« Föregående · 2837759 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kliver han inte på pucken och ramlar????
Ser inget som stör benen
Ser inget som stör benen
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Walli fri räddning. Synd
Sedan Växjö fria Koivisto åker ut
Klara bocplay nu vi har spelat bra
Sedan Växjö fria Koivisto åker ut
Klara bocplay nu vi har spelat bra
Sv: Apropå nånting...
Fan glömde att köttskallen Larsson spelar i Växjö nu, det gäller att vara på sin vakt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Stora delar av laget har spelat på autopilot ett tag. Tur vi har några som inte gör det.
Koivisto tar en tripping när situatione när över, så dåligt.
Koivisto tar en tripping när situatione när över, så dåligt.
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Haha, sa precis samma till frugan. Vad var anledningen att inte dra ett slagskott när han ändå lyft klubban för det :/
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Koivisto hyttar för en slagga, sedan hejdar han sig och skickar iväg en förare mot mål.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nougath: Tycker vi kör på Wedin som skytt i pp även när Dahlen kommit tillbaka. Någon som inte håller med? 😎
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Läktarproffset: Wedin har väl nästan varit bäst i PP på slutet. Kör nu in i kaklet och gör något vettigt av säsongen!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Vi ställer upp på riktiga positioner och skjuter direkt då kan det bli mål. Dock hade jag varit tokig om Johansson släptt den
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Det blev gliid, bara gliid än så länge. Vi är jäkligt nöjda med att ha en ryggsäck i lugnt tempo. Nu PP.
Sv: Apropå nånting...
Nougath: Varför i h-vete finns det nästan aldrig en Timråspelare framför motståndarnas kasse vid anfall för, brukar vara enklare att göra mål då. Nu ett PP iaf
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10779}: Nu kör vi!
Dags att vända trenden inför slutspeket och ge oss chans till direkt kvartsfinal där vi hör hemma
Giv oss frid VINN!
Dags att vända trenden inför slutspeket och ge oss chans till direkt kvartsfinal där vi hör hemma
Giv oss frid VINN!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: På plats, känns mer som man är i ett vardagsrum mer än en hockey arena.
Orange myspys belysning överallt.
Men såg nyss Lander och de andra typ 6 meter ifrån
Orange myspys belysning överallt.
Men såg nyss Lander och de andra typ 6 meter ifrån
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Otroligt att 1 av plastklubbens 14 supportrar har hittat hit.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Hank: Han kan inte ens stava sitt eget namn, Puckcp ska det egentligen vara.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Äsch, han vill ha uppmärksamhet nu när plastklapporna försvunnit från arenan. Ignorera
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 6
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Bragd-Birger: Det är nu det det händer. We shall never surrender som Churchill sa.
Vi är Timrå IK och vi ger aldrig upp! 💪🏼💪🏼💪🏼
Vi är Timrå IK och vi ger aldrig upp! 💪🏼💪🏼💪🏼
+ 4
« Föregående · 2837759 · Nästa »