Apropå nånting...
« Föregående · 1000387 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Breaking news! Brynäs till kvalserien!
Någon måste kunna ta bort Hockeymagasinet från RSS-nyheterna.
Någon måste kunna ta bort Hockeymagasinet från RSS-nyheterna.
Sv: Apropå nånting...
T T: Nu gäller det att äta och sova, sedan kör "vi" över dom i morrn, Dom är nog bra möra Leksand efter att ha gått på två femmor i två matcher nu.
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Damerna vann med 3-2 i sudden!
Och enligt flickvänn på plats så var Timrå snäppet bättre, vilket är bra inför morgondagens möte igen :)
Och enligt flickvänn på plats så var Timrå snäppet bättre, vilket är bra inför morgondagens möte igen :)
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: De stod att han hade magsjuka i ST i torsdags o de var därför han missade torsdagens match, så han kanske fortfarande är sjuk
Sv: Apropå nånting...
..så undrar jag vart Jimmy Hamrin fått sin info till denna blogg ifrån (länken). Någon som vet om detta är bestämt redan nu?
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tänkte skriva om exakt samma sak förut men jag lät bli.
Men titt, du tänkte likadant som jag. :)
Men titt, du tänkte likadant som jag. :)
Sv: Apropå nånting...
...så listar AB årets 25 bästa och årets 25 sämsta från den gångna säsongen. TIK är i det närmaste bortglömt, vi har endast med MPJ någonstans rätt långt ner på "bästa"-listan samt ingen representant på "sämsta"-listan.
Känns som att vi är rätt borträknade och smyger in i slutspelet med ett drömläge att chocka.
Känns som att vi är rätt borträknade och smyger in i slutspelet med ett drömläge att chocka.
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Jävla daltande med Leksand (hela Sveriges lag, fan heller!), dom kan stanna kvar i allsvenskan. Hellre Malmö då - för den geografiska spridningen.
Sv: Apropå nånting...
ÄlskarTIK: hehe jasså han lirar guitar hero när han e skadad :P
Smeknamn: Speddde.
– Timrås svar på Yngvie Malmsten. Tränade guitar hero som rehab. Nu ryktas det om Stora scenen under Gatufesten.
Roligt också när dom sa att Anton Axelsson var singel men inget kap :P
Fredrik Hynning, forward.
– Lagets modeguru. Vill man följa modet är det bara att kolla på Hynning. Finnarna tror dock att han åkte på secondhandmässa till Tallin under sin rehab och köpte sina kläder där.............haha finnarna dom e roliga dom tydligen!
Smeknamn: Speddde.
– Timrås svar på Yngvie Malmsten. Tränade guitar hero som rehab. Nu ryktas det om Stora scenen under Gatufesten.
Roligt också när dom sa att Anton Axelsson var singel men inget kap :P
Fredrik Hynning, forward.
– Lagets modeguru. Vill man följa modet är det bara att kolla på Hynning. Finnarna tror dock att han åkte på secondhandmässa till Tallin under sin rehab och köpte sina kläder där.............haha finnarna dom e roliga dom tydligen!
Sv: Apropå nånting...
Det är härligt att slå ur underläge.
Får vi möta FBK så tror jag vi vinner mot för vad Nyström tror. Får vi möta Modo så tror jag vi tar dom oxå.
Får vi möta FBK så tror jag vi vinner mot för vad Nyström tror. Får vi möta Modo så tror jag vi tar dom oxå.
Sv: Apropå nånting...
Challe sjuk kanske stannar hemma för att inte riskera att laget blir smittade.
Sv: Apropå nånting...
Hej! nån som vet vilken tid valet av kvartsfinalmotståndare äger rum? lör? kanal?
MVH
MVH
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon:
Hoppas du inte är för grinig nu när byn tände till och visade klassen när de lekte med smågurkorna...=O)
HEJA BYN! 3 matcher kvar till 5 raka.
Hoppas du inte är för grinig nu när byn tände till och visade klassen när de lekte med smågurkorna...=O)
HEJA BYN! 3 matcher kvar till 5 raka.
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Okej, tack. Det var den Jens K jag trodde. För er som minns slutspelet 2002/03 och mötena med Frölunda så var det just den Jens K som skickade Patrik Wall-Enberg i sargen med hjärnskakning som följd. Ringer det några klockor?
Sv: Apropå nånting...
Dream Team:
Så här ser han ut i alla fall.
www.borashockey.se/game/joomlo/index.php?option=com_joomleague&func=showPlayer&p=4&pid=16&ttid=37&Itemid=47
Så här ser han ut i alla fall.
www.borashockey.se/game/joomlo/index.php?option=com_joomleague&func=showPlayer&p=4&pid=16&ttid=37&Itemid=47
Sv: Apropå nånting...
TD & TT: Är det Jens K som i Jens Karlsson, tidigare Frölunda och HV71 som avses? En företrädesvis enkel spelare skulle jag säga. Bra på i princip en sak - att från klara och öppna lägen sätta puckarna i nät. En spelstil som kräver rätt stora ytor, ytor som mycket sällan finns i elitserien. Jens torde vara som klippt och skuren för allsvensk hockey, men inte så mycket mer än så.
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Men det är klart, nu börjar det snart då glömmer domarna regelboken och spelarna spelar som dom vore tokiga det är slutspel vi snackar. Tuff match på 4an i kväll Borås mot Löven, blev faktiskt impad av Borås på Gärde för ett tag sen. Sen verkar Jens K vara klar för Löven på banderollen som Lövenfansen har, Borås bästa spelare.
Sv: Apropå nånting...
Så blir det premiärgrillning i morgon för året, fläskkotletter och pilsner. Så i morgon eftermiddag är det officiellt sommar. :)
Sv: Apropå nånting...
Jag är hungrig. Sen om det beror på att det snart är slutspel eller att klockan är 7 på morgonen vet jag inte. Återkommer under dagen.
« Föregående · 1000387 · Nästa »