1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614927 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3038915

Sv: Silly Season 2026-27
Jugge: Däremot tycker jag att vi borde vara lite hårdare på NHL. Att tar de en under kontrakt så skall de få betala för det!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Ja, den där sticker ju lite i ögonen såklart. Men spelarna skriver väl kontrakt med out-klausul. Kanske de också borde skriva att det är en köpesumma vid outen isf?

Jugge: Det är ju jättekonstigt att man presenterar honom och inte är medveten om att det pågår förhandlingar på sidan av, eller har inte spelaren förvarnat om det? Blir ju som du säger, en jäkla dumstrut för Alcén.