« Föregående · 2089054 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
TimraStockholm: Ingen skugga ska falla på Madsen, han är ett djur, men när han är den bästa offensiva spelaren så är det ett sjukt underbetyg till våra ”stjärnor”.
+ 3
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Westerlund borde väl få lite cred för ett gäng riktigt bra snabba pass också.
+ 4
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Rallarn: Nu får vi se till att vända de här. Skamligt om det skulle bli två raka förluster.
+ 1
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
JonteD: Som headhuntad back har han en del kvar att bevisa för mig.
+ 4
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
JonteD: Tänk att ja ha Lir heämvändamatch mä skägge å supit mä hans far!
+ 2
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
erathoo: Vi gör det lätt för dom när vi ger tillbaks pucken hela tiden.
+ 1
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Det ser bedrövligt ut, i vanlig ordning.
Dåligt försvar, dåliga passningar, dåliga beslut
Dåligt försvar, dåliga passningar, dåliga beslut
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Tikkare: Det är väl samma som förra säsongen. Låt Dahlén göra målen.
Övriga står still på offensiv blå.
Övriga står still på offensiv blå.
+ 1
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Tikkare: försvarsspelet är oerhört naivt, det hade kunnat stå 4-1 redan nu. Även passningsspelet är naivt, man spelar inte puckar på ytor som kräver lite kamp för att vinna, man spelar puckar genom klubbor och ben för att få till drömpass och frilägen och det funkar inte på den här nivån. Det är närmare 4-1 än 2-2 just nu.
+ 3
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Tikkare: Det har sett likadant ut i flera år nu. Och samma problem med backarna hela tiden.
+ 1
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Har Timrå nåt riktigt grundspel egentligen? Ser hafsigt ut ikväll oxå.
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
EXPLORERSMÅLAND: Tabbe..? han är rejält skymd, jag är imponerad att han fick en handske på pucken ens. Han är skymd av både Hardegård och deras spelare.
+ 1
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Kerstin_k: Att få gå till att ha varit i första kedje killar till 4 kedja killar är ett stort steg för dom två och Boyce är kvar i 4 kedjan .
Inte för att jag vet vilken som skulle spela med dom ..men Boyce ?
Inte för att jag vet vilken som skulle spela med dom ..men Boyce ?
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Va fan ha hänt mä Wästeman?
Hann va på väg bått.
Skärpning fö fan!
Hann va på väg bått.
Skärpning fö fan!
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Bra period, men förbannat virrigt i försvarsspelet. Och Lodin! Börjar bli less på hans soloraider!
+ 2
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Andersson: Jo, jag är hoppfull. Viktig kvittering. Bra mycket bättre än sist, men så har vi också alltid haft svårt för att spela mot brunkargäng. Kristianstad på söndag är ett brunkargäng. TAIF också.
+ 2
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Kerstin_k: Tycker att det är dags för Freddan att läxa upp Westerlund, han ser otroligt nonchalant ut. Han som skulle vara en topp back.
+ 9
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Villervalla: Lundin löke är som dom spelar boxplay När boys är med fy fan va dårligt
+ 1
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
OlliJanne: I egen zon blir vi utspelade efter noter. Dom här offensiva talangerna måste börja få utdelning...och precis där kvitterar vi. Härligt!
+ 2
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
OlliJanne: De är iaf en mkt bättre match än den förra väldigt bra fart på killarna!!
Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2020-10-16
Olli Hahl: Även om det ser bättre ut än sist så känns det inte som att det kuggar i. En hel del dumma beslut och trötta skallar.
+ 1
« Föregående · 2089054 · Nästa »
hela tiden håller i pucken
klapp klapp o sen skott...näee inte då