« Föregående · 2120689 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Kulltorp: Absolut. De spelar bättre än tabellen säger. Inne hos Modo sitter man och önskar att någon ska skada Dahlén. Känns fräscht.
+ 3
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Kulltorp: Du ser inte vissa likheter med denna tackling, som det fortfarande pratas om 30 år senare?
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Kerstin_k: vi släpper till alldeles för mycket bakåt och det kladdas puck hos backarna. 54 var dessutom siste gubbe en sväng och då är något fel 😃
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Tycker tyvärr att spelet från Karlskogamatchen håller i sig lite. Slarviga passningar och felbeslut.
Modo gör det bra utifrån förutsättningarna.
Modo gör det bra utifrån förutsättningarna.
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{9037}: Definitivt inte sämsta för i år. Tycker att Timrå har ganska god kontroll på tillställningen. Skulle behöva få igenom lite mer skott från blå.
38 och 91 behöver göra nånting annorlunda. Typ; släppa pucken fortare, åka mer skridskor och bidra i högre utsträckning. Börjar bli lite väl mycket åka planlöst själv och tappa puck nu.
38 och 91 behöver göra nånting annorlunda. Typ; släppa pucken fortare, åka mer skridskor och bidra i högre utsträckning. Börjar bli lite väl mycket åka planlöst själv och tappa puck nu.
+ 3
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Woody Jokinen: hårtork av fredde nudå så kanske vi höjer oss några snäpp i andra.
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Bad_Brett: Sett reprisen ett par gånger och tycker att det är en kollision mellan knän. Lerebäck viker inte ut benet för att tackla.
Tråkigt med skador men det ska ju inte dömas straff utifrån skada.
Min åsikt bara, en tvåa max
Tråkigt med skador men det ska ju inte dömas straff utifrån skada.
Min åsikt bara, en tvåa max
+ 9
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{9037}: Det var bra mycket sämre mot BIK senast och mot Hästen. I dag har vi åtminstone energin.
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Dahlén blött krut i handlederna nuförtiden? Inte alls samma beslutsamhet och pondus när han får skottläge. 🧐
+ 4
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
roger_sundsvall: skönt att du lade in i modo boken också så de vet att det blev 1-0 🤣
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{8671}: dom är lirarare inte grovgjobbsre Madsen är för känt av att slippa 38 an
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Modano: sämsta perioden hittills denna säsong men vi har ledningen i alla fall.
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Rallarn: Ja, det har blivit så under de senaste matcherna. Harmlösa skott från blålinjen och ingen som skymmer.
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{9037}: Det hade han väl visst? Han sa klart och tydligt att han tyckte det var en ful tackling och att Timrå ska vara glada som bara fick 2 minuter? Ser du nån annan match eller hittar du bara på?
+ 3
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Woody Jokinen: Olofsson och Lodin, vad håller dom på med egentligen? Är det nån slags intern tävling dom i mellan i vem som kan glida runt mest?
+ 3
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Modano: Nä ja gill spele ifrån förr. Ja vet på 70-tale nä man lir på uterink i snöröken!
Man kunn gör va som helst på isen!
Man kunn gör va som helst på isen!
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Modano: precis, tacklingen gick dessutom i snigelfart och inte ens modoiten luckner hade så mycket att säga om den tacklingen.
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Woody Jokinen: Ja, Måste kännas sådär att vara Modoit när våran 4e lina är inne och det ser ut som PP.
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Jåkkinen: Fjärdekedjan snurrar upp dem bäst så långt. Och man måste bara älska Albin. Så kylig och åker verkligen skridskor i alla lägen. Ska Boyce bli Mododödare i år igen? :-)
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
hockey_21: Ska väl vara på Lerebäck isf? Tycker att ni ska lugna er lite.
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Pertas överlägset bästa period hittills denna säsong, mycket bra!
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Bad_Brett: Va bara en kollision sen att en spelare blir skadad är ren otur bara.Men så fort en spelare ligger kvar så skriker modoliderna om matchstraff löjligt bara.Det är inte innebandy än även om det fysiska spelet blir mindre för varje år tyvärr
+ 4
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{9037}: sluta fjanta dig, bentacklingar ska man inte försköna. Vore kul om Timrå kunde börja spela hockey istället.
+ 5
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
hockey_21: han filmar i alla fall inte 😀 ingen blev upprörd över den tacklingen. Kom igen inte innebandy vi spelar.
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{8671}: En av de fulare knätacklingar jag har sett. Lär bli avstängning men det är ju ingenting vi vinner på.
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Synct: det här med att tagga till inför match, jag tycker inte Timrå ska åka runt och tackla höger och vänster. Vi får inte mycket konstruktivt uträttat. Har vi haft ett skott på mål än?
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{9037}: Vi gör samma sak på Dalle, hoppas att han blir borta 4 månader av det :)
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Är det löven vi spelar mot? Ligger ner o grinar. Domaren tar en två ok ok.....
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{9037}: Lerebäck skämmer ut sig direkt. Inte direkt den öppning på matchen som man hade hoppats på.
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Woody Jokinen: Per Svensson- karlkvist/ohlsson 2-0. Tung jävel det där 😁
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{9037}: Spännande laguppställning i kväll! Hartmann med Madsen. Bra där! Kanske kan få det att lossna för Jacke också. Kom igen nu! Sätt fart under grillorna!
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
TD: Med ordinarie lag så är det stor skillnad mellan lagen, nu när Modo kommer till spel med en hög med ordinarie backar borta så blir det klasskillnad tyvärr.
Detta kommer nog bli det mest avslagna derby som någonsin spelats i seriesammanhang lagen emellan vilket är lite trist.
Mitt tips för ikväll har jag redan tippat till 3-9 och då överdrev jag nästan lite för hur i hela ska Modo lyckas göra 3 mål?!
Detta kommer nog bli det mest avslagna derby som någonsin spelats i seriesammanhang lagen emellan vilket är lite trist.
Mitt tips för ikväll har jag redan tippat till 3-9 och då överdrev jag nästan lite för hur i hela ska Modo lyckas göra 3 mål?!
« Föregående · 2120689 · Nästa »