-Sputnik-: Alcén får stå med dumstruten på idag! Har man väntat så länge att presentera spelaren så väntar man ju en vecka till om risken fortfarande finns att spelaren kan gå förlorad.
Tyvärr för vår del så gjorde ju Välimäki ett för bra Calder Cup slutspel, Alcén borde ha fattat att risken var stor enda fram till den 1/7.
TIK_TIK: Jag ångrar mig, är inte alls avis på den värvningen... Men nog borde det bli nån ändring kring sånt här. Vi kan inte sitta i knät på NHL hur länge som helst. Detta blir ju bara parodi.