« Föregående · 2842579 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: För långsam för SHL. Lite som palmberg var för oss en gång i tiden. Får man tiden i numerärt övertag kan även dom leva ut på en för hög nivå
Sv: Apropå nånting...
Sanyet: I kvalserien i Hockeyettan norra leder Kovland mot KB65 med 2 mål mot 0 i mitten av andra perioden.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Jaja.. dom toppar väl laget och spelar hamburgarkedjan med extra bacon var och varannat byte. Då blir väl de mjuka stripsen i Svall möra.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Alltså, hur kunde inte Fredrik Forsberg lyckas i HV och SHL? Var det bara personkemi?
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: var ganska nöjd att modo får svettas lite men efter att ha hört kyrkokören vara aldeles för glada denna period hoppas jag modo kör över dom 2 raka efter ikväll
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Modo gör det dom lyckas med hela säsongen och det är att spela bra ibland men alltid hitta sätt att blir förlorare . Tror hv kan vända detta
+ 1
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Gjut av Karlins underläpp i rent guld och ställ in i prisskåpet!
+ 14
Sv: Apropå nånting...
HV gör det som krävs och lämnar MoDo med en massa frågor inför fortsättningen
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: 7 matcher, åsså Vimmerby och gänget nästa år… Perfecto!!
Karlin suger läpp som en trädkramare efter 0-4.
Karlin suger läpp som en trädkramare efter 0-4.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Villervalla:
Åker Modo ut så blir det ribba för oss igen. Men på ett helt annat sätt
Åker Modo ut så blir det ribba för oss igen. Men på ett helt annat sätt
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Henrik_Tikare: Värre minnen med en ribbträff från ett avancemang och m0d0 tar guld som de inte var värda.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Henrik_Tikare: Precis min mening. Men det gör absolut inget att få njuta av att se dom plågas i sju matcher!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Sanyet: även fast jag ogillar Mödo så behöver Timrå Modo med korta resor och fylld arena.
Att ha kvar HV är dyrare för Timrå med Hotellnätter och resor mindre folk i arenan osv. Dessutom har jag onda minnen mot HV och slutspelet mot dom på 2000 talet
Att ha kvar HV är dyrare för Timrå med Hotellnätter och resor mindre folk i arenan osv. Dessutom har jag onda minnen mot HV och slutspelet mot dom på 2000 talet
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Vill man verkligen ha kvar HV i SHL när man ser kommentatorerna åma sig med Liljander. Det är 4 matcher och 2 perioder kvar. Ut med HV.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Det går inte att förneka att det är mysigt att se modo åka på pisk. Ge oss 7 matcher i den här serien!
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Lakesi: Nu vet jag inte om jag vill se Hv -m0d0 mer, Petter sa att de skulle ha en trekant, tänk er tre svettiga hockeykillar i en orgie.🙈 3 - 0 nu.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Såhär denna onsdagskväll mitt i veckan brukar kännas ganska härlig men inte denna, just idag har min nervositet börjat kicka in, på fredag går vårt kära tik in i slutspelet och såklart är man på plats i Scandinavium och skriker skiten ur mig, må de bli vinst på fredag!❤️🤍
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Gooode: Leksand J20 är riktigt bra den här säsongen. Tror de kan vinna guld.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Frölunda HC - Timrå IK
SHL
Kvartsfinal 1:7
Scandinavium
Fre
Sänds Fre 18:30
Ishockey från Scandinavium där Frölunda HC ställs mot Timrå IK i kvartsfinal i SM-slutspelet.
Patrik Westberg, Staffan Kronwall
SHL
Kvartsfinal 1:7
Scandinavium
Fre
Sänds Fre 18:30
Ishockey från Scandinavium där Frölunda HC ställs mot Timrå IK i kvartsfinal i SM-slutspelet.
Patrik Westberg, Staffan Kronwall
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Utan att några som helst kunskaper i tyska får jag en tydlig bild av Rönnlunds fejs ;)
+ 2
« Föregående · 2842579 · Nästa »


