Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Petey21:
Peter Andersson kallade det för gamla synder, så kanske är det så att det här inte längre tillämpas, bara att det ligger kvar från något gammalt system.
Frisco:
Du har alldeles rätt. Jag skickade ett mail till Peter Andersson och frågade. Det är alltså domare med samma namn som särskiljs genom att man hänvisar till vilka regioner de tillhör/tillhörde.
V, S, N, Ö står för Väst, Söder, Norr, Öster och om domarna med samma namn är inom samma region har man valt att använda sig av landskap. Därför så hade en bokstäverna ÖG.
Salle:
En hockeyhjälm är ju inte uppbyggd på samma sätt. MC-hjälmar och cykelhjälmar är ju en helkonstruktion, medans hockeyhjälmar är flera delar som är ihopskruvade. Något som gör att en smäll inte riskerar att skapa hållfasthetsproblem på samma sätt som uppstår med helkonstruktioner.
Var/Är det inte så att Super-Mario har en specialhjälm som anses som säkrare mot hjärnskakningar tack vare sin helgjutna skyddskudde inuti?
Huge:
Självklart. Och 100% av de som heter Poffa här inne vill ha kvar nationalsången, med andra ord så är majoriteten för nationalsången. Eller?
Huge:
Se, nu införde du parametern tyskar i det här och då blir det ju en helt annan sak. Det är ungefär som att säga att majoriteten av alla med namnet Huge här inne vill ha bort nationalsången från ES.
Vrider man på statistik kan man bevisa allt. Jag tycker att du just bevisade det.
Huge:
60% av de som röstat här inne är för den. Majortiten har talat och den talade bra, enligt mig.
Ok du kanske borde få bli hockeysnacks målvaktsexpert då :-)
men vad jag menar är att om en målis har pucken bakom mål och en spelare kommer och tar pucken måste han ju samtidigt kanske trycka till målisen lite och skall enligt mig inte ut för det....