« Föregående · 2087095 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Modo verkar ju onekligen beröra dig en hel del med tanke på ditt engagemang här inne på forumet haha..
+ 5
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Fast skjuta mitt i mål kan kunde han alltid. Så öppen kasse missade han i te ens hos oss. 😉
Minns att jag faktiskt la in en gliring förra säsongen om att han just kunde sätta den mitt i mål i öppen kasse. 😅
Men skämt åsido, kanske behövde han byta miljö för att få det att lossna mentalt. Hos oss hade han aldrig kunnat få en offensiv roll med tanke på vad han producerat hör genom åren.
Minns att jag faktiskt la in en gliring förra säsongen om att han just kunde sätta den mitt i mål i öppen kasse. 😅
Men skämt åsido, kanske behövde han byta miljö för att få det att lossna mentalt. Hos oss hade han aldrig kunnat få en offensiv roll med tanke på vad han producerat hör genom åren.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rytter: haha, du kan inte se det med glimten i ögat?
Hur många ggr har inte ni vart i vårt forum och häcklat? Inte blir ni raderade el avstängda.
Hur många ggr har inte ni vart i vårt forum och häcklat? Inte blir ni raderade el avstängda.
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Har aldrig vart nån som vart där inne och försökt provovera så, men jag fattar vad du menar. Glasklart.
Sv: Apropå nånting...
rabon: Hahah domarna kommer döda intresset säger modoiterna.
Jag tror 0-2 hemma mot Almtuna är en dödligare dos....
Jag tror 0-2 hemma mot Almtuna är en dödligare dos....
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Hälge: dom verkar paranoida. Ska man inte kunna ställa hövliga frågor hockeybröder sinsemellan utan att det ska upplevas som provocerande? Sandlåde nivå.!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tikkare:
Med din profilbild så kanske det inte är konstigt att det uppfattades så, eller vad tror du själv?
Med din profilbild så kanske det inte är konstigt att det uppfattades så, eller vad tror du själv?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
0-2 Emil Berglund, han gillar att vinna över MoDo, det är sedan gammalt! Nått annat som är gammalt är att det är domarnas fel.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Vilka jävulskt billiga utvisningar Almtuna åker på. Det ligger nog 3st Banjos i domarrummet efteråt, med Stures namnteckning på..
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Liten smädelser får man ta, men det klarar man inte i Banjoland... Ju mer förluster de får ju känsligare kommer de bli.
Jag kan nog räkna till ett par hundra ironiska inlägg som Icing-Ove lagt i vårt forum utan åtgärd...tex
Jag kan nog räkna till ett par hundra ironiska inlägg som Icing-Ove lagt i vårt forum utan åtgärd...tex
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Jag säger inte att du var ute för att provocera, men jag tycker inte att det är konstigt att modoiterna upplever det så.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Hälge: jag jobbar ikväll o kan inte se matchen. Var nyfiken enbart. Hädanefter ska jag gå in på Swehockey och titta istället. Herregud.
Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Jag tycker inte det är konstigt. Skulle en modoit komma hit när vi ligger under och fråga vad det står i matchen så skulle nog en hel del uppfatta det som provocerande.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Men serlöst. Jag ställde frågan hur det gick för Modo ikväll. Inlägget raderades och uppfattades som provocerande? 😅🤣😅
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Skönt att se att jag hade fel om Modo. De är verkligen inte bra just nu. Utspelade av Hästen och nu Almtuna.
Kunde ha stått 4-0 minst...
Man myyyyyyser.....
Kunde ha stått 4-0 minst...
Man myyyyyyser.....
+ 1
Sv: Apropå nånting...
rabon: Tycker det ändå är smart av klubben att ha lite utlottning för de som köper stödbiljetter. Det lockar åtminstone mig att köpa lite. Har redan säsongskort vilket 12-1300 andra också har. En vanlig säsong hade jag nöjt mig med säsongskort, nu köper jag ju faktiskt biljett också.
Det har såklart inte alla råd med, men de som kan bidrar nog, det är jag övertygad om
Det har såklart inte alla råd med, men de som kan bidrar nog, det är jag övertygad om
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Lönnå på högsta å dä rinn lätt i strupuslingen ida!!😂
50 timms tä avspark i EON!
Rid inatt rabbuslingar!!
Sug å svälj trevlig helg!
Forza Timrå IK i med å i MOTGÅNG ALLTID!
50 timms tä avspark i EON!
Rid inatt rabbuslingar!!
Sug å svälj trevlig helg!
Forza Timrå IK i med å i MOTGÅNG ALLTID!
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Lite klumpigt formulerat av mig, menade absolut inte att alla vuxna har råd. Det jag menar är att de som annars brukar gå på hockey inte köper stödbiljetter nu. Jag tycker det är dåligt, speciellt i dessa tider när klubben behöver oss som mest. Men men.. all inkomst är bra för klubben.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Idag får vi hoppas att både poängligaledaren och bottenlaget får behålla sina platser i listorna.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ändå sa AIK polare att Väsby senast var det sämsta motstånd han sett dom möta i HA typ...
+ 5
Sv: Apropå nånting...
rabon: Det är för att man försökt sälja fiktiv öl.
Inte för inte som vi har tömt barskåpet hos Skellefteå, Brynäs, HV, Hästen, Modo och Löven.
Inte för inte som vi har tömt barskåpet hos Skellefteå, Brynäs, HV, Hästen, Modo och Löven.
Sv: Apropå nånting...
puffe: Här är det kanske 10 st som gör ett köp . Då fattas ca 2500 st för att det skulle bli en vanlig match en vanlig säsong , kommer inte ihåg men var det inte ca 1500 sist som köpte stöd biljetter.Nu hade inte vi 4000 bedökare varje match , men ett litet bidrag är bra
Sv: Apropå nånting...
rabon: Och jag som rik Skogsarbetare skänkte 700.000 till Timrås hockeygymnasium.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
rabon: Jag, som MoDoit har köpt match hos Er, betalade extra för en fiktiv korv. Men, man ska aldrig ifrågasätta vem som har råd eller inte att betala.
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Matsg: Jag köpte 4 biljetter o en varm korv förut idag. Nyss skulle frugan köpa och då står det att det är kö?
Det låter ju lovande, är det bara Timrås biljetter som säljs via länken i utskicket eller hur funkar det?
Det låter ju lovande, är det bara Timrås biljetter som säljs via länken i utskicket eller hur funkar det?
+ 5
Sv: Apropå nånting...
rabon: dom månader jag tjänar bättre bidrar jag med glädje till klubben, men som förälder till två barn under 3år så är det tajt då jag jobbar som vikarie och sambon studerar.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Matsg: Har själv som student köpt biljetter till alla matcher samt en extra slant. Om jag som student har råd med det borde även vuxna kunna ha råd med det. Men det känns som vi har många supportrar som är dåliga att bidra till insamlingar.
+ 14
« Föregående · 2087095 · Nästa »
