1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen
« · 2349322 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Någon som har bild på själva Domustrappan?

Sv: Apropå nånting...
Spock: Nytt avsnitt av Domustrappan ute!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nä. Men de kanske skulle lyckas hanka sig kvar i Allsvenskan åtminstone.

Nu efter, det fult rimliga, återkravet från Tillväxtverket är det kört.

Sv: Silly Season 2022-2023
Captain Crash:

" Och komvux stavas med ett versalt k"


Fel fel fel fel fel!

Förordning (1992:403) om kommunal vuxenutbildning

1 § I denna förordning meddelas föreskrifter om den kommunala vuxenutbildningen (komvux) utöver vad som föreskrivs i skollagen (1985:1100).

www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/forordning-1992403-om-kommunal-vuxenutbildning_sfs-1992-403

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl:
Svider i Dicken när någon annan match visas.
Är det match 2 han tiltade ur mot kameramannen?

I love the the smell of Stockholmsfritt in the SHL, it smells like...

Victory.

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: han höll undan! skoj alltså! och kanada har kvitterat med uttagen målvakt igen, de är ju helt otroliga!

Sv: Apropå nånting...
dempa: Eriksson vinner!!!

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: tack!

varför är alla bilarna i pit? 4 varv kvar får jag det till. skett nån incident?

edit: aha, tack för infon. snacka om otur då!!

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Ett fåtal varv kvar nu men Ericsson är i ledning när man pga en krasch tar in samtliga bilar i depån för att få ren banan.

Sv: Apropå nånting...
dempa: Ingen aning. Ericsson leder med 4 varv kvar då en bil kraschar och det blir omstart. Typiskt då han ledde med över 3 sekunder o skulle ha vunnit. Nu vete fåglarna…

Sv: Apropå nånting...
dempa: hesgoal.tv

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: kan man se det (indyn) på nån fulstream? låter ju fantastiskt kul!

Sv: Apropå nånting...
Finland leder i VM men vem bryr sig när svenskarna ligger 1 o 3 i Indy 500 med 20 varv kvar…
Dubbelt Sverige just nu 19 varv kvar!

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Bara 4:e i sin helhet. Nummer 2 vill man också ha i sin helhet. 😎

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Slutet på match 2 är ju episkt med avgörandet 7,5 sek. kvar. Match 4 levde ju sitt eget liv. Alla matcher finns väl på Youtube?

Sv: Silly Season 2022-2023
Nisse på Mon or: Helst inte.

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Det är väl gôtt, det var ju då vi satte an tonen…😊

Sv: Apropå nånting...
Nu har Cmore visat match 1 av Djurgården-Timrå 20 ggr.
Match 2 en gång o match 3 en gång.
När visas match 4? Och varför match 1 jämt jämt jämt?

Sv: Silly Season 2022-2023
EXPLORERSMÅLAND: Denna borde finnas i shopen som klistermärke.

Sv: Silly Season 2022-2023
EXPLORERSMÅLAND: vart har du hittat den?

Sv: Silly Season 2022-2023
Ikväll rinn dä lätt rabbuslingar 🍾🥳😎🎉😍
Uppladdat:

500x0-8b1d3e7f-63b9-4fb0-89d7-85073886ef84.jpeg


Sv: Silly Season 2022-2023
hanzon: Ja precis och även Erik Gustafsson ju så det är ändå lite bryderier vem som ska ha kaptensbindeln

Sv: Silly Season 2022-2023
vonDöbeln: Ni lär väl få hem Jonathan Dahlén snart

Sv: Silly Season 2022-2023
{9386}: Jag gillar att alla har fokus på mig

Sv: Silly Season 2022-2023
{9630}: rimligtvis så blir det väl något sånt här

C - Anton Lander
A - Didrik Strömberg
A - Jacob Blomqvist/Per Svensson

Bubblare: Boyce, Pettersson, Wedin

Sv: Silly Season 2022-2023
Rip Kirby: hur nu odds kan vara mätbara

Sv: Silly Season 2022-2023
Hassan: komvuKs

Sv: Silly Season 2022-2023
{9630}: Lander var lagkapten i OS-laget. Oddsen på att Timrå IK väljer någon annan är nog knappt mätbara.

Sv: Silly Season 2022-2023
Kerstin_k: blir 51an lagkapten tro? Finns något annat alt?


Sv: Silly Season 2022-2023
Kerstin_k: Hjärtat i föreningen ❤️
Uppladdat:

500x0-antonboyce.jpg


Sv: Silly Season 2022-2023
Kerstin_k: Hoppas. Och jag bidrar till dumheten, men kan inte låta bli, så radera.

Sv: Silly Season 2022-2023
Kerstin_k: Komvux?

Sv: Silly Season 2022-2023
Kan man inte radera inlägg här?

Sv: Silly Season 2022-2023
{9386}: HS är väl inte direkt det svenska skriftspråkets hemvist överlag, men om vi ska leka språkpoliser så heter det ”…just nu på ATT läsa in svenskan…”, även om ”att” i talspråk försvinner mer och mer innan ett verb. Och komvux stavas med ett versalt k, men vem bryr sig om ett felaktigt tecken. Ha överseende, sa nån?

Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: haha.. kanske ska börja varje inlägg med förklaring..ironi eller inte???

Sv: Silly Season 2022-2023
Nisse på Mon or: My bad. Mitt svar till dig då var tänkt som en lite ironisk känga åt tråddisciplinhysterin men uppfattades uppenbarligen som seriös och då drogs du med i det

Sv: Silly Season 2022-2023
{8179}: läs vad jag skrev. V. Lodin skrev autografer på öppet hus. Tyckte det var fint gjort. Tror du att jag tror att han är på g till oss? Snälla nån.

Sv: Silly Season 2022-2023
Nisse på Mon or: Och Dahlén var med när Timrå besökte sjukhuset. Säger egentligen ingenting.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Mjaauu, sista dygnet i hockeysnack är karbonpapper på den organisation och disciplin laget hade långa stunder i höstas men som bekant lyckades dom vända skutan... Det kanske kan bli bättring även här, det kan gå :-)

Sv: Silly Season 2022-2023
{9037}: Lördagskorv är inte att förakta.

Sv: Silly Season 2022-2023
{9037}: makkara försvann. Ska vara launtaimakkara om jag förstod samtalet rätt.

Sv: Silly Season 2022-2023
Olli Hahl: japp, han sa att på timråtorget finns det stor tillgång till Lauantai. Tydligen är Timrå ensam om det i SHL.

Sv: Silly Season 2022-2023
{9037}: Har du avlyssning på Kapanens mobil?

Sv: Silly Season 2022-2023
Kapanen har ringt Manninen, klar för Timrå?

Sv: Apropå nånting...
Tråddisciplin tack! ☝️

Sv: Silly Season 2022-2023
OlliJanne: Ha överseende, Kulltorp håller just nu på läsa in svenskan på komvux. Det kommer senare!

Sv: Silly Season 2022-2023
Kulltorp: Jag gillar att man avslutar ett påstående med ett frågetecken?

Sv: Silly Season 2022-2023
Zåsse klubban: Jag gillar den ironiska stämningen vi har på Hockeysnack just nu?

Sv: Apropå nånting...
Om fotbollsmatcher spelades i 80 minuter skulle giffarna spela i Champions league

« · 2349322 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer