« Föregående · 2107973 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
TIK1928: Håller med, sen ska man nog inte förtränga det faktum att det här ordentliga strulet dykt upp efter Poulins skada. Innan den vann de matcherna åtminstone, oftast utan att imponera. Utan Poulin blir den där oförmågan att styra matcherna dit man vill kostsam.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
TIK1928: Fast att de förlorar mot jumbon överraskar iaf mig. Även om det är klasskillnad till oss så är de ett lag för övre halvan i min bok.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Nu går jag säkert mot strömmen här, men likt alla tidningar står det ”SKRÄLLEN” Löven förlorade...
Jag tycker inte ens det är en skräll längre, dom är helt enkelt inte bättre och har inte varit det sen omgång 9 typ..
Jag tycker inte ens det är en skräll längre, dom är helt enkelt inte bättre och har inte varit det sen omgång 9 typ..
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Spock: Jag tror Blomman är en spelare som vars karaktär kommer passa ypperligt när det blir slutspel och grisigare hockey. 💪
+ 19
Sv: Apropå nånting...
Spock: har vi någonsin haft 5 tekare över 50% vunna? Jacob O. borträknad ...Tidigt på säsongen men ändå..
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Jag kan erkänna att jag hade större förväntningar på #44 "Blomman", i synnerhet när Brynäsarna tyckte att han var en kännbar förlust. Å andra sidan så kanske det stämmer och det verkligen är så många sämre spelare i laget med tanke på nuvarande placering i tabellen.
Tittade dock på den här statistiken stats.swehockey.se/Players/Statistics/FaceOffLeaders/11449 och inser att han kanske helt enkelt gör sitt jobb i skymundan.
Hoppas att så är fallet och att han kan grisa tillbaka mot Mora ikväll. Bara han låter bli de dumma utvisningarna...
Tittade dock på den här statistiken stats.swehockey.se/Players/Statistics/FaceOffLeaders/11449 och inser att han kanske helt enkelt gör sitt jobb i skymundan.
Hoppas att så är fallet och att han kan grisa tillbaka mot Mora ikväll. Bara han låter bli de dumma utvisningarna...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Idag hoppas man på tre nya poäng till TIK. Tror Mora kan vara en luring. Men jag tror vi får fortsätta firandet ikväll.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Kan inte vara speciellt höga krav kunskapsmässigt för att skriva för AB.
"De är de moraliska serieledarna"
Det visste väl alla innan serien ens började?!
"De är de moraliska serieledarna"
Det visste väl alla innan serien ens började?!
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: När man väl kunnat fastställa vad Wennerholm lider av så kan man referera till en ny psykisk sjukdom
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ser faktiskt två fördelar med att förlora dagens match...
1. Wennerholm kommer hitta ett nytt älsklingslag(även om jag inte önskar många lag den olyckan)
2. Mora passerar Modo i tabellen
Fast det andra skulle hända även om vi ”bara” vinner extrapoängen. Förhoppningsvis tycker Wennis att vi tappat formen om vi inte krossar Mora och haussar nått annat lag... Fan, den lösningen kör vi på! 😂
1. Wennerholm kommer hitta ett nytt älsklingslag(även om jag inte önskar många lag den olyckan)
2. Mora passerar Modo i tabellen
Fast det andra skulle hända även om vi ”bara” vinner extrapoängen. Förhoppningsvis tycker Wennis att vi tappat formen om vi inte krossar Mora och haussar nått annat lag... Fan, den lösningen kör vi på! 😂
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Tittade lite på deras matcher igår , det var inga bra match tycker jag .
Att sedan MoDo och Löven förlorade sånt händer men tråkigt för dom .men det spelar ingen roll för mig .
Huvudsaken är att Timrå vinner
Jag svarade dig igår men det togs visst bort av någon anledning .
Att sedan MoDo och Löven förlorade sånt händer men tråkigt för dom .men det spelar ingen roll för mig .
Huvudsaken är att Timrå vinner
Jag svarade dig igår men det togs visst bort av någon anledning .
+ 1
Sv: Apropå nånting...
God morgon Timråvänner, att Röven torskar mot Kik det glädjer mig mer än Modos torsk. Köpelaget nr 1 har tydligen big big problem. Ett Kik utan några som helst stjärnor kan stå emot ett stjärnspäckat Röven.
Mora blir en svår nöt för Timrå att knäcka. Men arbetsmoralen och glädjen att spela för varann och laget gör att jag tror att "The Big Red Machine" tar ännu en skalp.
