« Föregående · 2771450 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Söderöver: Fint att de fick dit Näslund. Det trodde man inte.
+ 5
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Zäta75: Lundmark som 13e…
Känningar eller?
Känns märkligt med Ollies filosofi att han ska hållas undan…
Känningar eller?
Känns märkligt med Ollies filosofi att han ska hållas undan…
+ 2
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Modo starkt 3p borta i Göteborg. Bra,för oss då Frölunda som ligger före oss förlorade. 3p mycket viktigt idag
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Kattgubben: nu väntar vi bara på att Nubben lär Olli säga "å hela den biten", fast på engelska.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Röda Tallen:
Kan inte hålla med där sett till skillsnivån Wall-E kontra exempelvis OJ. OJ som spelat bra på slutet även.
Kan inte hålla med där sett till skillsnivån Wall-E kontra exempelvis OJ. OJ som spelat bra på slutet även.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
The great one: Men det handlar bara om 1 spelare hit eller dit i 3:e, 4:e kedjan.
Det har noll eller oerhört lite betydelse hur vi ställer upp där. Samtliga spelare som det står mellan är jämn bra. Ingen sticker ut så det spelar ingen roll.
Det har noll eller oerhört lite betydelse hur vi ställer upp där. Samtliga spelare som det står mellan är jämn bra. Ingen sticker ut så det spelar ingen roll.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
{469}:
Hade jag fått ställa upp laget inför ikväll hade jag kört:
1:a
Dahlén-Kapanen-Hartmann
2:a
Wedin-Lander-Hållander
3:e
Johansson-Pettersson-Pääjärvi
4:e
Lundmark-Eisenmenger-Boyce
13:e
Wall-E
Hade jag fått ställa upp laget inför ikväll hade jag kört:
1:a
Dahlén-Kapanen-Hartmann
2:a
Wedin-Lander-Hållander
3:e
Johansson-Pettersson-Pääjärvi
4:e
Lundmark-Eisenmenger-Boyce
13:e
Wall-E
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Färjestad 5a med 29 poäng. Linköping 12a med 25 poäng just nu. Otroligt viktiga poäng framöver.
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
The great one: Skulle våga påstå att jag håller Lundmark före Pääjärvi med i dagsläget.
Men vi får lita på att Jokinen har koll på läget helt enkelt!
Men vi får lita på att Jokinen har koll på läget helt enkelt!
+ 5
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Kunde kört OJ i 3:e även. Lundmark är ju hetare än iskalle Wall-E just nu även. Nä dålig fingertoppskänsla på Jokinen.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
All tä kåtan ikväll 💪💪💪
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳
KROZZ LEKSANN Å LABBRÅÅTENN!!🎊🎊🎊
HALLELUJA 🙏🙏🙏
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳
KROZZ LEKSANN Å LABBRÅÅTENN!!🎊🎊🎊
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Tittar man på våra trender så har ni 3 enkla poäng. Vi har bara en målskytt just nu så ni behöver bara 2-3 baljor så är det kört för vår del.
Lycka till ikväll.
Lycka till ikväll.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Ja, men förmodligen funkar det inte för Modo i kväll, men man vet ju aldrig. Bra om inte Frölunda springer iväg där uppe.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Jag måste erkänna att Modo spelar riktigt bra nu, jag blir inte riktigt klok på det laget...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Vet inte hur många sådana här matcher vi spelade med de 2 tidigare tränarna. Stå på huvudet i egen zon och hoppas på ett PP eller ett mirakel.
Det fungerar förvånansvärt ofta.
Det fungerar förvånansvärt ofta.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Nja. MoDo har haft två i virket. Inte lika giftiga och kortare anfall än Frölunda, men med tanke på att det är botten mot toppen är det ändå en bra match de gör, Nolaskogarna, vad man nu än anser om det.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Vi får se. Skulle vilja se Pettersson med mer kreativa spelare än Pääjärvi och Walli. Men i pp lär vi få se honom. Dahlen Kapanen EP spelade bra ihop senast
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: För övrigt har serieledarna inte gjort mål på fem perioder snart. Modo gör det riktigt bra i Scandinavium.
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Samma här. Wedin är min favorit hos mig också sedan många år. Jag har lite svårt att förstå varför Lundmark är extra spelare istället för Icingmenger. Två första kedjorna ska bli väldigt sevärda i kväll däremot. Kan EP få något uträttat i sin nya omgivning?
