« Föregående · 2837288 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Labban: Intressanta chansningar med potential. Inte kan väl finnarna få förlängda kontrakt? Måste ju va en no brainer. Nässen, Svensson,Didriksson, Hardegård, och ungtupparna som du nämnt. Forsmark drar till Amerika. Eronen? Ett offensivt spjut och en ruggigt stabil tvåvägare är ett måste!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Ja en finne är felfri i timråland!
Sanning med modifikation, jag hade dock på rak arm bytt både nävykä och Koivisto mot rindell och lytinen. Dom var iaf inte menlösa
Sanning med modifikation, jag hade dock på rak arm bytt både nävykä och Koivisto mot rindell och lytinen. Dom var iaf inte menlösa
+ 1
Sv: Apropå nånting...
0tto: Låt Cederlund vara!
Han har gråtit ut i media och sagt att han mått dåligt, då måste man förlåta.
Precis som en kändis som köpt sex eller snortat kokain på spy bar.
Gråt ut,( men endast om man blir påkommen)
Han har gråtit ut i media och sagt att han mått dåligt, då måste man förlåta.
Precis som en kändis som köpt sex eller snortat kokain på spy bar.
Gråt ut,( men endast om man blir påkommen)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Vi värm upp ifrån morrondan mä en helgstänk 🥳🥳🥳
Vi få fan int ge upp förrän dä ä Over 💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar🍹🍹🍹
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Vi få fan int ge upp förrän dä ä Over 💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar🍹🍹🍹
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Labban: vi behöver unga billiga spelare med, sen saknas jag en offensiv back som iaf kan göra 1 mål per säsong
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Det är verkligen trist att konstatera att årets Timrå IK, under ledning av Olli Jokinen och med spelare som Hållander, Dahlen, Kapanen, Lander, Wedin och flera andra, inte är ett enda spår bättre än förra säsongens upplaga. Att inte kunna förvalta potentialen i detta lag till en bättre placering, särskilt med fem raka förluster inför det kommande slutspelet, är ett tydligt tecken på ett fullständigt misslyckande.
Tack för ordet.
Tack för ordet.
+ 20
Sv: Apropå nånting...
Labban: Fan, finnar är det bästa som finns. Det har jag läst många gånger här.
Sv: Apropå nånting...
Hur står sig Sundin, Stadin och Freij SHL-mässigt tror ni? Känns som Nubben-chansningar, men låter det vara osagt. Är ju iallafall bra vi får upp unga spelare, istället för avdankade finnar
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: 10 backar vill ju Jokinen ha. Aldrig i livet att backsidan är klar. Finnarna har ju expressen redan antytt att de inte blir klar heller.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: nu är det.ändrat till 20.00.
Lär inte bli match där i kväll.
Svårt att laga så stora sprickor i isen.
Lär inte bli match där i kväll.
Svårt att laga så stora sprickor i isen.
Sv: Apropå nånting...
{469}: sista stycket i Expressen kan väl ändå inte stämma riktigt ?
"Därmed är backsidan mer eller mindre klar i klubben till kommande säsong."
Finns nog en del att göra. Åtminstone 3 ska väl inte förlängas med ? Och 1 kontrakt ska väl brytas?
"Därmed är backsidan mer eller mindre klar i klubben till kommande säsong."
Finns nog en del att göra. Åtminstone 3 ska väl inte förlängas med ? Och 1 kontrakt ska väl brytas?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Ante räddar kvar LHC i SHL och Fredde hjälper modo ner i HA. Ja det är kontraster det hur karriärer kan gå åt olika håll.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: I mitt tycke har vi inte råd. En back ska ha top dollars. Vilket skulle nallas på hållanders pengar.
Men i en värld där timrå har pengar, absolut!
Men vem vet vad kapanen kokar ihop
Men i en värld där timrå har pengar, absolut!
Men vem vet vad kapanen kokar ihop
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: därför är det väl bättre dom får va hemma och vila upp sig inför slutspelet?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Puckat: ”Could stand to improve his skating ability.” 2024. Måste gått fort där.
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Jahapp. Då vet man med säkerhet att det skiter sig. Semester på lördag då.
Sv: Apropå nånting...
{469}: Inte bra med sjukdom på nyckelspelare nu inför eventuell åttondelsfinal playin på torsdag, lördag och måndag
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Frölunda som dessutom själva ville behålla honom. En värvning vi förmodligen landar tack vare Jokinens rykte.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
OlliOlla: Tvåvägsback, väldigt rörlig och fin skridskoåkare. Skulle ryktet stämma så har vi tre otroligt spännande unga backar i Stadin, Sundin och Freij kommande säsong
+ 13
Sv: Apropå nånting...
