Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Tror inte det handlar om att bygga på sig i Freijs fall, han är både tyngre och längre än Lander tex och presterar väldigt bra i gymmet. Han måste dock lära sig använda kroppen på rätt sätt likt Lander gör. Kan han lyckas med detta tror jag han har väldigt goda chanser på NHL
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: det vore bra om dom stannar länge. Men Freij lär nog hamna där borta när han har byggt på sig några kilo.
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: har svårt att se varken Forsmark eller Sundin i NHL. Bra SHL-backar är de väl redan nu (även om det gnälls här inne). Freij kanske men då måste han börja producera poäng.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Det är Därth och Annerstedt som sticker, även någon målvakt om jag minns rätt, som är en av Sveriges största talanger, typ
Sv: Silly Season 2026-27
Kulltorp: Hade också för mig att Sörbrand skulle lämna.
Men kom på att det är Annerstedt som lämnar för Skellefteå va?
Har inte ST men enligt en rätt färsk artikel så verkar det lovande att vi får behålla en stor del egna produkter till nästa säsong? Något som är rätt ovanligt för vår del?
Men kom på att det är Annerstedt som lämnar för Skellefteå va?
Har inte ST men enligt en rätt färsk artikel så verkar det lovande att vi får behålla en stor del egna produkter till nästa säsong? Något som är rätt ovanligt för vår del?
+ 2
186/90 är väl ganska stabilt för en så pass ung back ?