Almtuna-Timrå IK
« Föregående · 1390694 · Nästa » Till forumet
Sv: Almtuna-Timrå IK
Olle: Som sagt, träningsmatcher är träningsmatcher. Man kan alltid se saker där, men det är likväl lösplugg. Om Timrå nu, vilket allt tyder på, blir ett brunkargäng som tar sina poäng p g a att man jobbar ner sina motståndare, så...ska vi nog inte förvänta oss några klang och jubel-föreställningar innan man skjuter skarpt. (As if vi kommer att få se det då?)
Sv: Almtuna-Timrå IK
hubbenorlen: Nej, det lär nog vara locket på där. Vilket säkerligen är lika bra.
Sv: Almtuna-Timrå IK
Dream Team: Jaha, hade ingen aning om det.
Men det är ingen som vet närmare vad som hände?
Men det är ingen som vet närmare vad som hände?
Sv: Almtuna-Timrå IK
Kerstin_k: Röymark bryter en passning och åker ifrån almtunabackarna och sätter pucken ribba in
Sv: Almtuna-Timrå IK
Kerstin_k: En match är en match! :) Det här skrocket om att bra försäsong ger dålig säsong ger jag inte mycket för. Tränar man bra så spelar man bra.
Sv: Almtuna-Timrå IK
söder över: Jävligt kul att det är just bagarn. En nytändning från honom kan vara avgörande för oss i år.
Sv: Almtuna-Timrå IK
Olle: 4 mot 3 kan iofs vara nog så jävligt.
Nu verkar det som att Timrå har tagit över matchen, fast jag vill ha kvitto på det i form av mål också
Och precis då kom 3-1
Nu verkar det som att Timrå har tagit över matchen, fast jag vill ha kvitto på det i form av mål också
Och precis då kom 3-1
Redigerad kommentar
Sv: Almtuna-Timrå IK
hubbenorlen: Alla i laget hade väl svårt för Corso ju längre tiden gick. Men ryktena säger att just finnarna hade kunnat ge honom däng bara dom fått tillåtelse.
Sv: Almtuna-Timrå IK
Dream Team: Har jag missat nåt fullständigt eller? Var Halonen och Corso ovänner?
Sv: Almtuna-Timrå IK
Bragd-Birger: Däremot klarade man just boxplay 3-5 i 1,43 och det är däremot gott att höra!
Sv: Almtuna-Timrå IK
Kerstin_k: följer igenom datorn kan inte svara på de :] mobiler är inte pålitliga direkt
Sv: Almtuna-Timrå IK
Bragd-Birger: Nej det är klart att träningsmatcher är till för att spela ihop sig men när man släpper till läge på läge mot självaste Almtuna, då tycker inte jag att det känns helt behagligt. Dessutom var min första kommentar lite sarkastisk då perra nyss gått ut och sagt att han skiter i anfallsspelet och bara riktar in sig på försvaret och sen är det svängdörr.
Sv: Almtuna-Timrå IK
Kerstin_k: "Halonen i brottningsmatch framför almtunamålet"
Varför sa man inte åt Antti att det var Daniel Corso i andra änden av mattan, då hade han smulat sönder killen.. :)
Varför sa man inte åt Antti att det var Daniel Corso i andra änden av mattan, då hade han smulat sönder killen.. :)
Sv: Almtuna-Timrå IK
Edb: nån fler än jag som har problem med att följa live-bloggen med telefonen?
blev tvungen att ge upp datorn till sambon :/
blev tvungen att ge upp datorn till sambon :/
Sv: Almtuna-Timrå IK
Olle: Nu har jag ingen övertro på vår värmländske demoncoach och hans taktik, men...är inte anledningen till att man träningsmatchar just att man ska få ihop spelet? Missar i PP och släppta kontringar första riktiga träningsmatchen sänder inga större chockvågor genom det här nervsystemet i a f.
Sv: Almtuna-Timrå IK
Kerstin_k: Det är ju skönt att höra att rätt spelare ligger på men vad händer med alla dessa kontringar?! straff till Almtuna nu efter ännu en miss i PP.
Sv: Almtuna-Timrå IK
söder över:
"Boyce och Önerud ligger på som blodiglar och kör "
Tryck på tummen upp för den hörrni.
"Boyce och Önerud ligger på som blodiglar och kör "
Tryck på tummen upp för den hörrni.
+ 12
Sv: Almtuna-Timrå IK
Edb: plingade precis 3-0 på tv10 nu ... målen kom tätt inpå varandra...
som sagt, skilda världar....
som sagt, skilda världar....
Sv: Almtuna-Timrå IK
Kattgubben: Medan vi slår ifrån oss till icing mot Almtuna :D Kan bli hur fantastiskt som helst detta.
Där gör vi iaf 2-1. Skönt att spelare som Önerud och bagarn är där det händer.
Där gör vi iaf 2-1. Skönt att spelare som Önerud och bagarn är där det händer.
Redigerad kommentar
Sv: Almtuna-Timrå IK
Almtunadominans första halvan av andra. Främst pga att TIK brister och slarvar i egen zon.
Sv: Almtuna-Timrå IK
söder över: man ska ta försäsongen med en nypa salt men borde vi spela bättre emot almtuna? jag menar slänger puckar till icing?
Sv: Almtuna-Timrå IK
RubinCarter: Om man följer live-bloggen så verkar Almtuna haft femtioelva 2-1 lägen redan på grund av timråslarv. Nästa år får vi kanske försöka boka in några matcher mot Sollefteå eller Härnösand på försäsongen så att vi fortfarande kan hålla jämna siffror och inte skrämma bort sponsorer innan säsongen ens startat.
Sv: Almtuna-Timrå IK
Olle: Så lät det inför förra säsongen också "anfall kommer genom bra försvarsspel" och inte fan såg jag nå anfall fast det kan ju förklaras med att vi inte ens kunde stava till försvar.
« Föregående · 1390694 · Nästa »