Svenska Hockeyligan

Nationellt · 7508 inlägg · 377 ämnen

I kväll börjar det


I kväll börjar det
I kväll börjar semifinalrena. Kommer bli jämt och tät. Och förhoppningsviss jävligt bra mathcer. Har bokat tv:n för att se matcherna på Canal+.

Sv: I kväll börjar det
Det är väl inte bara TV:n hoppas jag ;-)

Pilsner, chips och pizza kräv för en riktigt lyckad hockeyfest!

Låt oss nu alla hoppas på Frölundaseger ikväll, så att det blir riktigt spännande uppe i Kempis sedan!!!

Sv: I kväll börjar det
Klinth:
Men har man inte har nåt annat val så får man väl ta tv:n eller??
Men om man vill se båda semifinalerna så är Canal+ helt
underbart!! Viserligen har jag inte Canal Zap men allt som oftas brukar dom lägga in från båda matcherna. Och det är ju helt okej tycker jag!!!

« · 69824
Vem vinner i år?
Skellefteå
42% (8)
Timrå
21% (4)
Växjö
16% (3)
Frölunda
16% (3)
Färjestad
5% (1)
Örebro
0% (0)

Antal röster: 19 st   | Kommentera (1)

Sidan sköts av: Dysso