« Föregående · 1934854 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
palleparling: Molinder och hardegård är tyvärr en katastrof i egen zon många stunder. Nog för harde gör mål idag men ändå oroligt när dom är inne. Drugge riktigt bra, synd att han inte fått chansen tidigare.. tror garanterat att han skulle varit uppe i 15 poäng om han fått spela regelbundet.
+ 11
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
roger_sundsvall: Och Drugge! Felfri vad jag såg! Nu måste han väl ändå ha spelat sig in i laget!
+ 17
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
Andersson: konstigt. Det är solklart hans assist. För även om hans passning skulle räknas som skott så måste det väl va assist?
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
Andersson: ja och tror även Drugge ska ha andra assist på det målet. Eller om det var Törnqvists mål, Drugge bör ha 1+1 idag, medans vår kära Molinder har -2 i +/-.
+ 8
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
Undrar bara ... Nu har dom plockat bort Gallos assist vid 3-4 . Det är ju han som tar pucken , åker runt målet och släpper den till JP ???
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
{8399}: tyvärr går ju Örebro å vinner borta mot Malmö... men skit i det nu FIRAR VI!
+ 2
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
många krigar fantastiskt
men gillar att johan persson e tbax
han e otroligt nyttig
men gillar att johan persson e tbax
han e otroligt nyttig
+ 21
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
{8399}: svårt att klandra Johan Mattsson för den här torsken. Tycker inte att det är speciellt mycket att göra, kanske att han ska ha 4-4
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
Fruktansvärt bra insats! Bästa insatsen den här sejouren, fanimej. Såg inte den komma, särskilt med frånvaron av Wedin et al. Fantastiskt mittzonsspel och driv på mål.
Tre fuckin poäng på bortaplan! Wohoo!
Hockey ÄR en underbar sport!
Tre fuckin poäng på bortaplan! Wohoo!
Hockey ÄR en underbar sport!
+ 15
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
TIK-Lund: Tack för att du tror på de han är jättestark!! Jag har bilden tatuerad på mitt bröst!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
bisterfinnen: Säsongens bästa match! Vilken enorm kämpainsats men också bra spel. Vi stängde mittzon på ett sätt jag aldrig sett tidigare.
+ 13
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
Man älskar ju hockey ändå, världens bästa sport!
Detta var sjukt viktig för hela säsongen. 👍🏻
Detta var sjukt viktig för hela säsongen. 👍🏻
+ 13
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
JonteD: Va sa jag kom ihåg att ge Oden en klunk öl då vinner vi!!!!
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
Bra att domaren inte tog utvisning nyss för Timrå.
Typiskt att domarna låter det bättre laget ha lite fördel;)
Tack Gud.
Typiskt att domarna låter det bättre laget ha lite fördel;)
Tack Gud.
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
JonteD: hoppas du har en bra escape plan om den jinxen dödar oss idag
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
Nerverna är värre än en missbrukare på rehab asså. Snälla ta minst 2 poäng idag gubbs
+ 2
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
{8629}: Ursäkta? Molinder har legat bakom 75% av Timrås baklängesmål genom att vara svag där Frölunda varit överjävligt starka ikväll, riskeliminering skulle jag då kalla det.
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
TIK-Lund: Lägg av med det där uthängandet av våra spelare. Så jävla lågt och onödigt.
+ 2
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
{8437}: Ni kan offra en klunk öl till min Gud (Oden) som jag gjorde o de betalade ju sig!!!
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
Synct: kan vi snälla orka stå emot och i alla fall inte tappa alla poäng denna match
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
FH - avdammad: Nu ska inte Molinder vara en sekund till på planen ikväll
+ 3
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
Så underbart att se idioten Rönnberg lida, tryck in ett par till nu.
+ 7
« Föregående · 1934854 · Nästa »