« Föregående · 2766939 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Hank: Modo's frälsare . Dom blev avis att vi fick tillbaka Kapanen och nu försöker dom hitta en
+ 5
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Va, är Modo ute efter Mosquito Bakända, det var som f+n, vad tänkte de att han ska göra, tejpa klubbor eller?
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Tror Olli är så pass smart att han inte roddar runt alltför mycket bara för att Kapanen kommer tillbaka. Förslaget att skicka ner tex kapten Lander i en tredje med allt vad det innebär med istid osv är ingen lätt fråga. Det kan vara lätt att sitta här och tycka och tänka, som tränare har man även ett omklädningsrum med allt vad det innebär att förhålla sig till. Gäller att se till att hålla så många som möjligt nöjda och glada..
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Ja fy fan va ja ä glat ida!!🙏🙂
Lillörta å ikväll fir vi OlliVERS återkomst mä go fickljummen dricka!!🎊🎊🎊
Ja prat mä SHERIFFENS kusin ikväll å han var förbannat gla att OLLiver va tebaka igen 💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Lillörta å ikväll fir vi OlliVERS återkomst mä go fickljummen dricka!!🎊🎊🎊
Ja prat mä SHERIFFENS kusin ikväll å han var förbannat gla att OLLiver va tebaka igen 💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: modo är ett luftslott o dom har inga pengar. BAE är rika som troll men säger nej när modo står med mössan i hand.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{10522}: Ja. Har extremt svårt att se att han är sämre än Niederbach.
Kapanen gick senare i draften än våra två riktiga talanger!
Kapanen gick senare i draften än våra två riktiga talanger!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: lätt hänt! B)
Tror Bagenda hade bänkat halva laget, vilket säger en del om nivån på våra forwards..
Kul att få in Kapanen i ligan, även fast han representerar fel lag. En riktig talang!
Tror Bagenda hade bänkat halva laget, vilket säger en del om nivån på våra forwards..
Kul att få in Kapanen i ligan, även fast han representerar fel lag. En riktig talang!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{10522}: Men att Burrito Hazienda (som är bänkad?) ens nämns som ett önskvärt förvärv i ett SHL-lag säger en del om hur illa det är i Modo. För er del hoppas jag att han inte är aktuell på riktigt
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Får bli såhär då ......
Dahlen - Kapanen - Hartmann
Wedin - Lander - Hållander
OJ - Pettersson - Lundmark
Pääjärvi - Eisenhower - Walli
13e Boyce
Bra med en storväxt 4e tror jag . Sen hoppas jag att Lundmark kan ta för sig mer då det gäller mål och assist .
Dahlen - Kapanen - Hartmann
Wedin - Lander - Hållander
OJ - Pettersson - Lundmark
Pääjärvi - Eisenhower - Walli
13e Boyce
Bra med en storväxt 4e tror jag . Sen hoppas jag att Lundmark kan ta för sig mer då det gäller mål och assist .
+ 1
Sv: Apropå nånting...
jens_88: Det är väl uppenbart att man väljer Walli före Pääjärvi! Jag menar vad är 467 NHL matcher ändå? :)
Näe, han har väl en spelstil som inte sticker ut så mycket även om han ofta gör mycket rätt för att göra andra bättre. Hoppas vi får in en till spelskicklig back så vi kan få se lite mer Pääjärvi frilägen framöver.
Näe, han har väl en spelstil som inte sticker ut så mycket även om han ofta gör mycket rätt för att göra andra bättre. Hoppas vi får in en till spelskicklig back så vi kan få se lite mer Pääjärvi frilägen framöver.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Helvete så skönt och slippa den här ångesten över saknaden av en center som vi inte har. Med Kappis tebax ser det helt plötsligt förjävla bra ut!
Kan vi bara få ordning på backsidan, med förhoppningsvis ett backförvärv på väg in, ja, då oppnar sig genast dörrar som man inte trodde fanns.
"Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever"
Kan vi bara få ordning på backsidan, med förhoppningsvis ett backförvärv på väg in, ja, då oppnar sig genast dörrar som man inte trodde fanns.
"Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever"
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{469}: Nu jävlar åker vi! En glädjensdag!
Dahlen - Kapanen - Hartmann
Wedin - Lander - Hållander
OJ - Pettersson - Lundmark
Boyce - Eisenhower - Walli
Dahlen - Kapanen - Hartmann
Wedin - Lander - Hållander
OJ - Pettersson - Lundmark
Boyce - Eisenhower - Walli
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Underbart!! 😃❤💪🏼 Nu blir vi att räkna med
Kapanen visste att han skulle komma. En bra back in pä det här så 💪🏼💪🏼💪🏼
Kapanen visste att han skulle komma. En bra back in pä det här så 💪🏼💪🏼💪🏼
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Men, så jävla underbart!
Äntligen är denna följetong slut, lika äntligen har vi nu vår tilltänkta centerlinje på plats. Fan-fucking-tastico!
Det kom kanske inte som en chock med tanke på att Kimpa plötsligt började prata om backvärvning, men inte fan vågade man tro eller hoppas på riktigt. NHL är ju NHL, och där kan saker och ting vända 180 grader utan förvarning. Men inte den här gången!
Nu är man ju lite sugen på att återförena försäsongskedjan med Jonte-Kapanen-Hållander.
Sen tycker jag att EP ska få centra Wedin och Hartmann.
