« Föregående · 2308008 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
{297}: För att inte tala om Åberg.. Herregud vilken miss utav nubben..
+ 6
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Nisse på Mon or: 3-0 till MIF. Nog kan vi räkna in negativt kval nu.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
pingvin: Gå ner på tre kedjor. Tempot och aggressiviteten måste upp. Just nu ser det ut som en match i omgång 36 i hockeyallsvenskan.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
{297}: Vad Lööke gör på en plan är överhuvudtaget en gåta, Han funkar i ett överlägset lag där man behärskar spelet inte annars.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Spelet ser inte alls bra ut. Och har väl knappt gjort sedan vi fick in sjukdom i truppen efter matchen mot Skellefteå. Dock bra mot Malmö borta men där o då hade det väl knappt brutit ut.
Just nu ser det nästan ut som i oktober då vi förlorade 12 raka.
Just nu ser det nästan ut som i oktober då vi förlorade 12 raka.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
{297}: ja fy fan vad lojt!
Snacka om att hela han signalerar:
Vi är en mer!
Ta det lugnt!
Allt går av sig själv!
Sakta ner ordentligt!
Trampa skridskor för helvetet!!!!!!
Snacka om att hela han signalerar:
Vi är en mer!
Ta det lugnt!
Allt går av sig själv!
Sakta ner ordentligt!
Trampa skridskor för helvetet!!!!!!
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Rallarn: bänka Lööke i andra, vad han gör i pp2 övergår mitt förstånd.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
roger_sundsvall: Det vill varken kugga i eller gnistra om kämpaglöden. Suck.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
roger_sundsvall: Vi ser taggade ut inför kvällen ! Man kanske ska lira en 1-0 seger till gnällbältet.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Söderöver: Ja det är så obegripligt, kanske har ligans bästa bössa men näe han låter vi sitta på bänken..
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Söderöver: Stod ju i dagens ST att tränarna är nöjda med sina PP-femmor
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
FAN VAD JAG STÖR MIG PÅ ATT PAIGIN FÅR SÅ KLENT FÖRTROENDE I PP!!!!!
+ 6
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
{9682}: Timrå har ju ändå högre snitt som jumbo i SHL än vad Modo har som ostoppbart topplag i allsvenskan. Det är ju ändå något att glädjas över, att man har högre snitt än hockeyns högborg Örnsköldsvik.
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Woody Jokinen: Vill du slåss? Jag är ju här och hejar, men konstaterar bara vad jag ser.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
roger_sundsvall: Jo, det ser verkligen tamt ut. Ingen riktig glöd. Man kan inte riktigt tro att varje match är vinna eller försvinna nu.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Andersson: Låter som en Löven-siffra, men många säsongskort och SCA-anställda är kanske hemma...
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
{9682}: Bottenlag i SHL och med galna diesel och elpriser. Lovar att dom flesta lagen i ligan hade haft liknande om dom vore i samma situation.
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
{9682}: Hundutställning? Du menar att vi har otaxsamma supportrar? Vänta bara. Du kommer att få pudla innan det här är klart.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Mustard Tiger: vad har hänt med skärpan och passningsspelet senaste fem matcherna? Det ser alltjämt förjävligt ut.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
För övrigt är Rattie femma i SHL's poängliga . Publiksiffran blir 4765
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
JonteD: Sorry, men var fan är publiken. Ser ut som en hundutställning på Globen...
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Mustard Tiger: inbjudande att hänga på dig i det där resonemanget men för min egna psykiska hälsas skull så säger jag: det är svårt med elit hockey och plötsligt händer det…
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Söderöver: ”bättre sent än aldrig” brukar det ju heta, det alla fans varit rasande över hela säsongen det lackar Freddan ur på i omgång 46.
« Föregående · 2308008 · Nästa »
Rädd att göra misstag.....
törs ej gå framåt
Lhc...shl skummaste lag
vinner o förlorar när man minst anar de