Dunc: Ryssen är skeptisk mot att NT-lagen ska bryta sig ur Elitserien.
Länkar:
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1576707/vet-inte-om-det-ar-ratt-att-lamna-elitserien
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1576707/vet-inte-om-det-ar-ratt-att-lamna-elitserien