det görligt?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Brynäsgubbe: Oj jag ska kolla på det. Den borde bara fråga efter detta en gång.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
hanzon: Det är fixat! Kolla gärna så att det ser rätt ut.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
glöm det där inlägget det löste sig ;)
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Varför syns alla mina gästböcker utom Brynäs under mina forum?

Ytterst märkligt. syntes igår.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
När ska ni uppdatera SÅ ATT RÄTT LAG HAMNAR I RESP SHL-HA?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Vad är det här för drygt som VÄGRAR att försvinna (Google Chrome, Windows 10)? Ge mig alternativet att tacka nej och försvinn. Jag vill inte installera ett internetforum på min dator!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
bisterfinnen: Nej, verkligen inte haha! Bara portad från deras forum då deras konflikträdda barnrumpa till moderator inte ens klarar av att försvara sina egna grova påhopp :)
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Daddeh: Blev ingen komplimang?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Detta var mitt inlägg, med lite aggressivt ordspråk men om ni läser i Skeåforumet så ser ni ändå att det är ganska milt i jämförelse med "poesin" som tillåts från yoda :)


Farbror Barbro: Jag har flera gånger bett dig att ange en enda lögn som skrivits i Luleåforumet, ännu inte fått ett enda ynka konkret exempel. Jag har däremot märkt att du har mongosvårt för att skilja på åsikter och fakta, jag tycker t.ex. (detta är min åsikt) att ni värvat hejvilt och överfördjävligt dåligt och alldeles för dyrt för ert publik- och sponsorunderlag. Ni verkar tro att ni är en storstad som ni slängt pengar runt er. Skeås minst -30 mille de tre senaste säsongerna innebär väl ändå att min åsikt är någorlunda korrekt? Är det lögn och dynga att ni köpt mer än ni har råd med? Det ska bli mycket intressant att höra ert bokslut då ni åter igen kommer gå minst tio mille back efter era köpfester av spelare.
Så låt höra nu, vilka är lögnerna och dyngan som det ljugs över i Luleåforumet? Jag lovar att ge dig en komplimang om du för en gångs skull beter dig som en vuxen person och besvarar detta inlägg istället för att bara radera det som du vanligtvis gör.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Fniss....så när man ber moderatorn i Skeåforumet att bevisa hur Luleåforumet står för lögner, förtal och hat så blir man bannad i 180 dagar. Är det alltså helt okay att anklaga ett annat lag för hat, förtal, pedofilo, nazism m.m. men herregudars om man ber muppen förklara hur han drog de slutsatserna så blir man hårt bannad? :D
Det måste ha tagit hårt på kraken att bli förnedrad i slutspelet två år på raken.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Dundee: Verkar som att appen blivit avstängd i Google Play, men nu har jag uppdaterat så den borde snart bli tillgänglig igen.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Funkar hs appen för någon annan eller är det nå strul?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Duncan: Sluta bete dig som ett barn. Förresten stämmer det att ni åker ut ur SHL om ni förlorar serien mot Oskarshamn? Åker ni ut tappar ni massor med pengar väl? Har jag rätt eller fel? Stämmer det också att ni blev toksist i grundserien? Eller kommer jag ihåg fel?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
DansbandsWolf:

Om du postar ett videoklipp här på HS med dig själv när du beeeep med en saftig beeeeep rätt i beeeeep, då lovar jag att försvinna.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Ja snälla försvinn härifrån!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Jag vill anmäla bisterfinnen. Jag tror det var han som sprang omkring här utanför i latexutstyrsel och mustasch?

Fan så jävla less jag är på hockey. Att man som vuxen människa orkar bry sig om ett par överbetalda mentalt svaga knektar som jagar ett gummi. Stäng av mig permament från sidan tack, jag vill göra något annat av mitt liv än att sitta och uggla på den här förbannade skiten som blir sämre och sämre år för år. Tack.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Sven.Savage: Det där med skärpning gäller det dig också? Du är ju verkligen den som borde tänka efter. Gör du det o uppträder som en normal människa så kanske fler än jag lyckönskar dig i dina skriverier i Lulä-boken.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Daddeh:

barnen i dynastiernas kommun får i alla fall en betydligt tryggare och gladare uppväxt och barndom än de lulesamiska leastadianska stackars barnen i Qatarland. Nog får ni tycka att sådant är trevligt, jag blir äcklad. "Leaving Qatarland" kommer nog som dokumentär snart, kanske även "surviving Börje".
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Duncan: Du dök upp för något år sedan, som Timrå-supporter, och lägger ett par inlägg i veckan, varav en stor andel av dem på Skellefteåsidan, vilket indikerar vad du är intresserad av.