Vi är Timrå IK och ger aldrig upp!!
Mora blir en svår nöt för Timrå att knäcka. Men arbetsmoralen och glädjen att spela för varann och laget gör att jag tror att "The Big Red Machine" tar ännu en skalp.
Vi är Timrå IK och ger aldrig upp!!
+ 2
Mora IK - Timrå IK 2020-12-05
"Jag har nyss snackat med Freddan. Det var helt enkelt så att han ramlade på träningen, sedan en spelare åkt om kul och åkt in i honom. Freddan slog huvudet i isen. Ingen hjärnskakning. Han fick sy några stygn, men allt är okej med honom."
Skadad huvudtränare, det är ändå inget man stöter på allt för ofta.
Skadad huvudtränare, det är ändå inget man stöter på allt för ofta.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Men kul för alla som hetsar upp sig över att Timrå blir ignorerade i media.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jaha där kom dödstöten. Wennerholm på Blaskan..
"Just nu har Timrå gått om Löven som seriefavorit, medelpadingarna som inte har några svackor, är en poäng bakom västerbottningarna med tre matcher mindre spelade.
De är de moraliska serieledarna."
"Just nu har Timrå gått om Löven som seriefavorit, medelpadingarna som inte har några svackor, är en poäng bakom västerbottningarna med tre matcher mindre spelade.
De är de moraliska serieledarna."
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: kanske vårt enda sätt att få löpsedlar i år då vi verkar vara väldigt långt ifrån medias förstaval.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: I XP kallas Modos 3 vinster för segertåg...
Ville bara säga det.
Ville bara säga det.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: hörde att Nubben var ute efter honom men han ville stanna ett år till i Kik.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Enough: Du glömmer att det var vi som stoppade maskinen Södertälje. Hade vi knipit endast två vinster till så hade vi haft samma monsterform som dem.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Ur Aftonbladet:
Tre raka segrar.
Men Västerås stoppade Modos svit.
När Timrå tog 12:e raka stod det inte ett ord
Det var väl allt för väntat
Tre raka segrar.
Men Västerås stoppade Modos svit.
När Timrå tog 12:e raka stod det inte ett ord
Det var väl allt för väntat
+ 21
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Jag skiter i ditt evinnerliga tjafsande... jag undrar mer vad du tycker om hockeyn ikväll? Vad tycker du om Modos o Lövens torsk?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: älskar fredagsmatcher 😃 Senaste 7-8 helgerna har ju varit magiska med Timråsegrar och modotorskar. Skål!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{8671}: Inväntar Wennerholms hyllningskrönika av Kristianstad "seriens hetaste bottenlag"..
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Slagskottet: dock leder Löven efter kvällens match...... "suveräna serieledare" lär väl Wennerholm skriva imorgon😂
+ 8
Sv: Apropå nånting...
{8671}: KIK - BJÖ.
21 straffar bommade (!) innan Kristianstad satte spiken i kistan och satte den 22 straffen. Nu e kvällen räddad.
21 straffar bommade (!) innan Kristianstad satte spiken i kistan och satte den 22 straffen. Nu e kvällen räddad.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: en skadeglad kan ju notera att drömlaget björklöven missar 11 raka straffar innan dom tar torsken mot Kristianstad. HUR många värvar dom efter denna match? Sämsta straffläggningen jag sett i hela mitt vuxna liv.
+ 27
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Modo och Löventorsk!!! Bästa fredagen nånsin!!!!! Nu firar vi Clay!!!
+ 22
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Skrattretande dåligt! Men nu vann Kristianstad på 74 straffen
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{9108}: Kan inte förstå att någon tycker om att förlora , som en del andra tror att andra gör
Alla hatar att förlora har vi även sett på denna sida ..jodå men det skall inte låta så .
Alla hatar att förlora har vi även sett på denna sida ..jodå men det skall inte låta så .
Sv: Apropå nånting...
{9108}: nää. Vi är tämligen väldigt ödmjuka. Och faktum är att vi oftast har domaren emot oss av nån ogrundlig anledning😗😏
+ 4
Sv: Apropå nånting...
JonteD: man behöver bara gå tillbaka till väsby-matchen igår så ser man hur ni klagade på en del domslut med :D men ja ..
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{9108}: vi hade en kass domare förra matchen också men vi vann med 4 måls marginal ändå.
+ 3
« Föregående · 2107973 · Nästa »