Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Firefox är en icke-M$-browser, men beter sig som ett genuint äkta Microsoft-program här på Hockeysnack. Genuint äkta M$-program tycker sig veta bättre än användaren i både smått som stort, och ändrar det den själv tycker är bäst.
På Hockeysnack visar sig detta fenomen att den nu som då vill jämna till textraderna, så att de blir lika långa - och lägger därför till ett mellanslag där Firefox tycker att det passar bäst.
Nu märks inte detta så tydligt i löpande text - men då man - som i Matchtips - kopierar in en rad med en drös mellanslag (som vart och ett på HTML heter " ") syns det tydligt - då nya 'riktiga' Firefox-mellanslag hamnar mitt i mellanslags-HTML-koden.
Se exempel nedan.
Finns det någon möjlighet att få bukt med denna förorening?
Detta är för övrigt skrivet med IE.
---------------------------------------------
| |||
Metal Guru ![]() | 2006-03-06 13:05 | ||
Modo-Luleå &nbs p; 3-1 Brynäs-Timrå &nb sp; 3-2 Färjestad-Mora & nbsp; 4-2 Södertälje-Frölunda 1-5 Leksand-Djurgården 4-1 Linköping-HV71 2-2 |
Vore det inte snyggt om omröstningsalternativen sorterades efter antal röster så att populäraste alternativ står högst upp när man får se resultatet efter att man har röstat?
Stigsson:
Jag skulle tippa att en cookie hamnat i otakt;
Kanske att du röstat i förra omröstningen, se'n har Db_04 bytt omröstning under samma cookie-session. Kanske?
Nu har min moderatorkollega i OS gästboken Db_04 bytt omröstning och gjort en ny. Den här gången fick jag se resultatet direkt och fick aldrig chansen att vara med och rösta, hur kan det bli på det sättet?
Det var beställt här: en 6 whisky eller,
'har någon räknat alla Googles kompisar?' (effekten kan vara den samma).
Är det sant att det googlas för övervakande syfte eller är det bara en rationalisering för att bortmota förmodanden om främmande och okända fenomen?
*fliin*
piff:
Det är bara att bli introvert, och tala med sin navel.
Piece of cake. Walk in the park.
Poffa:
Jag brukar hålla reda på mina vänner IRL och där får jag inga dubletter eller mystiska försvinnanden, men jag är å andra sidan lite gammalmodig...
Frisco:
Ja, har du sett. Nu är de båda online och på vänner-listan samtidigt. Stoppa pressarna.