Lander får köra en tredje med Wall-E och OJ.
Sen Eisenhower med Lundmark och MPS/Bojjan i 4e.
Lite radikalt kanske, men tycker faktiskt att Lander är mer en tredjecenter än en konstruktiv dito för en scoring-line.
EP måste man få igång ordentligt. Han har offensiva toppkvaliteter när han är i zonen, och kan man få bort dom där avgrundsdjupa grubblar-dalarna, så...
Lander skulle borga för en tung tredjelajn, och öka möjligheterna till lite mål även där. Får för mig att han och OJ skulle kunna hitta kemi . Wall-E får gräva fram puckar och kötta.
4e en ren brunkarkedja som bör kunna avlastningstugga en hel del minuter. Lundmark en joker. Inte omöjligt att han switchar plats med Wall-E under säsongen.
Jaja. Blir spännande att se hur Jokinen gör. Klart är i a f att vår potentiella slagstyrka - och skadekänslighet - minskade radikalt idag.
Och: jävlar så långt uppehållet blev plötsligt.
Hyvvä Kapanenz!
Äntligen är denna följetong slut, lika äntligen har vi nu vår tilltänkta centerlinje på plats. Fan-fucking-tastico!
Det kom kanske inte som en chock med tanke på att Kimpa plötsligt började prata om backvärvning, men inte fan vågade man tro eller hoppas på riktigt. NHL är ju NHL, och där kan saker och ting vända 180 grader utan förvarning. Men inte den här gången!
Nu är man ju lite sugen på att återförena försäsongskedjan med Jonte-Kapanen-Hållander.
Sen tycker jag att EP ska få centra Wedin och Hartmann.
Lander får köra en tredje med Wall-E och OJ.
Sen Eisenhower med Lundmark och MPS/Bojjan i 4e.
Lite radikalt kanske, men tycker faktiskt att Lander är mer en tredjecenter än en konstruktiv dito för en scoring-line.
EP måste man få igång ordentligt. Han har offensiva toppkvaliteter när han är i zonen, och kan man få bort dom där avgrundsdjupa grubblar-dalarna, så...
Lander skulle borga för en tung tredjelajn, och öka möjligheterna till lite mål även där. Får för mig att han och OJ skulle kunna hitta kemi . Wall-E får gräva fram puckar och kötta.
4e en ren brunkarkedja som bör kunna avlastningstugga en hel del minuter. Lundmark en joker. Inte omöjligt att han switchar plats med Wall-E under säsongen.
Jaja. Blir spännande att se hur Jokinen gör. Klart är i a f att vår potentiella slagstyrka - och skadekänslighet - minskade radikalt idag.
Och: jävlar så långt uppehållet blev plötsligt.
Hyvvä Kapanenz!
+ 18
Sv: Apropå nånting...
Dahlen - Kapanen - Hartmann
Wedin - Lander - Hållander
OJ - Pettersson - Lundmark
Boyce - Eisenhower - Walli
13 :e FW nån Junior
Edit . Har dålig koll på vilka som är höger eller vänsterytter , backarna får andra spekulera i . Just nu har Juel bättre form än JJ
Wedin - Lander - Hållander
OJ - Pettersson - Lundmark
Boyce - Eisenhower - Walli
13 :e FW nån Junior
Edit . Har dålig koll på vilka som är höger eller vänsterytter , backarna får andra spekulera i . Just nu har Juel bättre form än JJ
+ 4
Sv: Apropå nånting...
The great one: : Vi välkomnar alltså O. Kapanen, vår 1:e center i en redan hygglig forwardsuppsättning samtidigt som man suktar efter Muzito Bagenda i Modoboken.
Avd. Skilda världar
Avd. Skilda världar
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Grattis till Kapanen! Skönt att få det där ur världen (till slut) kan jag tänka mig.
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Det blir troligtvis Boyce som blir av med C-rollen, han har sämst tekningsstatistik bland annat.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Hmm.. det för oss efterlängtade beskedet kom just idag alltså.
Oliver blev väl inte utkastad av Donald? ;-)
Oliver blev väl inte utkastad av Donald? ;-)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:Ingen aning men ett måste hoppas med en till de går på is till veckan ohållbart att vara kort där
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Hur gör vi med kedjorna nu ? Center 1 Kapanen 2 Lander 3 Pettersson 4 Eisenhower / Boyce ??
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nu kann dä leka igen rabbuslingarna 💪💪💪🎊🎊🎊🥳🥳🥳
Tomten komm tidigt i år 🎅🎅🎅
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Tomten komm tidigt i år 🎅🎅🎅
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 19
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Visste det redan för en vecka sedan men här var ni oroliga hade stensäker källa på det . 💯%
+ 24
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Blir det bästa uppehållet i historien?! Oliver kommer hem, Dahlén vilar upp sig och tillfrisknar snabbt och har därutöver fått magiska förmågor av smällen mot huvudet, Hållander/EP/JJ gör samtliga succé i landslaget + en för ändamålet perfekt back in. Så måste det ju bli.
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Allt enligt planerna! Nu inväntar vi bara Cale Makar! 😉
Nej men skänt åsido. Håll i hatten övriga SHL lag. För nu åker vi! 😎🥳
Nej men skänt åsido. Håll i hatten övriga SHL lag. För nu åker vi! 😎🥳
+ 9
« Föregående · 2766939 · Nästa »

