1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2524587

Sv: Apropå nånting...
Henrik_Tikare: När man ser hockey från en arena som i Växjö där man inte har nån klack blir känslan lite att man tittar på en Disneyproducerad hockeymatiné där alla äter rosa sockervadd och klappar händerna

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Ungefär som i NHL kanske? Där finns väl inte heller några riktiga klackar? Lakers är nog lite inspirerade därifrån.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Typ som NHL

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kämpigt för fyllot . Mycket hej å hå