« Föregående · 2523115 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Jo men de var väl pga handpassen som löven ville ha videokoll , sen kör ju kryger på målvakten en liten aning också
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Kan hålla med, men vart sätter man gränsen?
Kanske situationsrummet skulle kunna uppmärksamma fel från man går in i offensiv zon och uppmärksamma domarna om det är offside, utvisning, handpassning eller liknande.
Men risken är för mycket skitsaker ska kollas… kluven…
Kanske situationsrummet skulle kunna uppmärksamma fel från man går in i offensiv zon och uppmärksamma domarna om det är offside, utvisning, handpassning eller liknande.
Men risken är för mycket skitsaker ska kollas… kluven…
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Jag tycker vi ska försöka hitta en ny Galló, en som retar upp motståndarna utan att spela lika fult som Weigel.
Hartmann verkar ha släppt den aspekten av sitt spel..
Hartmann verkar ha släppt den aspekten av sitt spel..
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Man BORDE få titta på alla ev felaktigheter när man videogranskar . Solklar tabbe , lär väl avgöra matchen också
+ 1
Sv: Apropå nånting...
josha840: Det stämmer. Är väl bara hög klubba samt om målisen blir störd dom får ringa på vid mål.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
sargad: Den serien var lite för mycket utklassning för att de skulle kunna göra så mycket. Det är däremot lätt för SHL att locka en HA domare med ett SHL jobb, svårare att belöna en SHL domare för lämpliga domslut utan att det blir väldigt olagligt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
josha840: Kan vara så, men att missa den live borde vara omöjligt.
Den hade till och med en dyngrak Småland sett.
Den hade till och med en dyngrak Småland sett.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: De får inte titta på den situationen med felaktig handstopp.
Tror de visste det var fel men kunde inte hitta någon annan orsak att döma bort det.
Tror de visste det var fel men kunde inte hitta någon annan orsak att döma bort det.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Nu kom det några minuter med "domarsekvenser" som påminner oss om varför man inte vill ha förbundets lag i samma serie.
Märkligt att vi fick spela kvalet mot Djurgården i fjol utan en massa horribla domslut.
Märkligt att vi fick spela kvalet mot Djurgården i fjol utan en massa horribla domslut.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Synct: dom får väl inte kontrollera alla sorters förseelser med videogranskning.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Jag blir bara arg. Hur kan sånt här få hända o godkännas?
Nä Wessner får hålla till i gärdsgårdsserien. Det är nog med tomtar bland domarna i SHL.
Nä Wessner får hålla till i gärdsgårdsserien. Det är nog med tomtar bland domarna i SHL.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Löven spelar för valpigt. Man åker på en rejäl tabbe av domaren och då gör man som löven brukar göra, man tar en idiotutvisning. Dom borde ha sett vår serie mot djurgården och inse att man behöver fan så mycket bättre disciplin för att vinna en matchserie mot djurgården.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Helt otroligt, de kollade bara störning på målvakten, godkännt mål. Nu kommer nog matchen att urarta från Löven.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Fattar inte hur vissa kan vilja ha Djurgårn tillbaka i SHL, kommer man få behöva stå ut med sånna hära beslut varje gång man möter dem
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Hahaha, otroligt att det blir mål. Det han gör leder ju direkt till målchansen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Typiskt DIF mål, bara flax och talang från Klasen mer eller mindre. De har inga verktyg för att ta sig igenom ett samlat försvar annars.
MoDo har en bättre chans än man kanske tror.
MoDo har en bättre chans än man kanske tror.
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: jag hoppas ju på 5-2 till Röven. Så jag gissar att det kan bli exakt vilket resultat som helst utom det
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
« Föregående · 2523115 · Nästa »