Vid ett antal tillfällen har du gjort inlägg i Luleåboken, syftande till att kasta skit på Luleå och du har trots upprepade uppmaningar fortsätter du och har aldrig svarat på tilltal och visat att du önskat kommunicera med någon. Bara kasta skit.

Du har gång på gång på gång fått detta förklarat för dig men utan effekt.

Du är en av de få som blockerats i Luleåboken. Efter varje skitkastning blir du avstängd med uppmaning att skärpa dig i fortsättningen men när du kommer in igen blir det bara samma skit igen. Just nu är du temporärt avstängd och kommer att släppas in igen så småningom. Men som du fått förklarat för dig: varje gång du stängs av blir det under successivt längre period och därmed närmar du dig nivån livstids avstängning.

Och under tiden du är avstängd på Luleåsidan sitter du här och på Skellefteås sida och ljuger om varför du stängs av! Nu korrigerade jag din lögn men det är för första och sista gången då jag uppfattar det som helt meningslöst att slösa tid på dig och eftersom jag, liksom de flesta av oss, har betydligt intressantare och viktigare saker för oss. Exempelvis hockey.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
hanzon:
Det är bara ett skämt mellan MoDos ordf. och Lövens dito, det lär aldrig komma nån räkning! Däremot en "skämthämnd" finns det risk för.. ;)
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
hanzon: Hur svårt kan det vara att bli av med MoDologgan, bara att kräva leverantören att fixa bort den då byggelementet icke uppfyller kravspecen på ytskikt och färg annars hotar vite eller att elementet helt enkelt skickas tillbaka med ett stillestånd på bygget till följd. Håll inne fakturan det bruka ta skruv för är det något en leverantör fruktar är det utebliven ersättning.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Jaca: Det hjälper föga, MIF fick ingen ersättning.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
DansbandsWolf:
Ja! Haha.. Vi får skicka en räkning på 50000:- som MIF gjorde när samma firma gjorde ett jobb nere i Malmö och satte upp en MoDo logga! ;D
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
JohnnyKnoxville: Hahah ja! Barbroapan raderar alla svar till Yodas otroligt provocerande inlägg. Måste vara en trevlig värld i deras inavlade bubbla.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
JohnnyKnoxville:

Men stämningen är väl ändå bra? Humor, modern kraftpoesi! :-)
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Inte vet jag, men jag tycker mig se en del monologer i SAIKs forum också. Det är någon gök där som ofta pratar med sig själv. 🤣
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
hanzon: Kommer nog en faktura för reklamplatsen i hallen.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Nu har dom fått en Modo logga i deras arena, hoppas dom blir nöjda.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Jaca:

Jag tycker det är tråkig stämning på lövens forum. Det händer ganska lite. Mest monologer. Synd.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund:
Ska inte bemöta det Du skriver för snart blir man tillsagt att sluta med det!
Det är som en god vän till mig och SKAIK supporter sa:
"Det är tråkigt att två stycken ska få styra Skellefteå sidan inne på HS!"
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Jaca:

Inblandad av en incident då en person mister livet, dömd för vårdslöshet i trafik, få körförbud, och sen vara ute och busköra och försöka fly till fots från polisen när de ska haffa dig... jag tycker det är ganska allvarliga grejer faktiskt. Det är inte personangrepp att rapportera om detta. Det är tragiskt att Kovacs får spela vidare.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Duncan:
Nja värst vet jag inte om han är och jag har då inga problem med honom, sedan svarar han upp mot i det mesta av fallen Yoda, Att det sen spårar ur är en annan sak! Han skriver mer konstruktivt, vilket man inte kan säga att Yoda gör fast jag vet att han kan det.. Vad och vem som gör rätt eller fel vete fan, men jag tycker att de två inne på Skaik boken skulle mer koncentrera sig mer på sitt eget lag än det rena personangreppen de sysslar med mot en enskild vilket enligt HS regler är förbjudet..
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Jaca: Du har väl händelsevis inte varit inne i Luleå-boken o kollat. Där finns hockey-snacks värste. Han dessutom styr o ställer helt själv. Kommer man med kommen-tarer ang. hans sätt att bemöta kritik så blir man avstängd i den boken
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund:
Ditt skrivande faller in under facket personangrepp på enskild, vilket har renderat andra skribenter här inne på HS en livstids avstängning, tex inne på Brynäsboken!