OlliOlla: Är väl dock en back med defensiven i fokus. Skulle tippa på att han är en Erixon typ. Fast mer upcoming så att säga, med framtiden för sig..
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{469}: Perfekt upplägg, oerhört smart. Timrå lämnar två stjärnor hemma. Växjö, som i praktiken knappt har nåt att spela för slappnar av ännu mer och i ett motiverat Timrå ges nu inga utrymmen hos övriga att luta sig mot främst Hållander 👍
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Spanarn: 0 poäng och -7 senaste 10 matcherna. Gjorde alltså 1+8 poäng och hade +7 dom första 7 matcherna med AIK. Sen hörde Kapanen av sig? Och då slutade han att producera haha?
Sv: Apropå nånting...
Nougath: App app app....hela kraften med en jinx riskerar gå om intet när man i förväg hintar om att det är en jinx ☝️
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det lär nog inte bli spel imorn.
"Timrå IK åkte med hela laget till Växjö redan under söndagen. Men enligt olika uppgiftslämnare till Sundsvalls Tidning så har både Jonathan Dahlén och Filip Hållander lämnats hemma. Uppgifterna har också cirkulerat på nätet under måndagen.
Anledningen är att de båda brottats med feber och är nu tveksamma inför avgörandet."
Saxat från ST.
De där kvartsfinalen hade ju varit rätt välkommet med typ en veckas vila. De 2 lär ju inte vara de sista som åker på sjukdom nu när det verkar gå rätt smittsamma saker i samhället.
"Timrå IK åkte med hela laget till Växjö redan under söndagen. Men enligt olika uppgiftslämnare till Sundsvalls Tidning så har både Jonathan Dahlén och Filip Hållander lämnats hemma. Uppgifterna har också cirkulerat på nätet under måndagen.
Anledningen är att de båda brottats med feber och är nu tveksamma inför avgörandet."
Saxat från ST.
De där kvartsfinalen hade ju varit rätt välkommet med typ en veckas vila. De 2 lär ju inte vara de sista som åker på sjukdom nu när det verkar gå rätt smittsamma saker i samhället.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Det får vi försöka få till. Då kan vi dessutom summera säsongen också
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nougath: Haha, varför är du så sur på Dalle? Valde han aldrig dig till sitt lag på gympan eller whats up? 😂
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Då får vi ta en öl ute och snacka hockey. Kul att träffa JonteD tidigare här i stan.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Japp, det fick räcka. 4-6 april blir det dock två när det är dags för innebandycup däruppe
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Bakis båda två, då ska de vila? Blev det bara en natt vid Dyngdiket?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Tror Hållander och Dahlén är lite krassliga men inte omöjligt att nån av dem el båda spelar i morgon
Sv: Apropå nånting...
0tto: Dahlen fixar hoppborg och bollhav så att grabbarna kan leka av sig lite efter matchen. Sen blir det saft och bullar för dom som vill.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Har Timrå gett upp nu?
Mörkar man?
Skador på Hållander och Dahlen eller vilar man?
7-0 till Växjö?
Frågorna är många svaren få...
Mörkar man?
Skador på Hållander och Dahlen eller vilar man?
7-0 till Växjö?
Frågorna är många svaren få...
Sv: Apropå nånting...
Ja prat mä SHERIFFENs far nu å flunsan ha härj i lage...
Lage åk ner tä Väkschö igår å träna där ida ..
Nåra stann kvar å åk ner unn morgondagen...
ALLA TÄ ISLADA I VÄKSCHÖ IMORGON 💪💪💪🥳🥳🥳
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR O GE OSS FRID Å VINN 💪💪💪🏒🥅🏒🥅🏒🥅
IN FACKING FASE HOKKY LAS KETCHUP 🔥🔥🔥
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Lage åk ner tä Väkschö igår å träna där ida ..
Nåra stann kvar å åk ner unn morgondagen...
ALLA TÄ ISLADA I VÄKSCHÖ IMORGON 💪💪💪🥳🥳🥳
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR O GE OSS FRID Å VINN 💪💪💪🏒🥅🏒🥅🏒🥅
IN FACKING FASE HOKKY LAS KETCHUP 🔥🔥🔥
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 5
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Eilert Pilarm kommer och kör "Kjell Lönnås bästa". Det blir en brakfest!
+ 3
« Föregående · 2837288 · Nästa »

