« Föregående · 2524634 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: såg att dom har solceller på taket på Arenan. Solen har gått ner för i dag i växjö så då stannar kylanläggningen
Sv: Apropå nånting...
Visst finns det en regel som säger att bortalaget kan tilldömas segern om hemmaisen inte håller måttet?
Sv: Apropå nånting...
Sveriges bästa hockeyarena var det visst?
Någon smålänning som skruvat ner kylsystemet pga. elpriset kanske.
Någon smålänning som skruvat ner kylsystemet pga. elpriset kanske.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Fyllot får fukta strupen .... jaha han är redan i baren ? ok
+ 1
Sv: Apropå nånting...
el domarn hittar en saik utvisning Igen
💩men va faa* är de för klack ramsa ????
samma samma samma skiiit
💩men va faa* är de för klack ramsa ????
samma samma samma skiiit
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Man verkar köra samma ljudslinga i ramsan, den bara löper på, man byter bara texten..? 🤭🤣🙈
+ 3
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:
Hade gärna sett att SAIK avgjort i 4:e. Börjar bli less på att ligga framför TV:n nu. Bara för att se ett slut som det du beskrev.
Hade gärna sett att SAIK avgjort i 4:e. Börjar bli less på att ligga framför TV:n nu. Bara för att se ett slut som det du beskrev.
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Snart de där läget att SAIK missat för mycke å de kommer en skitpuck
Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion:
Ett bra initiativ. Tyvärr har de inte lyckats ännu. Du var inte på matchen i Kalmar alltså? Guldläge för Glada Hudik nu 👍
Ett bra initiativ. Tyvärr har de inte lyckats ännu. Du var inte på matchen i Kalmar alltså? Guldläge för Glada Hudik nu 👍
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Inte hybris, hade vi haft vecksjös schema med Luleå och Frölunda i kvart och semi hade vi också spelat final
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Är väl en sån där match som Växjö vinner när de får ett friläge efter ett felpass eller något sånt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Jag skrev om det till några Lakersvänner (såna finns): "Gå och tysta fyllot för fan".:-)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Ungefär som i NHL kanske? Där finns väl inte heller några riktiga klackar? Lakers är nog lite inspirerade därifrån.
Ungefär som i NHL kanske? Där finns väl inte heller några riktiga klackar? Lakers är nog lite inspirerade därifrån.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Henrik_Tikare: När man ser hockey från en arena som i Växjö där man inte har nån klack blir känslan lite att man tittar på en Disneyproducerad hockeymatiné där alla äter rosa sockervadd och klappar händerna
+ 7
Sv: Apropå nånting...
innekillenskomp: Fyllot har tankat på mera å kör på med sin favorit sång hej hå 🤣
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Skönt att matchen inte avgjordes där. Disciplinerat BP av SAIK. Förlängning nu istället.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Blir ju inte bättre av att det sitter ett tondövt fyllo alldeles för nära en mikrofon😟
+ 5
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Ska man gå långt i slutspelet , se till att ha många hemmamatcher
Sv: Apropå nånting...
Kan dom bara en låt i Växjö. Hej hå.
Jävulskt enformigt att lyssna på.
Kämpa Skellefteå
Jävulskt enformigt att lyssna på.
Kämpa Skellefteå
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Iceman99:
Det förekommer även härinne. Samtliga våra förluster denna säsong har varit domarnas fel. Egentligen skulle vi ha spelat SM-final 1 idag.
Det förekommer även härinne. Samtliga våra förluster denna säsong har varit domarnas fel. Egentligen skulle vi ha spelat SM-final 1 idag.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9887}: Jag stör mig mest på allt de inte tar. Båda lagen är så skickliga på att låsa fast icke-puckförande spelare att det knappt blir något passningsspel.
Sen kliver dom in och tar utvisning för en putt efter en icing.
Sen kliver dom in och tar utvisning för en putt efter en icing.
+ 1
« Föregående · 2524634 · Nästa »