« Föregående · 2603010 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Herminator: haha exakt! Coachat å coachat.. Mieho kommer väl alltid in från utvisningsbåset vid den där tiden 😂
+ 3
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
eltifoso: Du behöver inte oroa dig för sillstryparna. Det kan Oskarshamn få göra
+ 3
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Småmysig match! Eller resultatet i a f. Kan vi inte få till derbygrupper igen där Timrå och Frölunda har en egen?
Annars var det som kukfäktning mellan två impotenta 75-åringar. Den som får den att släppa från pungen vinner.
Juel hade "hyfsat" med marginaler med sig, men såg bra ut. Givet att han startar nästa.
Annars: bättre inställning i dag. Betydligt rejälare spel, även om det som sagt slarvades åt helvete för mycket. Men det kändes som att spelarna faktiskt hade lite annat mindset idag. Gillade hur man kom ut från nedsläpp och verkligen utmanade.
Men man ser varför Frölunda ligger där dom ligger. Många dåliga beslut, och märkligt svårt att få igenom dom avgörande passningarna. Bara att tacka och ta emot.
Pjuh! Nu blir det en wirre på det här. Har nästan glömt hur en trepoängswirre smakar. Blir det en Lagga kanske? Tror fan det.
Tack hockeygudarna! Det var väl inte så jävla märkvärdigt?
Hockey är - alltid! - en underbar sport!
Annars var det som kukfäktning mellan två impotenta 75-åringar. Den som får den att släppa från pungen vinner.
Juel hade "hyfsat" med marginaler med sig, men såg bra ut. Givet att han startar nästa.
Annars: bättre inställning i dag. Betydligt rejälare spel, även om det som sagt slarvades åt helvete för mycket. Men det kändes som att spelarna faktiskt hade lite annat mindset idag. Gillade hur man kom ut från nedsläpp och verkligen utmanade.
Men man ser varför Frölunda ligger där dom ligger. Många dåliga beslut, och märkligt svårt att få igenom dom avgörande passningarna. Bara att tacka och ta emot.
Pjuh! Nu blir det en wirre på det här. Har nästan glömt hur en trepoängswirre smakar. Blir det en Lagga kanske? Tror fan det.
Tack hockeygudarna! Det var väl inte så jävla märkvärdigt?
Hockey är - alltid! - en underbar sport!
+ 15
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Manderville: Tim var lite Svettig efter matchen i intejuvn 🤣🤣👍👍
+ 2
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Bee: Helt okej? Hålla nollan mot Frölunda borta.
Överdriv inte med superlativen nu 🤩
Har hållit mig borta pga fruktansvärd stämning så fort vi förlorar, men nu hoppas jag innerligt att flera här ger väldigt många i laget den cred de förtjänar!
Skål! Främst till er som håller modet uppe även när det går tungt, ni är guld värda ❤️🤍
Överdriv inte med superlativen nu 🤩
Har hållit mig borta pga fruktansvärd stämning så fort vi förlorar, men nu hoppas jag innerligt att flera här ger väldigt många i laget den cred de förtjänar!
Skål! Främst till er som håller modet uppe även när det går tungt, ni är guld värda ❤️🤍
+ 17
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Manderville: Jag är nyförlöst, nyejakulerad, nyfrälst, nykär
Älskade jävla sport! Älskade jävla lag! 😍
Älskade jävla sport! Älskade jävla lag! 😍
+ 9
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
JonteD: Pengen går till hjärtebarnsfonden 🇺🇿🇺🇿🇺🇿♥️♥️♥️♥️♥️
+ 5
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Herminator: Underbara 3p!
Juel nollan! Blr få fortsätta. Wedin MÅSTE bara fortsätta spela med Dahlen och Hanzl
Juel nollan! Blr få fortsätta. Wedin MÅSTE bara fortsätta spela med Dahlen och Hanzl
+ 15
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
vonDöbeln: Grattis till vinsten. Rövlunda börjar ligga pyrt till nu med tanke antal matcher spelade.
+ 6
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Sett till 60 minuter gör man en helt okej, ganska cynisk bortamatch. Det kan man bygga på! Juel i målet nästa också.
+ 11
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
De som gick hem av hemmapubliken när det bvar 0-2 med en minut kvar har aldrig sett Timrå spela hockey.
Jag var orolig för poängen fram till 15 sekunder kvar
Jag var orolig för poängen fram till 15 sekunder kvar
+ 10
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Kom igen Rönnberg. Släng headset, dra igen båsdörren! Gör nånting! Hoppa på mig!!!
+ 6
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Vänta här nu. Timrå åker till götet och tar som andra lag 3poäng denna säsong. Tappar en back tidigt samt håller nollan. Inte så dåligt i min värld.
+ 11
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Sätter min peng på att ni äntligen får göra mål i tom kasse
+ 3
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Fattar inte vafan ska han tillföra laget? Alltså sorry men inte ens Svegs hockeylag skulle ta han...
+ 2
« Föregående · 2603010 · Nästa »

Juel grym idag.
Nä nu ska jag dricka whisky… det blir en Lagavulin. Otroligt längesen jag var så skönt relaxad efter en match.