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Hälge: Samma som senast fast Hållander in i andra och OJ ner i 4e. Lundmark 13e forward
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Ungefär samma , förutom att Hållander spelar Juel fortsätter. Synd man inte får ut mer av Lundmark , gillar hans kämpa o slit
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sanyet: Wedin driver på laget bra också. Come on guys! Och han gör ofta mål och går i bräschen. Wedda har alltid varit en favorit hos mig
Kom igen nu och ta 3p mot Leksand och fortsätt klättra i den jämna tabellen. Ska bli intressant att se hur mam formerar kedjorna
Kom igen nu och ta 3p mot Leksand och fortsätt klättra i den jämna tabellen. Ska bli intressant att se hur mam formerar kedjorna
+ 3
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Man får väl försöka bidra bord och afterparty. Hoppas bara Tikarna skjuter riktiga skott duger inte med dragare Dahlen let the game begin..och med Sveriges största spelare på isen i Timrå igen sm vm os Stanley cup på meriter listan
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Ja det är ju så. Dessvärre blir det ju svårt att berättiga en plats i topp 6 just nu. Fast å andra sidan så skulle han ju kunna göra det bra i en bra komponerad 3:e kedja med.
Sen så har väl NHL lag signat sämre NHL kontrakt förr.
De kan ju skriva ett billigt kontrakt bara för att få behålla rättigheterna ett tag till med. Men sen välja att antingen låna ut nån säsong till. Eller låta honom testa på AHL spel eller dylikt.
Sen så har väl NHL lag signat sämre NHL kontrakt förr.
De kan ju skriva ett billigt kontrakt bara för att få behålla rättigheterna ett tag till med. Men sen välja att antingen låna ut nån säsong till. Eller låta honom testa på AHL spel eller dylikt.
Sv: Apropå nånting...
All till kåtan ikväll rabbuslingar 🎶🥳
Låt dä rinna lätt i strupuslingen 🎊🎊🎊
Smiska Leksann å Amaryliss ikväll 💪💪💪
Juvelen i kassen 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt i strupuslingen 🎊🎊🎊
Smiska Leksann å Amaryliss ikväll 💪💪💪
Juvelen i kassen 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Alla till Ladan! Hoppas på ett Timrå som spelar mer som en enhet idag. Bättre synk i alla moment. Hoppas ringrosten är borta. Blir spännande att se hur PP kommer formeras ikväll med nu när Hållander är tillbaka med. Tyckte Pettersson Jonte och Kapanen så vassa ut tillsammans i den formen sist.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{469}: Ska han få fram den produktionen måste han få spela i en 2a kedja, typ. Wedin - Pettersson - Johansson, exempelvis.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Sanyet: Hoppas att Oliver Johansson kan fortsätta att ta steg under säsongen och få igång lite produktion.
Vore guld värt om Ottawa väljer att skriva kontrakt med honom. Nu när deras rättigheter går ut efter denna säsong som jag förstått det?
3 till 4 miljoner in på kontot tack vare utbildningsersättningen vore ju väldigt välkommet.
Med tanke på att Hållander lär försvinna och som kommer behövas ersättas och vi har ett kapital att tänka på. 🙏
Vore guld värt om Ottawa väljer att skriva kontrakt med honom. Nu när deras rättigheter går ut efter denna säsong som jag förstått det?
3 till 4 miljoner in på kontot tack vare utbildningsersättningen vore ju väldigt välkommet.
Med tanke på att Hållander lär försvinna och som kommer behövas ersättas och vi har ett kapital att tänka på. 🙏
+ 6
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Puckat: Haha ja det är väldigt upprepande med dom där citaten. Men vi ser/hör heller inte allting som sägs. Grabbarna verkar trivas än så länge iaf.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: grymt kul o se dessa filmer. Välgjorda är dom också. Man hör i periodpauserna att vi har många ledare i laget som driver på. MPS trodde jag inte var en av dom så där blev jag positivt överraskad.
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Ceremonin sänds på play ikväll för er som inte har möjlighet att gå, sändningsstart 17.35
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Bara jag som känner att lite av det Olli säger börjar bli lite uttjatat? Vet inte hur många gånger jag hört ”put the thinking-cap on”, ”get energized”, ”managed that puck” osv. Men det handlar väl om att pränta in det i huvudet på dom men tänk att höra det varje dag
+ 5
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Chrille: Leksand känns väldigt starka just nu så vi får nog fullt upp.
+ 6
« Föregående · 2771450 · Nästa »


Fint att man börjar hitta rätt med klubbens historia!
Föreningens själ