Apropå nånting...
« Föregående · 1004350 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
haggen: så ska det se ut! ser att det är slutsålt på sittplats på lördag och 547 ståplatser kvar! full satt även på lördag?!
Sv: Apropå nånting...
betraktaren:
Enligt rykte har Carola bokat de platserna till "släkt och vänner" i Ö-vik.
Enligt rykte har Carola bokat de platserna till "släkt och vänner" i Ö-vik.
Sv: Apropå nånting...
....så drar jag mitt strå till stacken och odlar sedan i fredags ett allt präktigare slutspelsskägg. Lagom till på lördag kan jag nog smuggla med mig egen öl in till matchen. :-)
Sv: Apropå nånting...
Bamsefar: Han sa att det var Timrå han spelade för i mitten av 60-talet och att han var lagkamrat med Lillstrimma. Men på eurohockey.net finns endast två svenskar med förnamnet Joe registrerade, och båda var aktiva för bara några få säsonger sedan, medan mannen jag pratade med sa att han fyller 66 nu i veckan, så om han nu spelat i Timrås a-lag så var det kanske bara någon enstaka strömatch. Fast eurohockeys statistik för spelarna så långt tillbaka i tiden är ju inte alltid fullständig heller.
Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: tror det blir lite missförstånd här:P det surras skägg och det surras andra saker som blandas hejvilt;P
Sv: Apropå nånting...
Bissett19: Jag förstår att vi kanske inte delar samma åsikter i detta ämnet. Men det är ju delade åsikter som skapar diskussioner :)
Sv: Apropå nånting...
Bissett19: Om man ska ge pris till årets slutspelsdrägg så förstår jag inte vad Styf gör på din lista. Ledin är en trashtalker och en gris på planen. Samma sak gäller Jämtin och Wernblom. Styf är en tuff och hård spelare, men han åker inte runt och snackar så mycket skit om andra spelare som werblom och gänget. Han åker inte heller runt med oslipade skridskor. Kanke skulle fundera en extra gång över din lista?
Sv: Apropå nånting...
Icing-Ove:
Aha....jag tittar i mina Tarotkort o ser några bubblare:
Ledin
Jämtin
Wernblom
T.Larsson
Styf
Blomdahl
Aha....jag tittar i mina Tarotkort o ser några bubblare:
Ledin
Jämtin
Wernblom
T.Larsson
Styf
Blomdahl
Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen:
Japp, som en viking, undrar vem som blir årets slutspelsägg....Holmqvist eller Ward?
Japp, som en viking, undrar vem som blir årets slutspelsägg....Holmqvist eller Ward?
Sv: Apropå nånting...
Jensen_12:
Ja, ja, deltävlingar och försöksheat räknar jag inte. Jag har väl lite högre krav jag.
Ja, ja, deltävlingar och försöksheat räknar jag inte. Jag har väl lite högre krav jag.
Sv: Apropå nånting...
T T: Här har vi ju någonting vi måste rösta på i alla fall!!! slaget om årets slutspelsskägg! Robin Jonsson från timrå:P
Sv: Apropå nånting...
Petey21: vilken Medelpadsklubbs A-lag menade han då? (Timrå var det iaf inte, enligt listan i stora boken, eliteprospects.com och eurohockey.net ...)
Sv: Apropå nånting...
Någon som har koll på historiken och spelarna från 60-talet? Pratade med en Joe Lindkvist på telefon för en stund sedan, och han sa att han spelade i a-laget ungefär samtidigt som Lill-strimma i mitten av 60-talet. Hittar dock ingen statistik eller info om honom på nätet, någon som känner till denne man? Han jobbar tydligen på en sportfiskebutik i Örebro numera, det var han som svarade när jag ringde dit.
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Åkerblom har ju, vad jag förstått, ett ganska så stort kontaktnät i Europa och han har lång erfarenhet av elithockey och elitserien. Vilken som brinner mer eller mindre för uppgiften lämnar jag över till ledningen i TIK att avgöra.
Sv: Apropå nånting...
Robban: Förutom ett gäng viktiga mål mot Luleå så vet jag inte riktigt vad som talar för Åkerblom? Behöver inte vara fel men jag vet inte på vilket sätt han är speciellt. Både Freddan ock Åkerblom har varit hos oss vilket är bra. Fördelen med Freddan är att han är aktiv i elitserien redan.
Sv: Apropå nånting...
Robban: Jag tror tammefasen att jag hellre hade valt Freddan framför Åkerblom. Det är magkänslan iaf. Får för mig att Freddan brinner betydligt mer för denna sport. Dessutom är jag helt övertygad om att han kan väldigt mycket hockey.
Sv: Apropå nånting...
Skarin: jag hoppas att det blir ambroo han har ruggiga kontakter med grekland har jag hört ...och Wennerholm? man börjar ju fan undra om han ligger med nån jävel i modo ..
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Det stod väl något om att han hade förfrågningar från någon/några andra klubbar om tränarjobb... borde väl betyda att han är intresserad av att byta ut Bjästa mot annan bostadsort.
Sv: Apropå nånting...
Eller kan det vara så att Freddans nej bara är en mörkning med tanke på att lagen nu möts? Nja, det tror jag inte.
Sv: Apropå nånting...
Manderville: Synd att Freddan tackade nej. Jag tror att han hade kunnat bli bra. Kul dock att det vållade oreda hos grannen i rättan tid. Undrar om han blir ny huvudtränare efter Harald? Det är en lösning jag tror mindre på än sprotchefsrollen. Men vad vet jag. Gnälla kan han ju redan så där blir successionen enklare.
Sv: Apropå nånting...
Manderville: Hmmm. Det är väl klart att varken Näslund eller Dahlén blir vår nya sportchef. Och inget ont om Robban, men nej tack.
I och med Freddans nej tror jag det kommer bli svårt för Thomas J att hitta någon annan.
I och med Freddans nej tror jag det kommer bli svårt för Thomas J att hitta någon annan.
Sv: Apropå nånting...
lungan: Skönt att Freddan tackade nej, vill helst se någon av Mats Näslund,
Ulf Dahlen eller Robbelibobban Carlsson som sportchef.
Ulf Dahlen eller Robbelibobban Carlsson som sportchef.
« Föregående · 1004350 · Nästa »