Menar härmed inte att Du är ensam att göra detta, men Du ligger i topp i den ligan!
Du visar bara vilken värdegrund som Du personligen besitter!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Jaca:


Min rapportering runt den kriminelle Kovacs tycker jag är en sund rapportering att följa för de med värdegrund. Det är därför vi kunde följa värdegrundstabellen tidigare, och nu då värdegrundsslutspelet. Jag tycker personligen att om man borde sitta inlåst i fängelset, då borde man inte få spela SHL-hockey, men smaken är som baken.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund:
Barbro är Drottningen av redigering menar Du väl..
Inga personangrepp säger Du inte finns på er sida??
Vad kallar man din häxjakt på Kovacs då??

Barbro: Btw så ser det sjukt konstigt ut när Du bara tar bort halva inläggen och låter Yodas svar på nått som inte finns stå kvar!!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
bisterfinnen:

mitt hem blev raidat nu av 15 swat-poliser som ville veta varför du känt dig kränkt på hockeysidorna på internet. Jag har tur som lever.
Kommentera


Sv: HockeySnacks drift-tråd
NuMo: Hatet i Skellefteås forum måste få ett slut
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
bisterfinnen:

Tyvärr så har HS mer eller mindre blivit ett fridrivande skepp där besättningen samt passagerare är kvar ombord medan befälen lämnat skutan och rott iväg till land för att gå på puben. Kaptenen ror dock tillbaks emellanåt för att kolla loggboken, mer än så är det inte.

Nu är ju HS uppbyggnad ändå ganska stabilt uppbyggt, men nog ser vi att vi har anarki i någon hytt. Någon större risk att det spider sig är det ju egentligen inte. Det är som en brand. Man får lov att stänga dörren till hytten så att det inte blir för mycket syre där inne.

Tråkigt ändå för oss som ändå upplevt det positiva med att debattera på HS, t.o.m. över lagtillhörighetsgränserna, genom alla år. Marcus prioriterar inte sitt skötebarn så mycket längre, vilket såklart är förståeligt. Men ändå inte bra. Någon större hjälp att styra skeppet verkar han inte ha numera, så nu har han helt enkelt surrat fast rodret och så får skeppet segla fritt iväg i den riktning vinden driver, till nästa gång han orkar komma tillbaks för att läsa loggen.
Kommentera


Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rytter:

Tänk om du lade ner samma energi på att hitta några motståndarsuppoerters till Västervik, Vita Hästen, Pantern och dylikt så du kunde diskutera med dem? Du vet nu att dina dryga, irrelevanta och provokativa inlägg på dynastiernas forum kommer att bli bortplockade att supermoderatorn Barbro, killen med koll.

Varför lägger du ned så mycket negativ energi på att dryga dig på dynastiernas sida? Var lite konstruktiv och sök upp dessa supporters, om de är väldigt väldigt väldigt tålamodiga kan du säkert hitta någon att käbbla hockey med.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
bisterfinnen:

Är det ett hot eller? Du ska polisanmäla och försöka stänga ned hela sidan? Om andra inte dansar efter din pipa.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund:

Nej jag är inte ansvarig för sidan. Hade jag varit det hade du inte kunnat skriva ditt inlägg.

Du har lyft personangrepp? Snälla spela inte offer, det klär dig inte när det är du som står för 99% av övertrampen på den sidan. Men visst om du tycker att det inte är personangrepp att be någon köra upp en dildo i tvåan så får det stå för dig. Om det är vårdat språk att kalla domare och spelare för hora, att referera till nazism ja då vill jag inte veta vilka hemska inlägg den eminenta moderatorn städat bort. Om du kallar nivån i er bok för välstädad och välskött då tycker jag faktiskt väldigt synd om dig.

Skulle gärna se ansvariga uttala sig så vi får se vad som är tillåtet eller ej.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rytter: Jag håller med till 100%.

Det är fruktansvärt tråkigt att dessa två får fortsätta förstöra och skrämma bort vettiga duktiga supportrar.

Administrationen av hockeysnack måste bli mycket bättre, annars tycker jag att Marcus ska stänga ner hela HS faktiskt.
Kommentera

« · 1985266 · »