« Föregående · 2083688 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Få tag i nån av ”de femtios gäng” och be vederbörande livestreama på Facebook. Alternativt fulstreama...
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Nu när man är hänvisad till etermedia och CMore inte känns som ett alternativ, törs man ens hoppas på att det finns nåt alternativ att kunna se matchen?
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Motståndarlagens hejarklackar skulle ju ev. kunna tracka honom men just ja... det blir ju svårt att göra det när läktarna är tomma
+ 2
Sv: Apropå nånting...
rabon: Dåliga förlorare! Där har han lite att jobba med Wallson. Sånt suger energi!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: problemet är väl att andra lag (spelare) kommer trakassera honom för det här. Det var ju det stora bråket handlade om förra matchen mot löven. Men på andra sidan så lär han sig väl nått utav det också.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
hockeyärnice: Ja så är det nog. Men jag är kräsen. Vill att vi procentuellt är bäst att stötta ekonomiskt. Att vi är bäst på läktaren är ju sen gammalt. 😊
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Osäker på exakta siffran men runt där med säsongskort kanske?
Sv: Apropå nånting...
hockeyärnice: 825+1500=2325 biljetter sålda till en match som ingen får gå på. Helt okej ändå
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Har inte ens närheten av lika mycket fans heller så jag tycker det är bra med tanke på att man startade insamlingen igår eftermiddag.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Hassan: Vi är inte dom mest givmilda fansen direkt. Kan jämföra Leksand, Brunäs, Modo Löven som ex.
Sv: Apropå nånting...
sargad: Nu börja jag sakna spelare som norrmannen Stefan Fåjn och tjecken Peter Tänkratt.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: 200 kr inskickade till klubben ifrån mig. Bara att klubben håller igång fiktiva biljetter tills fullsatt är tillåtet
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Jo, amerikanare ...med det svenskklingande namnet "Älajas Pitersån"
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Vi ska int dra i oss allt fö myck ess i skortmaskorna!
Må Nubben va en lömsk dreng!
Ja tro int på nån American el Kannadikk!
Kann dä var Frahanz Nillzen som komm??
Ja hört att i kön tä systeme imorse!
Glömm int bort att köp fittiva tittets till freda!
Å glömm inte ätt stöglas Explor i var ben 🦵 gö susen!
Må Nubben va en lömsk dreng!
Ja tro int på nån American el Kannadikk!
Kann dä var Frahanz Nillzen som komm??
Ja hört att i kön tä systeme imorse!
Glömm int bort att köp fittiva tittets till freda!
Å glömm inte ätt stöglas Explor i var ben 🦵 gö susen!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Alltså...Nubben har ju hela tiden pratat om en amerikan som är det stora esset i rockärmen och som skulle slå oss alla med häpnad som ett schysst baseballträ, ett ess som sen bara tigits ihjäl. Tänk om det inte var någon amerikan, utan bara någon som är stationerad där. Kan det verkligen.....
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: EP kommer inom kort tillkännage att det känns fantastiskt att få komma hem och avsluta karriären i Timrå genom att till att börja med hjälpa oss upp i SHL
+ 21
« Föregående · 2083688 · Nästa »


