+ 2
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Iblann begrip mann ingenting!
Boorkän ä en jävvlas gnällgubbe rent ut sagt!
Hadd hann tagi Nattvarden?
Boorkän ä en jävvlas gnällgubbe rent ut sagt!
Hadd hann tagi Nattvarden?

Vilken stolle, där kan man snacka gammal och förlegad..