« Föregående · 2541147 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Har inte en aning, Kan det vara så tro att Wallstedt ska stå i dom så kallade svårare matcherna.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: ok jag erkänner, jag ser matchen. Läcker styrning av Opie men nån som vet varför inte Wallstedt står?
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Jag kollar inte, hade visst tvättstugan ikväll. Exakt hur dominant är Sörensen?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Såna här matcher ser man vad viktigt det är med kvalitet på backar. Steppa upp tack.
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Ja ett ickeopererat inre ledband som nästan varit helt av känns ju sådär
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Ok det är första matchen , första perioden o många har tackat nej , men vad i %¤&%&//( är detta ?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
”0-0 ska Sverige vara glada för. Smickrande siffror”
Nu är bristen på annat över.
Nu är bristen på annat över.
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}: Men det är ju lugnt på målvaksfronten hos Modo, de värvade han från Nybro också.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kollar på hockey VM i brist på annat. Sverige är inte bra. Inte en målchans än i första perioden. Tyskland äger svenskarna just nu.
Brist på annat är snart slut.
Brist på annat är snart slut.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: tror inte att vi behöver vara orolig inför premiären när det gäller Rindell.
Mer orolig isåfall på hans tidigare skadestatistik.
Mer orolig isåfall på hans tidigare skadestatistik.
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
Rip Kirby: Dom har en konstig önskelista i övik. Vigneault har ju varit totalkass i HV71. Han är en allsvensk spelare i mina ögon. Han började som andracenter i ett svagt HV och slutade som 4:e eller på bänken i ett något bättre HV. Han vill man alltså ha in på dom två första linorna? Obegripligt.
Sen värvar man en andramålvakt från AHL och dumpar Gudlevskis för att Modo vill vänta in nåt bättre men förstaspåret Oliknuora, som var med i Brynäs katastrofsäsong, vill inte ens dit så nu sitter man med skägget i brevlådan på målvaktssidan också. Det man ska sägas till hinkens försvar är att Guslevskis förmodligen hade varit en riktigt svag målvakt i SHL så han hade man nog behövt dumpa ändå. Dom har en hel påse nötter att knäcka där i övik.
Sen värvar man en andramålvakt från AHL och dumpar Gudlevskis för att Modo vill vänta in nåt bättre men förstaspåret Oliknuora, som var med i Brynäs katastrofsäsong, vill inte ens dit så nu sitter man med skägget i brevlådan på målvaktssidan också. Det man ska sägas till hinkens försvar är att Guslevskis förmodligen hade varit en riktigt svag målvakt i SHL så han hade man nog behövt dumpa ändå. Dom har en hel påse nötter att knäcka där i övik.
+ 6
Sv: Silly Season 2023-2024
Bössa 68: Sam som i Samlag? Ja i så fall har du rätt. Annars hoppas jag Tobias Viklund får spela hos er kommande säsong och dominera likt Toby 😆
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Eller kommentaren ”Hon ser gravid ut. Lovar att hon redan smakat blommig falukorv.”
Måste kännas bra att komma till en klubb som LHC.
Måste kännas bra att komma till en klubb som LHC.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: En jävulskt viktig kugge i lagbygget! Så där tycker jag nog att ST ligger efter i informationen. Men bättre sent än aldrig
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Angående Rindell från St.
"Det var det inre ledbandet i högerknät som nästan gick av helt. Det fanns inte någon möjlighet alls att jag skulle kunna spela mer under säsongen, berättar nu backen."
"Det var det inre ledbandet i högerknät som nästan gick av helt. Det fanns inte någon möjlighet alls att jag skulle kunna spela mer under säsongen, berättar nu backen."
+ 5
Sv: Apropå nånting...
För övrigt blir det Vm-final mellan Sverige och Finland . Finskt guld efter 3-2 i finalen hälsar Wennerholm
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Elliot12: det riktigt sjuka i hela den tråden är ju att supportrarna är dyngbesvikna på att det är en spelare till damlaget och inte Lilja…som har spelat i Putins Ryssland senaste året.
Verkar vara klass rakt igenom, dom där LHC-supportrarna.
Verkar vara klass rakt igenom, dom där LHC-supportrarna.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
{297}: här har du mer 🫡 från 1 timme sedan och ner är det roliga.
hockeybulletin.se/d/2636-silly-season-20232024-diskussionstrad/3441
hockeybulletin.se/d/2636-silly-season-20232024-diskussionstrad/3441
+ 4
« Föregående · 2541147 · Nästa »
Allt annat vore ju skit!🤢