« Föregående · 1959169 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: Roligare vet jag inte. Åker vi ut så gör jag det hellre mot AIK, men vi bör väl ha lite övertag mot Oskarshamn.
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Vi har ett försvarsspel som lämnat mycket att önska hittills under säsongen. Oskarshamns sätt att spela - få hål på Jönsson och sedan spela på AIK's misstag, har Timrå redskapen som krävs att låsa upp OIK's försvarsspel?
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: domarjäveln..man vill spy på skiten, man tappar lusten då vissa lag har fördelar som Stockholms lagen..fy fan jag hoppas oskar spö äckel gnaget
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: sjukt att ett av allsvenskans mest utvisade lag helt plötsligt har blivit änglar där ute...eller?
Vilka jävla skräpdomare!
Vilka jävla skräpdomare!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Hoppas på Oskarshamn ikväll. Skulle vara roligare och mindre påfrestande för psyket!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Synct: Ja Wiegel får äta upp. Oskarshamn som såg så trötta ut. Oskars har ju kört Muhammed Ali style. Låter motståndarna tro dom har övertaget och tröttar ut dom genom att försvara rätt. 😉
Sv: Apropå nånting...
modomille: Haha, o AIK-coachen som psykade Rifalk inför matchen, karma på den 😂
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Synct: precis vad jag tänkte. Fotbollsspelaren var kanske inte dryg men pekade ut tabben förra matchen också.
Sv: Apropå nånting...
modomille: Skönt att det straffar sig direkt efter att Äckel Weigel är dryg i periodpausen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{8671}: Fröden lär nog vara en av ganska få värvningar från HA till nästa säsong isåfall eftersom vi har det ganska bra ställt på forwardssidan med kontrakt
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{8671}: Agree.
Men som objektiv betraktare är det lite hockeygodis när dom törs slå flippmackor in i eget slott för att spela sig ur press i en 5:e avgörande match. Hade det varit Timrå som gjorde så hade jag tuggat i mig hela handen av nervositet.
Men ja; dom borde lyfta ut oftare. Dom skulle också må bra av lite längre anfall. Som det har varit har dom bara hälsat på korta stunder i AIKs zon. Känns knappt som om dom satt AIK under press alls.
Men som objektiv betraktare är det lite hockeygodis när dom törs slå flippmackor in i eget slott för att spela sig ur press i en 5:e avgörande match. Hade det varit Timrå som gjorde så hade jag tuggat i mig hela handen av nervositet.
Men ja; dom borde lyfta ut oftare. Dom skulle också må bra av lite längre anfall. Som det har varit har dom bara hälsat på korta stunder i AIKs zon. Känns knappt som om dom satt AIK under press alls.
Sv: Apropå nånting...
{8671}: Behöver inte vara fel om man träffar rätt med värvningar från HA. Kolla in Emil Bemström i DIF tex. Där träffade man skapligt rätt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: jag fattar inte varför Oskarshamn envisas med att kortspela sig ur försvarszon hela tiden, AIK checkar ju fast dom hela tiden. Dom skulle behöva lyfts ut lite mer puckar och flytta upp spelet.
Sv: Apropå nånting...
Jockz: är de ingen annan som tycker Weigel är sjukt lik kylo ren från star wars? Både utseende och humör.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{8671}: Får dom inte med sig något lär väl knappast energin till ta.
Intensiv start från AIK men Rifalk imponerar stort.
Intensiv start från AIK men Rifalk imponerar stort.
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: det blir intressant att se om AIK orkar hålla det här tempot i 60 min. Dom har ju stendött så tidigt som i andra perioden i tidigare matcher när dom öppnat så här.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jo jag tycker det med. Kommer ihåg när man läste att KHK va och ryckte i Hardegård samtidigt som vi mötte dom. Jag va ganska ironisk i mitt inlägg skall tilläggas och tycker väl det blir lite fel när sånt här kommer ut i sådana här känsliga kvaltider.
Sv: Apropå nånting...
Sputnik:
En gissning är att fröden hellre spelar i shl med aik än med Timrå. Så du behöver nog inte fundera ifall ger allt eller ej.
En gissning är att fröden hellre spelar i shl med aik än med Timrå. Så du behöver nog inte fundera ifall ger allt eller ej.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Fast nu är de ju *fortfarande* inte klart att vi möter AIK , även om det är mest sannolikt just nu
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Fröden blir nog en obehaglig överrasking för många här i kommande kval men situationen är rätt lustig att en spelare har kontraktsförslag från motståndaren i ett kval till en högre serie.
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Fröden på Nubbens radar alltså. Väldigt intressant läge, kommer han ge allt han har om vi möts, om ett kontrakt med Timrå ligger och väntar i SHL. 😉
Länkar:
Timrå uppvaktar AIK-forward
Timrå uppvaktar AIK-forward
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Absolut, tänkte skriva om vi för det första är kvar i SHL angående Weddas vara eller icke vara. Men glömdes bort nånstans på vägen. 🙂
« Föregående · 1959169 · Nästa »